Återigen, herregud vad mycket folk dom har i Hoffmans team...
Måste gått att köra det vaskverket på typ halva styrkan...
Dom verkar ju ha överflöd av maskiner också då de verkar ha en grävare parkerad för att hålla upp sugslangen till en vattenpump
Sen såg det ut som dom hade en pump som stod och pumpade vatten mellan vattendammarna, eller fattade jag fel?
Verkar överlag som dom gör allt väldigt omständigt...
Parker lyssnade äntligen på Gene, var på tiden.
Rätt mycket guld som dom verkar missat tidigare...
Har funderat på varför man aldrig kollar i materialet efter vaskrännorna, så det inte är guld kvar där. Men är det inget guld längst ner i rännan ska det väl vara lugnt kanske.
Kul att Tony lyckats flytta allting, hoppas han får igång pråmen innan säsongen är slut!
Återigen, herregud vad mycket folk dom har i Hoffmans team...
Måste gått att köra det vaskverket på typ halva styrkan...
Dom verkar ju ha överflöd av maskiner också då de verkar ha en grävare parkerad för att hålla upp sugslangen till en vattenpump
Sen såg det ut som dom hade en pump som stod och pumpade vatten mellan vattendammarna, eller fattade jag fel?
Verkar överlag som dom gör allt väldigt omständigt...
Parker lyssnade äntligen på Gene, var på tiden.
Rätt mycket guld som dom verkar missat tidigare...
Har funderat på varför man aldrig kollar i materialet efter vaskrännorna, så det inte är guld kvar där. Men är det inget guld längst ner i rännan ska det väl vara lugnt kanske.
Kul att Tony lyckats flytta allting, hoppas han får igång pråmen innan säsongen är slut!
Jag skulle vilja säga att hoffmans inte har fattat hur man skalar upp verksamheten.
Nu har de köpt ett monster vaskverk, varför sparar man inte upp en stor hög med material på dagen som man sen köp på natten, så som Parker har gjort.
Då hade man sluppit problem som det de fick med vattnet. Ett större vaskverk gör det även mer omständligt att flytta.
Parker ökar lite försiktigt, han har dessutom lite folk som säger emot honom. Ibland gör han som de säger ibland skiter han i dem.
Är ju inte rättvist räknat saker skrivs ju inte av efter en säsong. Men det känns som Hoffmanns går rejält back.
Bra pröjs från tvbolaget, riktigt bra pröjs...hoffmans trälar hade en lön(om uppgiften stämmer) på över 20.000$ per avsnitt förra säsongen och 1.000.000$ till hoffan själv, även om hoffan bara fick 500.000$ så är det 4 miljoner kronor och kanske rabatt från volvo beroende på hur avtalena ser ut.
Bra pröjs från tvbolaget, riktigt bra pröjs...hoffmans trälar hade en lön(om uppgiften stämmer) på över 20.000$ per avsnitt förra säsongen och 1.000.000$ till hoffan själv, även om hoffan bara fick 500.000$ så är det 4 miljoner kronor och kanske rabatt från volvo beroende på hur avtalena ser ut.
subventioneras alla lika mycket? tony beets har ju redan en massa flis och en välfungerande gruvdrift utanför programmet, vore märkligt om han fick miljoner kastade på sig.
jag kan inte förstå varför hoffman är med över huvud taget, men jag misstänker att amerikaner ser något i hoffman som svenskar inte gör. den kristna och sentimentala prylen går väl hem på ett annat sätt i USA kanske
subventioneras alla lika mycket? tony beets har ju redan en massa flis och en välfungerande gruvdrift utanför programmet, vore märkligt om han fick miljoner kastade på sig.
jag kan inte förstå varför hoffman är med över huvud taget, men jag misstänker att amerikaner ser något i hoffman som svenskar inte gör. den kristna och sentimentala prylen går väl hem på ett annat sätt i USA kanske
Är väl för showen, brukar allt som oftast (innan Dave Turin styr upp det) råda full inkompetens. Felbeslut, konflikter, maskiner som pajar pga felaktig hantering osv. Ganska underhållande för att man sitter och undrar vad "idioterna" skall göra för fel härnäst.
tror nog att de uppskattar gruppkramar, böner till herren och klyschiga hjälm-high-fives på ett annat sätt än vi gör också. men jaja, jag vidhåller iaf att hoffmans inte har någon plats i programmet, de är dåliga och sentimentala.