Först lät konceptet helt sjukt och är det fortfarande, men konstigt nog så är program innehållet intressant. Jag är mot att man fiskar tittare genom att offra deltagarna. Resultatet av allt detta experiment vet man inte i förhand, så i värsta fall kan detta experiment leda till oanade personliga kris och katastrof, kan förstås oxå leda till lyckliga slut men det har jag lite för svårt att tro. Att leka med människor på detta vis känns minst sagt oetiskt. Dock har deltagarna själv frivilligt deltagit men herre min Gud ändå!
Mathias har fortfarande inte städat! Han borde ta en paus från all idrott och gå igenom hela lägenheten. Lastbil under balkongen och släng ut ALLT. Hade han lite mera space i sitt hem så kanske skulle han inte hela tiden behöva fly i olika aktiviteter. Han behöver ingen flickvän, han behöver en mamma!
Ta kontakt med professional folk som är experter att får det organiserad hemma! Han klarar inte det själv. Fan man drunknar psykisk i ett proppfull hem
Emily verkar inte alls bry hur hon ser ut när kameror är på

Hon är jätte vacker när hon fixar till sig lite. Tycker hon borde anstränga sig lite grann. Dock Mathias är inte heller snygg så ftw.
Emily är glad och sprallig men också omogen på något vis. Hoppas hon hittar en fin kille om det inte funkar med Mathias!
Ellen är ju ett kap! Hon är bra på alla sätt och vis. Hoppas att hon hittar en riktig bra man !
Det skulle vara härligt om hon och Bert skulle bli kära men det kanske är för mycket att önska.
Bert är verkligen låst in i sig själv vilket är jätte synd. Ändå förvånas jag hur öppen han är i tv om sina begränsningar. Han är medveten om sina lås och kan även prata om dem lite så då bedömer jag att det finns hopp för honom. Skulle han få hjälp att växa personligt så tror jag faktiskt att han skulle inte vara så dålig make han heller. Han måste bara våga!
Mikael är fin kille men så himla konflikträdd. Säkert jätte bra make men kanske lite för feg. Jag skulle vilja se honom förbannad.
Men Tina är inte rätt för honom. Fattar inte hur dessa kassa experter tänkte eller om de bara drog ett lott.
Tina är för gammal för Mikael med barnönskan. Punkt slut.
Kan hon inte förresten göra någonting åt sitt hår? Eller är det en massiv rund
pälsmössa hon har i huvudet?
Jag tror inte jag skulle vilja jobba med Tina.....
Skönt att se dock att hon tar så bra hand om sina fina katter. Respekt!
Det är kanske så att katter räcker till henne och inget fel med det. Många gånger är katter bättre val än gifta sig
Undrar bara om allt går lite för fort i detta program (förutom med Ellen och Bert), för det är sällan blixt förälskelser händer i riktiga livet. Känslor behöver tid och distans för att växa...
Undrar ändå om det är Ellen och Bert som är det klokaste paret i detta program för att de inte kastar sig i känslostorm med huvudet först.
Väntar med spänningen för att få se mer....