2014-12-21, 10:43
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Är det någon mer här än jag som tror att Evolution endast är en tillfällig tillflyktsort för oss svenskar?

Den svenska marknaden är väldigt stor och det finns ett behov av att centralisera en marknadsplats endast för svenskar - precis som det var på Flugsvamp.

Att använda Evolution är ganska krångligt för en amatör. Den är på engelska, man kan inte använda SEK som valuta och man måste filtrera efter säljare som skickar från Sverige. Personligen tycker jag inte att det är så krångligt, men det blir en hel del pill ändå. Och allt det slapp man med Flugsvamp.

Jag tror bara att det är en tidsfråga tills en ny svensk sida kommer upp igen. Och helt ärligt så tror jag att Evolution har ett stort jävla bullseye målat på sig av amerikanska FBI och DOJ (för att inte nämna IRS). Svenska myndigheter lär inte ha kapacitet nog att själva kunna ta ner en svensk marknadsplats (det var ju i stort sett amerikanska myndigheter som gjorde allt jobb medan svensk polis satt som en femåring i knät och tittade på när pappa arbetade).

Så... Evolution, här för att stanna, eller bara en tillfällig parkeringsplats?

Givetvis är det bra ju mer diffuserad marknaden är. Svårare för snutarna att bedriva spaningsarbete på flera håll.

Alla hyllar ju Open Bazaar som nästa stora paradigmskifte.
2014-12-21, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Professor knark hör jag..

Så jävla bäst att sitta och bräka om hur "proffsig" man är när man köper droger...

Helt ärligt, ska jag köpa droger proffsigt så köper jag då inte över nätet varjefall, där kan varje köp vara en potentiell scam om det inte är din mosters brorsa som står och säljer skiten, men då blåser du ju ditt säkerhets blaj rakt ut genom fönstret.

Tror knappast det handlar om brist på hjärnkapacitet när man köper av scammers, det finns gott om "shops" som varit tokgröna men kanske smakat lite för mycket på sitt eget förråd och sedan scammat skiten ur sina kunder över en natt.
Det är som svårt att veta vem eller vad det är man gör affärer med över nätet, men du kan gärna tro att du är sån jävla uber mänchen knarkbaron!
Tillåt mig skratta..
Egentligen är du säkert en knappt tjugoårig liten pojk som inte har något egentligt kontaktnät på riktigt och utan internet skulle du stå med fuktig byxa och vara knarksugen.

Att benämna sig som "proffs" när det gäller att köpa knark...det säger väl det mesta...

Suck!

Men lycka till med karriären...

Det heter "Übermensch", men att du inte behärskar tyska kom ju inte som någon överraskning.

Det finns vissa säljare som är till 100% tillförlitliga. Vilka det är är ganska lätt att räkna ut.
2014-12-21, 12:50
Medlem
Dyngraukmans avatar
thegirls Tramadol var det riktigt bra drag i trots att det var slowrelease!
2014-12-21, 18:09
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
thegirls Tramadol var det riktigt bra drag i trots att det var slowrelease!
Vad var det för tramadol? Storlek, form, märkning osv. Beställde ett gäng i fredags så jag lär väl få dom senast tisdag förhoppningsvis
Bra pris på tramen för övrigt, hade det varit fyra st 50 mgare så hade dom kostat 40 spänn, hos thegirl kostar en 200mg runt 25 kr
Senast redigerad av KillForSatan 2014-12-21 kl. 18:11.
2014-12-21, 20:16
Bannlyst
En person som inte vill posta i tråden själv undrar hur stor chansen är att få varor från säljaren Alexandrus innan nyår.
2014-12-21, 20:23
Medlem
Jannebigplays avatar
Alex brukar vara blixtsnabb men i juletider är det svårt att veta säkert. Har ingen aning om han är på semester samtidigt som posten kan sega. Dock brukar han vara riktigt snabb som sagt.
2014-12-21, 20:49
Medlem
Gjort två beställningar samma dag, den ena står som shipped, Alex's står som processing. Lite underligt varför någon som hållt på med detta såpass länge tar längre tid på sig än en nybörjare.
2014-12-21, 21:10
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det heter "Übermensch", men att du inte behärskar tyska kom ju inte som någon överraskning.

Det finns vissa säljare som är till 100% tillförlitliga. Vilka det är är ganska lätt att räkna ut.
Ja du är ju proffset så..
2014-12-21, 21:13
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
Vad var det för tramadol? Storlek, form, märkning osv. Beställde ett gäng i fredags så jag lär väl få dom senast tisdag förhoppningsvis
Bra pris på tramen för övrigt, hade det varit fyra st 50 mgare så hade dom kostat 40 spänn, hos thegirl kostar en 200mg runt 25 kr

Normon, spanska piller i blister... Jag har visserligen blandat med 5-htp och imodium... blivit jävligt skön på 1!
2014-12-21, 21:41
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
Gjort två beställningar samma dag, den ena står som shipped, Alex's står som processing. Lite underligt varför någon som hållt på med detta såpass länge tar längre tid på sig än en nybörjare.

Har med lagt en order hos Alexandrus och blir lite orolig när det fortfarande står processing.
Hade förväntat mig utskick idag eftersom han har skrivit två tider man borde lagt sin order för att ha chans att få det före jul/nyår. Men har förtroende för honom och hoppas på det bästa.
2014-12-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup
Har med lagt en order hos Alexandrus och blir lite orolig när det fortfarande står processing.
Hade förväntat mig utskick idag eftersom han har skrivit två tider man borde lagt sin order för att ha chans att få det före jul/nyår. Men har förtroende för honom och hoppas på det bästa.

Jag är inte orolig över att han kommer scamma en men problemet är ju att om han inte lagt det idag så tvekar jag på att det kommer innan tisdag, onsdag- söndag är röda dagar har jag för mig vilket innebär att posten kommer att fastna någonstans.

Rätta mig någon om jag har fel.
2014-12-21, 21:58
Medlem
Lugna er, det är stressiga tider att slänga en beställning i nu vid julhelger.
Han är hel grön och jag vet en bekant som fick hem sitt av honom i slutet av förra veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in