Citat:
Ursprungligen postat av
ichbinSCHWULE
Vilken helvetes jävla soppa detta har blivit. Att svensk media gör allt de kan för att förvränga det Björn Söder har sagt och att de lyckas så otroligt bra gör att jag tappar andan. Är folk verkligen såhär jävla dumma i skallen? Om så, så förtjänar de verkligen allt ont i världen.
Vad Björn Söder har sagt är att det finns erkända minoriteter som har full rätt att bo och verka i deras hemland som är Sverige, men han är noga med att påpeka att de faktiskt tillhör en särskild minoritetsgrupp. Det är att respektera deras kulturella identitet. Själv tillhör jag också en av dessa minoritetsgrupper och jag är oerhört jävla tacksam att ingen klistrar på mig en identitet ("svensk") jag inte vill bekänna mig till och som känns mig främmande.
Tack Björn Söder för att du står upp för mig, själv skulle jag inte ha tålamodet att ta diskussionen utan jag skulle börja veva som en dåre med nävarna ganska så direkt. Tro på karma och kämpa på. Vi är många som supportar ditt ställningstagande, även om de flesta inte gör det offentligt.
hahaha.... "skjut budbäraren"!
Du anser att Media är den som ska hängas och inte Björn Söder?
Jisses.
Det är ju Björn Söder som står med rasistflaggan och försöker låtsas om att det inte är rasism.
Media har ju bara skrivit det Björn Söder sagt.
Björn har ju själv godkänt varenda citat.
Hur känns det att försvara en idiot?