2014-12-16, 17:30
Medlem
Mikojans avatar
Underbar läsning när någon lokal tänkare på Norrbottens Kuriren berättar hur spyless (nytt!) han är på att värsta mardrömmen Skellefteå AIK är så överlägset

http://mobil.kuriren.nu/bloggar/hockeybloggen/jag-ar-spyless-pa-skelleftea/?blog=4171576&entry=8020590

Han lyckas verkligen låta som gängse lulesupporter på FB, men roligt att han ger offentlighet åt hur illa det står till och hur jobbigt det är att övermakten är så dominant.
Citera
2014-12-16, 18:04
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri

Bentacklingen som Adam Pettersson delade ut i pajasturneringen sågades av Skellefteåsupportrar. Du bevisar återigen att du är en idiot.

!

Det vore väl fan annars? Eller är det något anmärkningsvärt bra att såga den bentacklingen?

Men den som borde reagerat gjorde det inte. Mannen som talar om respekt med stora bokstäver.
Men Bert kanske menar att respekt bara ska visas åt SAIK:s håll?
Citera
2014-12-16, 18:24
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Underbar läsning när någon lokal tänkare på Norrbottens Kuriren berättar hur spyless (nytt!) han är på att värsta mardrömmen Skellefteå AIK är så överlägset

http://mobil.kuriren.nu/bloggar/hockeybloggen/jag-ar-spyless-pa-skelleftea/?blog=4171576&entry=8020590

Han lyckas verkligen låta som gängse lulesupporter på FB, men roligt att han ger offentlighet åt hur illa det står till och hur jobbigt det är att övermakten är så dominant.
Vad menar du? Det är väl ingen som håller på Luleå som gett uttryck för något sådant här vad jag sett, nog för att serien är urvattnad på bra spelare men så illa är det väl inte.
Spyless är jag däremot på dig och dina Skellefteåsupportrar som bara maler på om Luleå hit och dit, alltid med negativt ton. Är Skellefteå negativismens egentliga hemort (i stället för Norrbotten som myten säger)?
Citera
2014-12-16, 18:34
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Vad menar du? Det är väl ingen som håller på Luleå som gett uttryck för något sådant här vad jag sett, nog för att serien är urvattnad på bra spelare men så illa är det väl inte.
Spyless är jag däremot på dig och dina Skellefteåsupportrar som bara maler på om Luleå hit och dit, alltid med negativt ton. Är Skellefteå negativismens egentliga hemort (i stället för Norrbotten som myten säger)?

Hata Löven eller hur var det nu?
Citera
2014-12-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det vore väl fan annars? Eller är det något anmärkningsvärt bra att såga den bentacklingen?

Men den som borde reagerat gjorde det inte. Mannen som talar om respekt med stora bokstäver.

Hur vet du att Bert inte reagerat? I ett idrottslag pågår många samtal mellan spelare och ledare
men allt sker inte via media
Citera
2014-12-16, 18:39
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioer
Hur vet du att Bert inte reagerat? I ett idrottslag pågår många samtal mellan spelare och ledare
men allt sker inte via media

Fast Bert är expert på att ta upp mycket via media, redan glömt hans tårar?
Citera
2014-12-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Vad pratar du ens om? Sedan när talar Bert om respekt med större bokstäver än någon annan i vår förening? Tänkte du att Bert skulle ställa i ordning en presskonferens på egen hand bara för att kunna fördöma Petterssons bentackling? Pettersson åkte på matchstraff och höll på att kosta laget matchen, klart han åkte på en rejäl avhyvling. Till skillnad från andra föredrar dock våra tränare att ta sådant internt.
Citat:
Är Skellefteå negativismens egentliga hemort (i stället för Norrbotten som myten säger)?
Inte enligt Kalle-Kotte, enligt honom låtsas vi bara vara miserabla jävlar.
Citera
2014-12-16, 18:44
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Lugn, lugn grabben(?). Som gammal norrbottning som aldrig uppskattat stöddiga lulefans är det här fin julläsning. Att ett lag hatat och förtalat av höhö-folket i Luleå i många år nu är så djävla överlägset är ju ren poesi. Och med enkla medel.

En ledarkader där en pitebo, en kirunabo, en kalixbo uppblandat med den bäste av dom alla, Bert Robertsson ger fantastiskt bra resultat. Var stolt över det J.R.!
Citera
2014-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
http://kuriren.nu/bloggar/hockeybloggen/jag-ar-spyless-pa-skelleftea/?blog=4171576&entry=8020590
Han säger ju bara det som många av oss Skellefteåsupportrar har sagt hela tiden. Typ:
Citat:
Happ. Första uppehållet och vi kan konstatera att Skellefteå AIK är värdelösa jämfört med ifjol. Ändå ligger man först. Gratulerar SHL - vilken fantastisk nivå..
Men tydligen är man bara högfärdig om man uttrycker den åsikten själv.
Citera
2014-12-16, 19:13
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Inte enligt Kalle-Kotte, enligt honom låtsas vi bara vara miserabla jävlar.
Citat:
...mot Allsvenskan!
Låter inte som en helt orimlig teori...

Känner du dig inte rätt löjlig med din signatur nu såhär inför juluppehållet?
Citera
2014-12-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Låter inte som en helt orimlig teori...

Känner du dig inte rätt löjlig med din signatur nu såhär inför juluppehållet?
Jag kan ju för fan inte ändra nu och förstöra allt?

Sedan jag ändrade min signatur på supporterforumet till #sparkawiding har äcklet gjort 4 poäng på 5 matcher + ett mål i pajasturneringen. Antijinxande är en konst.
Citera
2014-12-16, 19:30
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Jag kan ju för fan inte ändra nu och förstöra allt?

Sedan jag ändrade min signatur på supporterforumet till #sparkawiding har äcklet gjort 4 poäng på 5 matcher + ett mål i pajasturneringen. Antijinxande är en konst.
Fair enough.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in