Citat:
Ursprungligen postat av
CannonDorf
Texten jag citerade var extremt osammanhängande och till stora delar helt obegriplig, vilket var varför jag antog att du fått i dig någon form av hallucinogen.
Den här gången var det däremot betydligt mer begripligt och jag håller självklart med.
Så patetisk du är - riktigt white-trash-babbel lowlife det.
Så du klarar inte att koncentrara dig här, hur då om du skulle få en hjärna i handen.
HYPO, gravt otillräckligt. Det handlar inte om din läsförståelsee - men du trodde det handlade om hur du läser orden. Utan hur du fattar vad du läser och kom med något - och du kom med ingenting, finns många som sätter på en film om hur allt skapar sig, med så är det också film..
du är kanske en unge som är uppfödd på filmmatning och inte kan konc.tillräckligt så fort det inte håller kvadratform med särskild mall.
Strunt samma, det går att förstå när någon fabulerar. oavsett hur vederbörande känner sig inuti, också svårt att få sådan tandvärk att de får karies eller lossnar utifrån att inte veta, hur annan
"exakt upplever smärtan" inte heller ämnat att drt är så smärta ens igenkänns, skulle DET utgöra VETSKAP, så skulle alla insjukna och få så ont att ingen räddade ingen och ingen klarade av att konentrera sig målmedvetet.
Den målmedveten är borta i gudsmissionerandet, det räcker att , uppleva.. och orda ljuda sin upplevelse.... bekräfta sig - så välkänt att det numera är att helt förbise.
Bl.a bibelorden har inte det erkännandet, GT-kunskap... finns inte i skola värt namnet längre. För att det falsifierades som blaha blaha-kunskap - idag har det sin patina i litterära kretsar, där sitter de och beundrar ännu... men semantiskt.
Tolkningsvärdet är fortf. på subjektiva planet - sett ur universell synpunkt.