2014-12-13, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
Jo då.. han kommer att komma ut, ingen med hjärta kan stänga in en individ hela livet.

Det vore inhumant.

Breivik har nu inte bara blivit våran hjälte och martyr utan också en humanistisk aktivist.

Ja, det är inhumant att låsa in någon, så vi borde släppa alla fångar fria. Det är dessutom humant att mörda folk, så låt oss alla vara humana och utrota allt och alla.
Citera
2014-12-13, 05:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Den 24 augusti 2012 dömde Tingsrätten Breivik till Norges hårdaste straff, 21 års fängelse och "forvaring",[13] med möjlig frigivning efter tidigast 10 år. Forvaring är en norsk specialåtgärd för annars tidsbestämda straff. Det är ett straff som kan förlängas med fem år i taget efter att strafftiden gått ut så länge han fortfarande anses farlig för samhälle
sen när är 2012-2014 4 år eran sort kan inte räkna ens.
Citera
2014-12-13, 06:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Pissenisse-
sen när är 2012-2014 4 år eran sort kan inte räkna ens.

Troligtvis du som har lite problem med matten. Han blev gripen 2011. Tråden frågar hur han mår 2015 - 4 år efteråt. 2015 - 2011 = 4. Men kan inte vara lätt för dig att missat mattematiken och samhällen i skolan. Så jag förlåter dig. Eller du kanske tror han gick fri fram tills rättegången?

Han lär aldrig bli utsläppt. Bara dumt att tro något annat. Ine humant att låta något sitta inne så länge? Är det ens humant att släppa ut en sådan störd kille?

Tydligen ska han vara väldigt jobibg att ha att göra med på isoleringen. Kallar ofta på hjälp, försöker manipulera skötarna och skryter om sitt dåd. Hur han mår? Tror aldrig han mått speciellt bra.
Citera
2014-12-13, 06:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Vetenskapen?

Rasbiologi slutade man betrakta som vetenskap på 1900-talet.
Citera
2014-12-13, 06:44
Medlem
ReiseReises avatar
Kommer breivik verkligen fa komma ut efter att ha avtjanat 21 ar? Eller kommer man att hitta kryphal for att halla honom kvar?

Han kommer ju behova ganska hard bevakning dagen han slapps.....
Citera
2014-12-13, 06:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Rasbiologi slutade man betrakta som vetenskap på 1900-talet.

Rasbiologi skall införas igen.

Ingen vet nämnligen vart människan härstammar ifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=CRBHxJBUv_A

Tror du på det här?

Nej inte jag heller.

Ingen vet och rasbiologi kan hjälpa oss veta speciellt med all ny teknik vi har idag.

Men nu är inte det den här tråden handlar om.

Det handlar i första hand om hur Breivik mår och om vi kan få ny information och bilder ifrån Breivik så vi vet att våran hjälte mår bra.

Kan du istället för att plåga våran hjälte gå tillbaka till din sten och krypa under den?

Annars blir det utskällning i PM.

Tack
Senast redigerad av Trappedinuniverse 2014-12-13 kl. 07:04.
Citera
2014-12-13, 07:11
Medlem
Citat:
Du kallar alltså våran hjälte för loser? Ad hominen.

Mitt tips är att läsa min tråd:
Kött på benen

Så kanske du ser i vilken negativ spiral vi är inne i just nu.

Varför gråter tösen för? Släng in honom till andra fångar, så får vi se hur din "hjälte" överlever en våldtäkt.
Citera
2014-12-13, 08:02
Medlem
Ubergirls avatar
Citat:
Rasbiologi skall införas igen.

Ingen vet nämnligen vart människan härstammar ifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=CRBHxJBUv_A

Tror du på det här?

Nej inte jag heller.

Ingen vet och rasbiologi kan hjälpa oss veta speciellt med all ny teknik vi har idag.

Men nu är inte det den här tråden handlar om.

Det handlar i första hand om hur Breivik mår och om vi kan få ny information och bilder ifrån Breivik så vi vet att våran hjälte mår bra.

Kan du istället för att plåga våran hjälte gå tillbaka till din sten och krypa under den?

Annars blir det utskällning i PM.

Tack

För att intressera sig för rasbiologi är du dåligt uppdaterad..
SIFR... Deras verksamhet/forskning överfördes 1958 på genetikcentrum Uppsala universitet där genetikforskning bedrivs idag.. Tacka sossarna för detta

Sen delar jag inte din uppfattning att ABB är en hjälte...
Citera
2014-12-13, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ubergirl
För att intressera sig för rasbiologi är du dåligt uppdaterad..
SIFR... Deras verksamhet/forskning överfördes 1958 på genetikcentrum Uppsala universitet där genetikforskning bedrivs idag.. Tacka sossarna för detta

Sen delar jag inte din uppfattning att ABB är en hjälte...

Det ändrar inte det faktum att vi är oroade för Breiviks hälsa.
Citera
2014-12-13, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Kommer breivik verkligen fa komma ut efter att ha avtjanat 21 ar? Eller kommer man att hitta kryphal for att halla honom kvar?

Han kommer ju behova ganska hard bevakning dagen han slapps.....

Är du efterbliven? 21 år + "förvaring" i 5års etapper fram tills dess han inte är en fara för samhället. Dvs, han kommer med största sannolikhet aldrig komma ut, i bästa fall när han når 70år.
Citera
2014-12-13, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nokings
Varför gråter tösen för? Släng in honom till andra fångar, så får vi se hur din "hjälte" överlever en våldtäkt.

Våran hjälte skulle mörda den som försökte våldta honom. Breivik är ingen prisonbitch, han styr fängelset och alla hjärtslag hos dem intagna i fängelset.

Det är så vi i counter jihad rullar.

Att mina nationalistiska vänner går emot Breivik bådar illa.

Jag förstår att nationalister försöker få det till att breivik gick judens ärende och dödade vita på kuppen.

Men liksom... ser ni inte vad som händer med islamiseringen? Har NS allierat sig med muslimen?
Citera
2014-12-13, 09:25
Medlem
Citat:
Våran hjälte skulle mörda den som försökte våldta honom. Breivik är ingen prisonbitch, han styr fängelset och alla hjärtslag hos dem intagna i fängelset.

Det är så vi i counter jihad rullar.

Att mina nationalistiska vänner går emot Breivik bådar illa.

Jag förstår att nationalister försöker få det till att breivik gick judens ärende och dödade vita på kuppen.

Men liksom... ser ni inte vad som händer med islamiseringen? Har NS allierat sig med muslimen?

Vad är det med brevkniv som lockar dig? Han stödjer Israel och judar? Är det inte samma folk som vill ödelägga den vita rasen? SD skulle ta emot flyktingar som Israel inte ville ha, hur ser du på det? Förstår du inte att eliten skapar problemen, du kan inte rösta bort problemet och skylla på MENA när dina vänner står bakom dessa ligister som tar hit alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in