Citat:
Ursprungligen postat av
LilithSkovde
Oj då. Jag är inte sån alls. Och ja, jag är en persisk tjej. Jag känner två till två engelsmän som är homosexuella, kan jag alltså dra slutsatsen att alla engelsmän är bögar då?
Yeah right. Låt mig gissa på vilken kravlista du har på en man: Lång, rik, välutbildad, snygg, fin bil, städad släkt, generös och låter dig ha kreditkorten. Låt mig gissa hur du är: Spenderar 3h framför spegeln innan du skall gå ut på krogen, har opererat näsan trots att den var nästan perfekt men du ville ha den helt perfekt, spenderar en halv månadslön på shopping, gillar att resa dit man kan shoppa, klipper håret för 1200 spänn varannan månad, har en väska som har kostat mig hela min månadslön, du saknar humor, vill bli försäkrad varje timme om att du är älskad, snygg och smart, kan växla mellan att vara hysteriskt arg och snäll som en kattungen på 5 minuter, manipulativ, och din pappa är privatpraktiserande tandläkare.
Inte konstigt att killar från din kultur gillar svenska tjejer, hur jobbiga de än är framstår de som bra i jämförelse.