Citat:
Ursprungligen postat av
lucidacid
Finns det risk för förstoppning om man bara kör sub låt säga en kväll i veckan? Och jag undrar även om illamåendet uteblir helt om man äter postafen?
Du lär bli förstoppad just den kvällen/natten samt dagen därpå, beroende på dos så klart. Samma med illamåendet, lägre doser ger mindre/inget illamående. Postafen och andra antihistaminer hjälper mot illamåendet men tar inte alltid bort det helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
limE86
Någon som brukar röka cannabis när ni tar sub i syfte att minska eller ta bort illamående ?
Nej, men att ta Postafen eller liknande antihistamin hjälper hyfsat mot illamående.