2014-12-13, 12:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Halvvägs in nånstans när de arbeta med guldvaskaren.
Citera
2014-12-13, 19:27
Medlem
Förväntade mig att han riktigt skulle stå och gräva mellan kånkelbären vilken besvikelse ; /
Citera
2014-12-15, 10:00
Medlem
Citera
2014-12-15, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sled-addict

Jag skulle vilja säga att hoffmans inte har fattat hur man skalar upp verksamheten.
Parker ökar lite försiktigt, han har dessutom lite folk som säger emot honom. Ibland gör han som de säger ibland skiter han i dem.
Citera
2014-12-17, 23:26
Medlem
http://youtu.be/PDuPpqb_MXQ

Är ju inte rättvist räknat saker skrivs ju inte av efter en säsong. Men det känns som Hoffmanns går rejält back.
Citera
2014-12-17, 23:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockeyfrillan
http://youtu.be/PDuPpqb_MXQ

Är ju inte rättvist räknat saker skrivs ju inte av efter en säsong. Men det känns som Hoffmanns går rejält back.
Bra pröjs från tvbolaget, riktigt bra pröjs...hoffmans trälar hade en lön(om uppgiften stämmer) på över 20.000$ per avsnitt förra säsongen och 1.000.000$ till hoffan själv, även om hoffan bara fick 500.000$ så är det 4 miljoner kronor och kanske rabatt från volvo beroende på hur avtalena ser ut.
Citera
2014-12-18, 09:28
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Bra pröjs från tvbolaget, riktigt bra pröjs...hoffmans trälar hade en lön(om uppgiften stämmer) på över 20.000$ per avsnitt förra säsongen och 1.000.000$ till hoffan själv, även om hoffan bara fick 500.000$ så är det 4 miljoner kronor och kanske rabatt från volvo beroende på hur avtalena ser ut.

subventioneras alla lika mycket? tony beets har ju redan en massa flis och en välfungerande gruvdrift utanför programmet, vore märkligt om han fick miljoner kastade på sig.

jag kan inte förstå varför hoffman är med över huvud taget, men jag misstänker att amerikaner ser något i hoffman som svenskar inte gör. den kristna och sentimentala prylen går väl hem på ett annat sätt i USA kanske
Citera
2014-12-18, 13:35
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
subventioneras alla lika mycket? tony beets har ju redan en massa flis och en välfungerande gruvdrift utanför programmet, vore märkligt om han fick miljoner kastade på sig.

jag kan inte förstå varför hoffman är med över huvud taget, men jag misstänker att amerikaner ser något i hoffman som svenskar inte gör. den kristna och sentimentala prylen går väl hem på ett annat sätt i USA kanske

Är väl för showen, brukar allt som oftast (innan Dave Turin styr upp det) råda full inkompetens. Felbeslut, konflikter, maskiner som pajar pga felaktig hantering osv. Ganska underhållande för att man sitter och undrar vad "idioterna" skall göra för fel härnäst.
Citera
2014-12-18, 14:11
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Det blir väl något äckligt bakom kulisserna avsnitt nu på lördag iom att halva säsongen har gått?
Citera
2014-12-18, 14:16
Medlem
Parkers farfar skulle väl komma och kika hans claim så blir väl ett mysprogram bara när han går runt och skrattar
Citera
2014-12-18, 16:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
subventioneras alla lika mycket?
Nej, dakota fred lämnade för han fick bara småsmulor och hans anställda fick ingenting alls utöver guldet dom grävde upp.

Citat:
jag kan inte förstå varför hoffman är med över huvud taget, men jag misstänker att amerikaner ser något i hoffman som svenskar inte gör.
Amerikanerna har en väldigt skev syn på "freedom"
Citera
2014-12-19, 02:44
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Amerikanerna har en väldigt skev syn på "freedom"

tror nog att de uppskattar gruppkramar, böner till herren och klyschiga hjälm-high-fives på ett annat sätt än vi gör också. men jaja, jag vidhåller iaf att hoffmans inte har någon plats i programmet, de är dåliga och sentimentala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in