2014-12-13, 13:58
Medlem
funderar mer på hur detta är möjligt, har för mig att spermierna försvinner ganska snabbt i fittan, antingen absorberas dom eller så rinner dom ut. Så jag tror att dom luras med dig.
Citera
2014-12-13, 14:08
Medlem
Jag känner ett par som haft trekant och en form av swingers med en annan kille. Mannen i det paret tyckte att det var jättehäftigt att se den andra kille njuta av att ta tjejen bakifrån eller att se tjejen suga och att det var svårare och svårare för den killen att hålla emot då. Den mannen är så långt från bi som möjligt, men som han sa "det är jävligt häftigt att se att andra upplever samma sak, för jag vet ju hur skön hon är". Men från detta till att slicka någon annans sperma är det en bit, men det betyder inte att den tjommen är bög eller bi, även om det låter en smula misstänkt.
Citera
2014-12-13, 14:33
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Du jämför äpplen med päron och apelsiner.

Pedofili är en diagnos vilken man kan fastställa även hos individer som aldrig någonsin lagt sin hand på ett barn. Diagnosen ställs utifrån vissa kriterier, vilka alltså måste vara uppfyllda för att diagnosen ska kunna ställas. På senare tid verkar man godta självdiagnostisering i någon mån.

Bisexualitet är en sexuell identitet. Förekomsten av den behöver inte fastställas av medicinskt utbildad personal utan det räcker med att folk identifieras som bisexuella för att vara det. Jag kan med andra ord identifiera dig som bisexuell och då är du det – i mina ögon. Om jag identifierar mig själv som bisexuell är jag det – i mina ögon. Några fastställda kriterier för detta finns inte. Normalt brukar det intressantaste vara hur folk identifierar sig själva, så om man behöver veta ifall någon "är bisexuell" har man få andra alternativ än att helt enkelt fråga honom.

Incest är beteckningen på en sexuell handling mellan folk inom samma familj. Det anses inte finnas någon sexuell identitet som gör att man föredrar sex inom familjen, ej heller anses det finnas någon diagnos som omfattar detta beteende. Om två syskon blir kära i vandra kan man kalla den relationen incestuös, men det tar fortfarande sikte på relationen i sig, inte de inblandades karaktär.

Som du kanske märker försöker du likställa tre fenomen som inte riktigt går att likställa.

Att det finns sådana gränser för dig har jag inga problem att acceptera. Du står emellertid inte i position att dra upp sådana gränser för hur andra får lov att fungera för att få lov att kalla sig heterosexuella.

Du försöker förklara för mig hur världen fungerar, när du inte ens förstod min poäng. Jo, tjena.

Du "står inte i position" att tillskriva att en annan människa sökt uttrycka en sak, som de aldrig har insinuerat; andra FÅR LOV att kalla sig vad fan de vill, göra vad fan vill och inte vill.

Jag skrev att personen har bisexuella tendenser. Ordet tendens, kommer från tendera och, bl a, betyder "ha en benägenhet för" eller "utvecklas i riktning mot". Den här handlingen anser jag var en sak som visar på detta - i mina ögon! Alltså har personen - i mina ögon - bisexuella tendenser. Gör en person en sådan här handling utvecklas den i riktning mot att vara bisexuell - i mina ögon. Jag kan identifiera handlingen som att den visar på en sådan tendens, och då är handlingen det - i mina ögon. Om personen sedan vill leka struts och kalla sig för tomte, för att må bättre av det - gärna för mig.

Självklart är det i mina ögon, det är fan inte i Kalles ögon, som jag pratar om; jag ser bra med mina egna, tack.
Senast redigerad av Sweeper80 2014-12-13 kl. 14:54.
Citera
2014-12-13, 16:11
Medlem
tjockballes avatar
Svenska ordet för cuckold är hanrej.
Citera
2014-12-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Svenska ordet för cuckold är hanrej.

Vi kör på cuckold, de andra låter så fjolligt..Som att låta en annan man suga i sig dina spermier.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hanrej
Citera
2014-12-13, 17:53
Bannlyst
Det är väldigt skönt att knulla en kvinna som är i ett förhållande. Det känns som en lyxvariant av att palla äpplen

Däremot tror jag aldrig att jag har gjort det med makens vetskap. Jag skriver "tror", eftersom detta har väldigt olika nivåer. Vissa män som själva vill att kvinnan ska knulla med andra vill inte närvara, alternativt tillåter kvinnan det inte. Om man som Hugo är väldigt noga med sin heteroimage är det nog bäst att dra gränsen vid att se på när maken "städar" fruns fitta från ens sperma. Sedan finns ju den ännu mer extrema varianten där både maken och frun vill att maken ska suga av älskaren eller t.o.m. knullas av honom. Allt som alla inblandade samtycker till helt utan tvång är rätt i min värld.
Citera
2014-12-13, 18:16
Medlem
En vanlig del av cuckolding, är inte förvånad.
Inte för att alla cuckolds vill slicka sperman men det är absolut inte ovanligt. Om man måste ha "lite bi i sig" för att gå så långt låter jag vara osagt.
Citera
2014-12-14, 06:45
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Jag skrev att personen har bisexuella tendenser. Ordet tendens, kommer från tendera och, bl a, betyder "ha en benägenhet för" eller "utvecklas i riktning mot". Den här handlingen anser jag var en sak som visar på detta - i mina ögon! Alltså har personen - i mina ögon - bisexuella tendenser. Gör en person en sådan här handling utvecklas den i riktning mot att vara bisexuell - i mina ögon. Jag kan identifiera handlingen som att den visar på en sådan tendens, och då är handlingen det - i mina ögon. Om personen sedan vill leka struts och kalla sig för tomte, för att må bättre av det - gärna för mig.
Om det vore så att alla som har erfarenhet av sex med personer av båda könen därigenom påbörjat en utveckling som slutar med att de kallar sig bisexuella skulle jag förstå ditt resonemang. Men eftersom det inte är så tycker jag inte riktigt att det verkar finnas någon poäng med det.

Vad jag försöker förmedla är att det inte finns så mycket av värde att hämta i att försöka avgöra vad andra har för sexuell identitet i en värld där det ändå bara är upp till dem själva att fastställa den för sig själv. Naturligtvis kan man strunta i det och bestämma sig för att andra är bögar/bi/hetero (eller har "tendenser" i den ena eller andra riktningen) bara för att man själv har bestämt att de är (eller har) det – jag ser bara inte riktigt vem som är hjälpt av det.

I det här fallet är det inte ens fråga om sex mellan två män, utan i grunden en fråga om huruvida en gift man kan anses vara bög för att han slickar sin frus fitta vid fel tidpunkt, vilket gör det hela än mer långsökt.

Givetvis får du tänka hur du vill kring detta, men då du luftar dina tankar här utgår jag från att det är fritt fram att ha synpunkter på dem.
Citera
2014-12-14, 11:09
Bannlyst
Spermaslickande är ju en fetish som inte ens behöver hänga ihop med cuckolding.

Rädslan för kroppsvätskor är något modernt. Förr ansågs t.ex. köttbullar vara smakligare om pigan hade lagt några spottloskor i smeten när hon gjorde dem.
Citera
2014-12-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Sen duschade jag och hon sa att jag kunde ta lite glass i kylskåpet
Var det inte kallt och obekvämt att äta glass i kylen? Tycker du ska dumpa paret om dom inte ens låter dig sitta i soffan.
Citera
2014-12-14, 13:47
Medlem
tjockballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nokings
Vi kör på cuckold

Helt OK.
Ville bara fylla i att det finns ett svensk ord.
Verkar dock som att hanrej redan är föråldrat.
Cuckold ligger bättre i munnen också.

Någon berättade för mig att man förr i tiden, när folk hade egna höns, kunde få låna en tupp av grannen, när den egna tuppen inte gjorde sitt jobb att sätta på hönsen. I det läget brukade man isolera den gamla tuppen, men på så sätt att han fick se vad som hände med hans höns. Den nya tuppen, som kallades läggtupp, satte på hönsen för kung och fosterland. Nyhetens behag kanske.

Efter ett par dagar kunde man återlämna lånetuppen och då hade den gamla tuppen återfått sin gamla glöd.

Verkar som att konkurrens mellan hannar kickar igång något. Hos höns och människor.
Citera
2014-12-14, 14:16
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Om det vore så att alla som har erfarenhet av sex med personer av båda könen därigenom påbörjat en utveckling som slutar med att de kallar sig bisexuella skulle jag förstå ditt resonemang. Men eftersom det inte är så tycker jag inte riktigt att det verkar finnas någon poäng med det.

Vad jag försöker förmedla är att det inte finns så mycket av värde att hämta i att försöka avgöra vad andra har för sexuell identitet i en värld där det ändå bara är upp till dem själva att fastställa den för sig själv. Naturligtvis kan man strunta i det och bestämma sig för att andra är bögar/bi/hetero (eller har "tendenser" i den ena eller andra riktningen) bara för att man själv har bestämt att de är (eller har) det – jag ser bara inte riktigt vem som är hjälpt av det.

I det här fallet är det inte ens fråga om sex mellan två män, utan i grunden en fråga om huruvida en gift man kan anses vara bög för att han slickar sin frus fitta vid fel tidpunkt, vilket gör det hela än mer långsökt.

Givetvis får du tänka hur du vill kring detta, men då du luftar dina tankar här utgår jag från att det är fritt fram att ha synpunkter på dem.

Såpass? ALLA!? Inte ens, mer än hälften t ex - då vet jag, tack. Hur många har du frågat? Du sade tidigare att man måste fråga folk direkt - och få ett svar av dem; gör man inte det, så kan de inte anses vara det. Inte ens, trots att du själv skrev att: "Jag kan med andra ord identifiera dig som bisexuell och då är du det – i mina ögon."

Vad jag försökte förmedla från början, var - i sig - inte att sexualiteten är det mest viktiga (även om jag står fast vid att det visar på bisexuella tendenser) utan att ens handlingar (så länge man inte har OCD) är dels något man styr över och dels något som definierar vem man är, som människa och som man.

Jag har inte "bestämt" det; det är min personliga åsikt - i mina ögon - om deras handlande och vad det visar på; jag kan identifiera handlingen som något som visar på bisexuella tendenser och då är den det - i mina ögon (för att uttrycka mig precis som du själv gjorde tidigare).

Kanske bör du undvika att delta på detta fora, då - kanske, c:a - 90 % av det som uttrycks här är personliga och individuella åsikter, som - om de inte sammanfaller med dina - inte verkar finnas "någon poäng med" att de uttrycks. Det ligger i människans natur att ha åsikter om andra människor; deras tankar, beteenden och handlingar - sexualitet är inte undantaget. Kan man inte hantera att andra människor har andra tankar än en själv - det är inte så hemskt - så skall man nog låta bli att läsa ett fora på Internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in