2014-12-11, 01:34
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
This:

Mina ksalol har blivit analyserade och de innehöll bara alprazolam. Enda oron jag har är att alla mina kanske inte kommer från samma batch. Men när jag söker om diazepamförorenade ksalol på nätet så hittar jag inte mycket, så jag sitter ganska lugnt i båten för tillfället.
Du kan vara väldigt lugn, killen du citerade verkar inte ha mycket koll.

Det finns inte många äkta ksalol på marknaden då detta är den mest piratkopierade tablett på någon marknad. 90% innehåller därimot alprazolam om än med felmarginaler.
Citera
2014-12-11, 02:05
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick

Det finns inte många äkta ksalol på marknaden då detta är den mest piratkopierade tablett på någon marknad. 90% innehåller därimot alprazolam om än med felmarginaler.
Det var skönt att höra. Tack för svaret.
Citera
2014-12-11, 18:18
Bannlyst
Älskar dess Ksalol, ruset är sjukt skönt som helst och håller i ca 2-3 h för mig, men i längden föredrar jag Rivotril (klonazepam) då jag får en aning ångest dagen efter av Ksalol Alprazolam Annars äger dem i rustiden!
Citera
2014-12-11, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wildwildhorses
Älskar dess Ksalol, ruset är sjukt skönt som helst och håller i ca 2-3 h för mig, men i längden föredrar jag Rivotril (klonazepam) då jag får en aning ångest dagen efter av Ksalol Alprazolam Annars äger dem i rustiden!

Ville tillägga att jag får en lindrig ångest dagen efter, tur att man har Ikon för det. Ksalolen förvinner från mig ( euforin och kreativiteten ) efter ca 2-3 h

MEN ikto ( klonzepam ) är sjukt grymma mot att vara entusiatiska och pratglada, man blir inte snurr i huvudet eller något. Dock håller dem i mig i 1-2 dagar ungefär beroende på om jag tar 2 mg eller 4 mg :P Älskart ändå!
Citera
2014-12-11, 23:43
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick

Nja, tycker det var vanligare för något år sedan när man mest såg dom säljas löst även om det gällde 1000pack. Dom jag får i karta verkar väldigt äkta och dom säljs i upp till tiotusentals åt gången så det lär ju spridas rätt ordentligt.
Citera
2014-12-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildwildhorses
Ville tillägga att jag får en lindrig ångest dagen efter, tur att man har Ikon för det. Ksalolen förvinner från mig ( euforin och kreativiteten ) efter ca 2-3 h

MEN ikto ( klonzepam ) är sjukt grymma mot att vara entusiatiska och pratglada, man blir inte snurr i huvudet eller något. Dock håller dem i mig i 1-2 dagar ungefär beroende på om jag tar 2 mg eller 4 mg :P Älskart ändå!

Personligen blir jag helt avtrubbad socialt på ikto. Sjukt att det kan skilja så mycket från person till person
Citera
2014-12-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det där är inte logiskt. Varför ska vi som medicinerar eller brukar med ansvar hålla oss borta för att du varit beroende? Att du tog för ofta betyder inte att alla andra också kommer göra det.

Nej du, jag kommer fortsätta ta Xanor högst tre gånger i veckan för att dämpa min ångest. Det blir man inte beroende av.

Xanor är inte egentligen en dålig medicin. Den är väldigt effektiv vid enstaka tillfällen.
Men om man tar den för ofta så kan man nog börja utveckla ångest av xanoren i sej.
Man får någon typ av avtändning dom dagar i veckan man inte tar den.
Det är i alla fall så jag upplevt det.

Att däremot ta xanor vid enstaka tillfällen som är väldigt stressande. T.ex. om man ska hålla en föreläsning, är väldigt effektivt.
Citera
2014-12-12, 18:19
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackLips
Xanor är inte egentligen en dålig medicin. Den är väldigt effektiv vid enstaka tillfällen.
Men om man tar den för ofta så kan man nog börja utveckla ångest av xanoren i sej.
Man får någon typ av avtändning dom dagar i veckan man inte tar den.
Det är i alla fall så jag upplevt det.

Att däremot ta xanor vid enstaka tillfällen som är väldigt stressande. T.ex. om man ska hålla en föreläsning, är väldigt effektivt.

Det är klart att det inte är bra att ta för ofta, ingen drog är bra att ta för ofta, oavsett om det gäller gräs, Xanor eller heroin.
Citera
2014-12-12, 18:33
Medlem
PellAlsings avatar
Hur lång tid innan man får effekt och hur länge håller det i sig? Alprazolam alltså utan depå.
Vet att det är korttids men hur kort tid?
Citera
2014-12-12, 18:56
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PellAlsing
Hur lång tid innan man får effekt och hur länge håller det i sig? Alprazolam alltså utan depå.
Vet att det är korttids men hur kort tid?

Brukar ta 20-30 minuter för mig. Fyra timmar ungefär, sen börjar det dala för mig.
Citera
2014-12-12, 19:42
Medlem
PellAlsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Brukar ta 20-30 minuter för mig. Fyra timmar ungefär, sen börjar det dala för mig.

Tackar! Har tagit det vid flera tillfällen men antingen på fyllan eller för att stoppa trippar(därmed somnat). Vill ha lite mer kött på benen då jag har en stash liggandes.
Citera
2014-12-13, 00:05
Medlem
Ge fan i Alprazolam.. gift! 2 veckor och du e fast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in