2014-12-16, 11:14
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Att polisen tycker om att trakassera oskyldiga svenska barnfamiljer är väl ingen nyhet.

Verkar vara nåt med NMR och en förkärlek till vapen...Rädda att ni inte räcker till?

Skämt åsido...såg snyftartikeln och kunde inte låta bli.

Menar du att inte polisen ska rycka ut om det står ett gäng med vapen och en flagga? Är det trackaserier enligt dig?

Tyck lite till synd om er så blir det säkert bra.
Citera
2014-12-16, 11:26
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Verkar vara nåt med NMR och en förkärlek till vapen...Rädda att ni inte räcker till?

Skämt åsido...såg snyftartikeln och kunde inte låta bli.

Menar du att inte polisen ska rycka ut om det står ett gäng med vapen och en flagga? Är det trackaserier enligt dig?

Tyck lite till synd om er så blir det säkert bra.
Att frånta folket deras rätt att bära vapen är att frånta dom deras frihet. Tror du att det är en slump att NATO övar på att slå ner ett folkligt uppror i Sverige samtidigt som värnplikten läggs ner och vapenlagarna blir allt hårdare? Militariseringen av rättsväsendet är något som sker i alla vita länder och i kombination med allt hårdare lagar mot åsiktsbrott så är det inte speciellt svårt att se vart utvecklingen leder.

Det bästa skyddet mot tyranni är en beväpnad och påläst befolkning, uppvuxen med ansvar, disciplin och folkgemenskap.
Citera
2014-12-16, 11:33
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Att frånta folket deras rätt att bära vapen är att frånta dom deras frihet. Tror du att det är en slump att NATO övar på att slå ner ett folkligt uppror i Sverige samtidigt som värnplikten läggs ner och vapenlagarna blir allt hårdare? Militariseringen av rättsväsendet är något som sker i alla vita länder och i kombination med allt hårdare lagar mot åsiktsbrott så är det inte speciellt svårt att se vart utvecklingen leder.

Det bästa skyddet mot tyranni är en beväpnad och påläst befolkning, uppvuxen med ansvar, disciplin och folkgemenskap.

Helt rätt, bli vapentokiga och så får vi se hur det går.

EN beväpnad och indoktrinerad skara motståndmän/gossar kommer nog att funka bra, ni kan inte ens hålla sams inom den nationella rörelsen och ni menar att ni ska leda landet beväpnade med begåvningsreserven i anhang.
Citera
2014-12-16, 11:45
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Helt rätt, bli vapentokiga och så får vi se hur det går.

EN beväpnad och indoktrinerad skara motståndmän/gossar kommer nog att funka bra, ni kan inte ens hålla sams inom den nationella rörelsen och ni menar att ni ska leda landet beväpnade med begåvningsreserven i anhang.
Jag talar endast för mig själv och ingen annan. Vill du veta NMRs officiella ståndpunkt så får du väl kontakta någon representant för organisationen.

Förövrigt så är det inte nationalister som är indoktrinerade utan resten av befolkningen som inte klarar av att se det uppenbara sambandet mellan judiskt inflytande och misären i samhället.
Citera
2014-12-16, 13:04
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Jag talar endast för mig själv och ingen annan. Vill du veta NMRs officiella ståndpunkt så får du väl kontakta någon representant för organisationen.

Förövrigt så är det inte nationalister som är indoktrinerade utan resten av befolkningen som inte klarar av att se det uppenbara sambandet mellan judiskt inflytande och misären i samhället.

Gråt ut hos nån som bryr sig, ni är få till antalet så varför ska jag ens bry mig egentligen. NI har inte åstadkommit (NMR)något vettigt under era 15(?) år.

Ni är på sin höjd roliga att jävlas med, lycka till med erat lilla parlamentariska projekt förresten.

Indoktrineringen kan vi diskutera en annan gång men skänker en tanke till dig iaf.

Men hur ser Klas Lunds roll i den allmänna nedgången av NMR ut? Borde inte en ledare sitta på kvalifikationer och resultat? Just nu ser det ut som att en multikriminell mördadre sitter och håvar in sin tionde.
Senast redigerad av RelicDeluxe 2014-12-16 kl. 13:11.
Citera
2014-12-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
"pratat med föräldrarna"

men snutte då....

Var är alla MÄN i motståndsrörelsen?
Personerna som nämns i artikeln har inget med organisationen att göra.
Citat:
Vad jag uppfattat det så var det väldigt unga grabbar, såna som brukar leka med leksaksvapen. Jag hade själv ett par soft air gun-pistoler när jag var i de yngre tonåren och polisen ryckte aldrig ut när vi lekte med dem utomhus. Klart polisen bör rycka ut om de tror att folk har något fuffens för sig, men det känns ändå som en rätt så pinsam tabbe att de skickar tio poliser (varav vissa kallades in från utanför Dalarna) på några ungdomar som leker med leksaksvapen. Om flaggan på något sätt gjorde att situationen uppfattades mer allvarligt så är det uppenbart att både polis och de som ringde polisen lider av PK-paranoia.
Citera
2014-12-16, 15:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Personerna som nämns i artikeln har inget med organisationen att göra.

Vad jag uppfattat det så var det väldigt unga grabbar, såna som brukar leka med leksaksvapen. Jag hade själv ett par soft air gun-pistoler när jag var i de yngre tonåren och polisen ryckte aldrig ut när vi lekte med dem utomhus. Klart polisen bör rycka ut om de tror att folk har något fuffens för sig, men det känns ändå som en rätt så pinsam tabbe att de skickar tio poliser (varav vissa kallades in från utanför Dalarna) på några ungdomar som leker med leksaksvapen. Om flaggan på något sätt gjorde att situationen uppfattades mer allvarligt så är det uppenbart att både polis och de som ringde polisen lider av PK-paranoia.
Så har polisen agerat i alla tider, orsaken till att det skedde i mindre utsträckning förr var att de låtsasvapen som fanns i mindre utsträckning liknade riktiga. Sedan så är det nog få normala svenskar som vill chansa på att det är soft air-vapen som grabbarna har med tanke på de vansinnesdåd som utförs runt om i landet. Sen kan man väl tycka att de som ringde polisen i första hand borde ha frågat pojkarna själva, men i övrigt så finns väl inget att önska av polisens agerande. De verkar ju ha gått fram varligt utan insprängning i fastigheten.

/Micke
Citera
2014-12-16, 18:52
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouMercenary
I vilket syfte skulle/hade narkotikan använts till?

De skulle troligen ha ett skogsrave efteråt. De har ju visat att de fortfarande lever kvar i 90-talet medan alla andra politiska rörelser har kört förbi dem för längesen.

Citat:
Vilka kan det här vara?

"När de kom fram befann sig inga personer ute på tomten. Polisen beordrade därför personerna som fanns inne i villan att komma ut.

– Vilket de gjorde. Det visade sig att det inte förekommit några riktiga vapen. De hade en eller två kpist-atrapper samt en flagga för Svenska motståndsrörelsen. Det var tre unga killar och vi har pratat med både dem och föräldrarna."

http://www.dt.se/dalarna/ludvika/man-med-automatvapen-polispadrag-i-ludvika

Samma skit som jag länkade ovan. Märks att SMR är utdöende nu speciellt med tanke på Saxlind så är ju dessa heller inte med i SMR så SMR har ju knappt några medlemmar. Hälften av de i Kärrtorp fick ju inte heller vara med. Fader Lunds scoutkår har nog inte mer än 15 pojkscouter kvar nu.
Citera
2014-12-20, 18:57
Medlem
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Samma skit som jag länkade ovan. Märks att SMR är utdöende nu speciellt med tanke på Saxlind så är ju dessa heller inte med i SMR så SMR har ju knappt några medlemmar. Hälften av de i Kärrtorp fick ju inte heller vara med. Fader Lunds scoutkår har nog inte mer än 15 pojkscouter kvar nu.

Dröm vidare. SMR växer och nästa år blir en överraskningarnas år!
Citera
2014-12-20, 20:46
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Dröm vidare. SMR växer och nästa år blir en överraskningarnas år!

Jaså? Allt pekar ju på motsatsen. När deras största aktion var full med femtonåringar som golade ner varandra när snuten tog dem visar nog att själva organisationen fortsätter att vara en liten sekt som försörjer Fader Lund. De flesta har nog fattat det liksom hur fan kan Lund vara arbetslös, bo i en villa och har två relativt fräscha bilar utan någon inkomst? Vem som helst kan ju fatta varifrån han får de pengarna utom folk som inte klarar av att tänka själv och det förklarar ju varför SMR består av just sådant folk.
Citera
2014-12-20, 21:23
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Jaså? Allt pekar ju på motsatsen. När deras största aktion var full med femtonåringar som golade ner varandra när snuten tog dem visar nog att själva organisationen fortsätter att vara en liten sekt som försörjer Fader Lund. De flesta har nog fattat det liksom hur fan kan Lund vara arbetslös, bo i en villa och har två relativt fräscha bilar utan någon inkomst? Vem som helst kan ju fatta varifrån han får de pengarna utom folk som inte klarar av att tänka själv och det förklarar ju varför SMR består av just sådant folk.

NMR har betydligt många fler sympatisörer än vad de har medlemmar. Det vittnar trafiken till Nordfront om.
Citera
2014-12-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
NMR har betydligt många fler sympatisörer än vad de har medlemmar. Det vittnar trafiken till Nordfront om.

Du tror alltså att all trafik till nordfront.se utgörs av sympare? Stora lolz på den analysen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in