2014-12-15, 22:28
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Är man en bortskämd fyraåring och har slut på argumenten kan man ju tjura och börja hata.
Det är roligt att de raderna skrivs på flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Själv tror jag mer på dialog, tålamod, vänlighet och ett vuxet uppförande.
Jag också, men jag är inte tråkigare än att jag tycker att civil olydnad är både bra och uppfriskande. Förmodligen nyttigt för hälsan också att inte bara låsa inne allt hela tiden. Det är såna som du som dör av en hjärtinfarkt när de är 55. Sluta knyt näven i fickan och lev lite.
Citera
2014-12-15, 22:28
Medlem
Gridiots avatar
Bra gjort tycker jag Alla i riksdagen kan inte vara som stela robotar. Härligt att se!
Citera
2014-12-15, 22:29
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Nope, men det är alltid kul att se björne sitta och se ledsen ut. Tror vänstern kan ta den kampen.

Förövrigt är han en idiot.
Han läser igenom och godkänner intervjun. Han är så dum att han inte fattar att folk kommer reagera. När det sedan händer flyger offerkoftan på snabbare än någonsin. "felciterad". Tjena.

Verkar charmig dessutom:

Ne björne ska enbart hålla käften och svara på medias frågor.
Så...ja då? Du bryr dej ju uppenbarligen inte om vilken politik du röstar på, så länge dom kan knäppa SD på nosen
Citera
2014-12-15, 22:32
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Tattarnyllet Dinamarca får nog för lite kuk.Därför hon är så sur och barnslig.
Hon hör inte hemma i riksdagen dessutom ser hon ut som en bajskorv men
det kan hon dock ej rå för.

Jag tror nog att Dinamarca får vad hon vill när hon vill, precis som Eva Braun.

Sossarna har en hemsk syn på människor med en elit som bestämmer vad folk gör i sina egna hem. Vänstern går ett steg längre och vill regera över våra tankar.
Tack och lov så har de "bara" 6%.

Man kanske skall döpa om dem till "6-procentare" för att dra en liknelse med mc-gängen?
Citera
2014-12-15, 22:36
Medlem
Starkt gjort Applåder! Go Dinamarka!!
Citera
2014-12-15, 22:38
Medlem
Var en av dem som ställde mig kritisk till hennes val att bära tröja med texten SD=rasister, verkligen löjligt. Men här tycker jag hon har all rätt i världen, finns det någon lag som säger att man ska tilltala talesmannen på ett visst sätt? Någon kan ju tala om för den där Söder att respekt är något man får OM man förtjänar den. Någon mer än jag som ser det löjligt från hans sida att poängtera och på ett eller annat sätt nästan kräva att hon ska återkalla och tilltala honom först?
Citera
2014-12-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EllasEllas
Var en av dem som ställde mig kritisk till hennes val att bära tröja med texten SD=rasister, verkligen löjligt. Men här tycker jag hon har all rätt i världen, finns det någon lag som säger att man ska tilltala talesmannen på ett visst sätt? Någon kan ju tala om för den där Söder att respekt är något man får OM man förtjänar den. Någon mer än jag som ser det löjligt från hans sida att poängtera och på ett eller annat sätt nästan kräva att hon ska återkalla och tilltala honom först?
Ja inte en lag ,men en rutin och en regel-och genom att bryta den gjorde hon ett politiskt utspel av rang

Och ni som nu inte gillar henne, hur förklarar ni att vice talmannen själv inte följer samma regler dvs att en talman är politiskt död anka-dvs under ämbetstiden och är/ ska vara politiskt neutral???

För övrigt är hennes rötter i chile.
Senast redigerad av Zigga 2014-12-15 kl. 22:44.
Citera
2014-12-15, 22:42
Bannlyst
Haha så jävla snyggt! Rassen blev ägd.
Citera
2014-12-15, 22:44
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllasEllas
Inte konstigare än när vice talman Tobias Billström tillrättavisade Magdalena Andersson som gång på var annan glömde tacka talmannen för ordet både vid anförande och vid replik. Nu senast då budgeten skulle röstas igenom.
Citera
2014-12-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Haha så jävla snyggt! Rassen blev ägd.
Ägd är ordet!
Citera
2014-12-15, 22:45
Medlem
Vad är nästa steg.
Citera