Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Likadant? Vilka personer har Vänsterpartiet pekat ut som icke svenskar? När har någon från Vänsterpartiet sprungit på stan med järnrör? När har en vänsterpartist kallat kvinnor för horor och invandrare för babbe?
Är det inte jävligt barnsligt hela vänsterpartiets politik bygger på att bara för att de är misslyckade så ska ingen annan få vara framgångsrik.
- Åh, nej!! Bill gates är rik och själv sitter jag här i förorten och glor på paradise hotell. Livet är bra orrättvist !!!!
-Fy fan för äckliga borgare som tjänar pengar. Själv får jag ju ca 12k i bidrag varje månad för jag blev ju sjukpensionär pga mina känsliga hälsenor. Livet är bra hårt

Pengarna spenderas främst på cigg, paradise hotell premium ofc

och lite fina kläder från HM, man vill ju se bra ut också.
Dagarna spenderas hemma ofc, här är mitt vänsterpartistschema från idag.
12-13:00 vaknar upp, sätter mig på balkongen och tar morgonciggen.
ca 13:00 Slår på tv'n som är inkopplad till datorn och kollar lite paradise hotell. Äter lite chips som var kvar i chipsskålen från kvällen innan.
ca 16:00 börjar bli lite smått hungrig, trots att jag käkat chips under 3 timmar nu.
16:05 står och glor in i den tomma frysen, fanns visst 5 halvfabrikatsköttbullar kvar i påsen. slänger in de i micron och sätter på lite snabbmakaroner.
16:20 äter maten och kollar facebook på surfplattan som jag köpte på avbetalning hos Leasy.
16:45, kedjeröker några cigg medans jag pratar med bästa vännen lindaaah på mobben. Hon bjuder in mig på fest till helgen, jag tackar såklart jaaa! älskar att festa och supa

pp
18:00 Ställer mig framför spegeln och drar upp tröjan över magen, tar tag i valkarna och skakar lite.
-suck, varför är jag så ful, tjock och misslyckad
Jag kanske borde ta tag i träningen ,
- aja , jag gör det någon annan gång.
Kollar paradise hotell resten av dagen och slösurfar ..