2014-12-14, 12:13
Medlem
Detta är inte likt min pojkvän. Han brukar alltid smsa mig, alltid! Han låter det inte ens gå en halvtimma att han inte ringer.

Igår vid 14:00 tiden åkte han till Norge för att jobba. Något hade hänt och han ringde mig. Han skrek och grät i telefonen att han ville ta sitt liv. Han sa att alla hade vänt honom ryggen och att han inte orkade mera.

Han la på och efter det, nada! Ingenting! Inte ett enda ord ifrån honom mera...

Jag mår sååå dåligt! Är jätte orolig och vet inte vem jag ska kontakta. Detta är verkligen inte likt honom. Det är något som inte stämmer! :-(

Ångesten ökar, tårarna rinner ned och snart bryter jag ihop!

Vad gör jag!? Kan jag larma polisen?
Citera
2014-12-14, 12:16
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen

Vad gör jag!? Kan jag larma polisen?

Ring Polisen och förklara läget så ska du nog se att det ordnar sig. Tror du kan vara lugn, jag tror inte att han tagit livet av sig, de som har bestämt sig för att verkligen dö, brukar sällan snacka om det, utan dom går till handling direkt.

Din pojkväns snack om självmord är ett rop på hjälp, han mår inte så bra just nu.
Citera
2014-12-14, 12:16
Medlem
tzjs avatar
Ring polisen och berätta vad din pojkvän sagt till dig. Ingen av hans släktingar som får tag på honom heller?
Citera
2014-12-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Ring polisen och berätta vad din pojkvän sagt till dig. Ingen av hans släktingar som får tag på honom heller?

Ska jag ringa 112 eller 11414? Det har snart gått 24 timmar och inte ett enda ord. Det är verkligen något som INTE stämmer!

Jag har dessvärre ingen kontakt med hans släktingar, varken med mamma eller bröder...
Citera
2014-12-14, 12:28
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
tror du på fullaste allvar att polisen kommer ens lyfta ett finger?
Citera
2014-12-14, 12:29
Medlem
Milkteeths avatar
Meh, låter som han flippa på någon drog. Låt han sova ruset av sig.
Citera
2014-12-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkteeth
Meh, låter som han flippa på någon drog. Låt han sova ruset av sig.

Han har tagit droger i större delen av sitt liv (hasch) men han har lovat mig att sluta
Citera
2014-12-14, 12:38
Bannlyst
Citat:
Han har tagit droger i större delen av sitt liv (hasch) men han har lovat mig att sluta
Hasch ökar risken för självmord med nästan 800%.
Citera
2014-12-14, 12:43
Medlem
Förlåt men dina puckade svar på frågor gör att jag tror att du antingen trollar eller så är du efterbliven!
Ska jag ringa 112 eller 11414... Ehhhh

Åååå han har lovat att sluta punda... Mmmmm
Citera
2014-12-14, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Förlåt men dina puckade svar på frågor gör att jag tror att du antingen trollar eller så är du efterbliven!
Ska jag ringa 112 eller 11414... Ehhhh

Åååå han har lovat att sluta punda... Mmmmm
TS, du ska ringa 11414.
Citera
2014-12-14, 12:59
Medlem
Milkteeths avatar
Citat:
Osannolikt, lite röka har aldrig mördat någon. LSD/Meskalin? Ingen aning, det är drogerna jag har sett folk flippa ordentligt på.
Citera
2014-12-14, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkteeth
Osannolikt, lite röka har aldrig mördat någon. LSD/Meskalin? Ingen aning, det är drogerna jag har sett folk flippa ordentligt på.

Han har hållit på med heroin, crack, kokain, hasch, opiater osv. Men mest hasch har han sagt. Och han har lovat mig att sluta gång på gång, ljugit gång på gång, och nu inte hört av sig på 24 timmar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in