Citat:
Ursprungligen postat av
yaser
Jag undrar hur ditt huvud ser ut när du vaknar....
Vad får dig att försvara poliserna när vi inte vet vad som exakt hänt på platsen?
Jävligt märkligt av dig att ifrågasätta att någon försvarar polisen när vi inte vet exakt vad som hänt, och sen börjar du själv omedelbart kritisera polisen med samma ingångsvärden.
Du får en sådan här från mig också:
Citat:
Tänk om "Nicklas", polis som knaprar lite ryss femmor spåra ur och kollegorna bara hängde med?
Jag tror det varit övervåld i detta fall, så fort dom avväpnat mannen kan dom skippa onödigt våld eller smärtsamma arm och nacklås.. Det är inte första eller sista gången detta kommer ske...
Samtidigt tycker jag inte det är okej att beväpna sig och ge sig på andra för den delen...
Här bevisar du hur okunnig du är, och varför du själv inte är kapabel att göra en analys av vad som hänt.
En gärningsman som måste fängslas har ju ett beteende som gör att polisen anser att han inte bör ha händerna fria.
Den här bedömningen gör polisen varje dag, du är inte kapabel att göra den bedömningen heller, efter ditt tidigare uttalande.
Tror du att handfängsel är något sort "instant chill pill" eller, att alla lugnar ner sig per automatik så fort fängslen klickar till runt handlederna?
Och här har psykvårdspersonal känt sig nödgade att ringa polisen eftersom de inte klarade av personen själva.
Låter det som någon som är vid sina sinnens fulla bruk?
Faktum kvartsår; vi vet inte än vad som hänt, allt här inne är bara spekulationer än så länge.
Han kan lika gärna skämts för att börja kräkas och börjas svälja och dra in för att dölja det, det är ganska vanligt och inte alltid lätt att upptäcka.
Har man en fängslad som är i affekt så ska man dock ha uppsikt över denne, men vi vet som sagt inte vad som hänt än.