Citat:
Ursprungligen postat av
Tjee123
Ja det har han säkert absolut gjort vid något/några tillfällen! men
jag tror också att han ärligt haft känslor för båda och i en sån situation uppstår många idiotiska handlingar där man kanske förvirrar båda på t.ex. fyllan osv där ens känslor blir ett par gånger tydligare och starkare. Försvarar honom inte utan jag är människa själv och vet hur enkelt det är att göra "fel".
Sen att han ville finnas där för JH när hon skulle göra abort säger ju att även han vill göra "rätt" någonstans samtidigt som han drogs till LL.
Usch vilka hemska och tragiska historier

att folk kan vara så iskalla är så vidrigt.
Ja det är jag också övertygad om. Så därför borde han få bearbeta sin skuld och sorg ifred utan att andra påminner honom. Han vill nog säkert inte ens stanna i den här världen

Han träffade LLl i småskolan. Har hängt med henne i omgångar sen 6-7 år tillbaka. Blivit ihop, varit otrogen med någon annan, gått i sär - och blivit ihop igen. VERKLIGEN lekt med hennes känslor fram och tillbaka - tills hon blev deprimerad. Inte ens under en jävla semester i Thailand kunde han hålla byxorna på..
Varför ska han vara ihop med NÅGON när han inte klarar av att vara trogen? Skulle han själv stå ut med tanken att hans tjej ligger runt? Nej, just det.. Han var ju besviken på JH bl.a. DÄRFÖR att hon LJÖG! Ska den killen säga något om det?
Observera också att när han träffade JH första gången så var han sambo med en helt annan tjej..
Detta att ljuga till höger och vänster och vara otrogen jämt och ändå vilja ha sex med sin ex har varit ett mönster i hans liv. Han har inte haft en tanke på hur detta har påverkat tjejerna. Han har skitit i det. Allt har handlat om honom själv..
Han skulle ha kunnat vara singel och ligga runt. En del tjejer skulle ha undvikit honom för det, men åtminstone skulle ingen ha kunnat säga att han ljög för någon.
När han sen - äntligen - ska stå för något han själv har gjort. Då sjukskriver han sig.. vojne vojne..