2014-12-18, 15:47
Medlem
torskitallins avatar
Jag funderar över persiska tjejer. Får dom träffa andra nationaliteter? Hur är dom som flickvänner? Har hört att dom är krävande och bestämmande i hemmet men är det sant? Har en bild av att dom är mer lugna och tysta? Till motsats mot juggetjejer som gillar att festa och ha roligt?
Citera
2014-12-18, 16:10
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torskitallin
Jag funderar över persiska tjejer. Får dom träffa andra nationaliteter? Hur är dom som flickvänner? Har hört att dom är krävande och bestämmande i hemmet men är det sant? Har en bild av att dom är mer lugna och tysta? Till motsats mot juggetjejer som gillar att festa och ha roligt?

Glittrar och "kostar" mycket. Men inte värd priset. Värde och pris är inte samma sak.
Citera
2014-12-18, 17:29
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Det är inte så mycket tjejerna du behöver bekymra dig om som bruschooorna och kooosinerna som kommer att vara ute efter att cutta dig kompis. Även i de sk. "akademiska" familjerna som iranier är så kända för att vara är det hederskomplex, foliehattar och allmänt elände.
Citera
2014-12-18, 18:46
Medlem
Tänk dig att en Svensk tjej är en hysterisk, egocentrisk, humörsvängande, krävande, girig, borderlinig, guldgrävande drama queen. Så fördubblar du det och har en Persisk. Så dubblar du det igen och du har en med rötterna i Balkan.

De kan se bra ut, men håll dig borta.
Citera
2014-12-18, 19:07
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Tänk dig att en Svensk tjej är en hysterisk, egocentrisk, humörsvängande, krävande, girig, borderlinig, guldgrävande drama queen. Så fördubblar du det och har en Persisk. Så dubblar du det igen och du har en med rötterna i Balkan.

Känner du många persiska tjejer? Är alla persiska tjejer såna? Jag hoppas att du har täckning för dina påstående nu.
Citera
2014-12-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Känner du många persiska tjejer? Är alla persiska tjejer såna? Jag hoppas att du har täckning för dina påstående nu.

Jag känner tre. De är sådana, 3/3, alltså 100% täckning för påståendet. Alla Persiska tjejer är hysteriska golddiggers med histrionisk personlighetsstörning
Citera
2014-12-18, 21:45
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Jag känner tre. De är sådana, 3/3, alltså 100% täckning för påståendet. Alla Persiska tjejer är hysteriska golddiggers med histrionisk personlighetsstörning

Oj då. Jag är inte sån alls. Och ja, jag är en persisk tjej. Jag känner två till två engelsmän som är homosexuella, kan jag alltså dra slutsatsen att alla engelsmän är bögar då?
Citera
2014-12-18, 22:16
Medlem
Cerises avatar
Citat:

Du har 0% täckning för ditt påstående, svaret ligger i att du umgås med idioter. Iran är ett land på över 70 miljoner.
Citera
2014-12-18, 22:17
Medlem
Cerises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Glittrar och "kostar" mycket. Men inte värd priset. Värde och pris är inte samma sak.

Iranskor är inte dyra, det är du som inte har några pengar
Citera
2014-12-18, 22:18
Medlem
Cerises avatar
Citat:

Hon kanske betedde sig så mot dig för att hon egentligen inte var intresserad.
Citera
2014-12-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Oj då. Jag är inte sån alls. Och ja, jag är en persisk tjej. Jag känner två till två engelsmän som är homosexuella, kan jag alltså dra slutsatsen att alla engelsmän är bögar då?

Yeah right. Låt mig gissa på vilken kravlista du har på en man: Lång, rik, välutbildad, snygg, fin bil, städad släkt, generös och låter dig ha kreditkorten. Låt mig gissa hur du är: Spenderar 3h framför spegeln innan du skall gå ut på krogen, har opererat näsan trots att den var nästan perfekt men du ville ha den helt perfekt, spenderar en halv månadslön på shopping, gillar att resa dit man kan shoppa, klipper håret för 1200 spänn varannan månad, har en väska som har kostat mig hela min månadslön, du saknar humor, vill bli försäkrad varje timme om att du är älskad, snygg och smart, kan växla mellan att vara hysteriskt arg och snäll som en kattungen på 5 minuter, manipulativ, och din pappa är privatpraktiserande tandläkare.

Inte konstigt att killar från din kultur gillar svenska tjejer, hur jobbiga de än är framstår de som bra i jämförelse.
Citera
2014-12-18, 23:26
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Yeah right. Låt mig gissa på vilken kravlista du har på en man: Lång, rik, välutbildad, snygg, fin bil, städad släkt, generös och låter dig ha kreditkorten. Låt mig gissa hur du är: Spenderar 3h framför spegeln innan du skall gå ut på krogen, har opererat näsan trots att den var nästan perfekt men du ville ha den helt perfekt, spenderar en halv månadslön på shopping, gillar att resa dit man kan shoppa, klipper håret för 1200 spänn varannan månad, har en väska som har kostat mig hela min månadslön, du saknar humor, vill bli försäkrad varje timme om att du är älskad, snygg och smart, kan växla mellan att vara hysteriskt arg och snäll som en kattungen på 5 minuter, manipulativ, och din pappa är privatpraktiserande tandläkare.

Inte konstigt att killar från din kultur gillar svenska tjejer, hur jobbiga de än är framstår de som bra i jämförelse.

Är det inte bra om mannen har en städad släkt? Kreditkort och fin bil skiter jag blankt i. Jag är själv generös och vill gärna att även min man är det. Det betyder inte att han ska ge mig en massa skit varenda dag dock. Hans längd spelar ingen roll, han kommer alltid att vara längre än lilla mig ändå.

Tycker inte alla tjejer om att ha en snygg och välutbildad kille? Jag har inget emot om han har en bra utbildning men har inget emot en "knegare". Mitt ex jobbar som billackerare och han är en av dom bästa killarna som finns.

När jag går på krogen så fixar jag mig på max en kvart. Och min näsa är inte stor så den har aldrig opererats. Jag har sällan ens väska heller. Att du inte kan köpa en väska till din flickvän ska du väl inte lasta mig för?

Det låter som att du är trött på att bli brädad av långa, snygga män med bilar, bra jobb och en bra utbildning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in