Citat:
Ursprungligen postat av
Bruce_Lee
Jag tycker att säsongerna 2011-2012 var sjuuuuukt mycket sämre i jämförelse med årets säsong. Det enda som var bra de säsongerna var ju Rodney, sen var ju alla andra deltagare så jävla tråkiga så klockorna stannade. Möjligtvis Widerstedt också men annars bara skit.
I år har det åtminstone varit deltagare som har underhållit en på olika sätt, både bra och dåligt, och personer (läs Krissy och Johanna) som fått en att känna sånt hat som man sällan gjort tidigare. Samtidigt som man stör sig på många av deltagarna är det ändå såna människor man faktiskt vill se. Vill man titta på ett gäng sköna snubbar som sitter och chillar i huset och bara är snälla mot varandra hela tiden? Nej inte en chans i helvetet!
Sen tycker jag väl samtidigt att produktionen har saker att förbättra, såsom straff och uppdrag och främst finalveckan. I stora drag är jag nöjd med säsongen ändå.
Jag kan inte prata för säsongerna 11-12 (senaste säsongen jag såg innan nuvarande är säsongen 2006) men håller med om att känslan är att deltagarna varit bra castade. Har blivit underhållen av Coffe, Anders, Pelle bitvis andra deltagare också men framför allt kanske känt hat mot vissa. Det är väl så det ska fungera eller? De har haft med BB-stereotyper, uberfreaks samt människor som mer speglar den normala BB-tittaren (Erland, Pelle, Johanna). Sen har själva produktionen i övrigt lämnat mycket att önska och det allmänna intrycket jag har är att de chickade ur och blev helt PK-fierade efter skandalen med John och Philip. Att inte ha en sista fest med gamla deltagare säger allt.