2014-12-11, 17:53
Medlem
Hade varit så jävla grymt om Pelle tog hem hela skiten, så sjukt otippat.
2014-12-11, 17:54
Medlem
Någon som vet vilken låten är i detta klipp ? har försökt med olika appar i telefonen men får ingen träff
http://www.bigbrother.se/videos/god-morgon-soendag/
2014-12-11, 17:57
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Jag tycker att säsongerna 2011-2012 var sjuuuuukt mycket sämre i jämförelse med årets säsong. Det enda som var bra de säsongerna var ju Rodney, sen var ju alla andra deltagare så jävla tråkiga så klockorna stannade. Möjligtvis Widerstedt också men annars bara skit.
I år har det åtminstone varit deltagare som har underhållit en på olika sätt, både bra och dåligt, och personer (läs Krissy och Johanna) som fått en att känna sånt hat som man sällan gjort tidigare. Samtidigt som man stör sig på många av deltagarna är det ändå såna människor man faktiskt vill se. Vill man titta på ett gäng sköna snubbar som sitter och chillar i huset och bara är snälla mot varandra hela tiden? Nej inte en chans i helvetet!

Sen tycker jag väl samtidigt att produktionen har saker att förbättra, såsom straff och uppdrag och främst finalveckan. I stora drag är jag nöjd med säsongen ändå.

Jag kan inte prata för säsongerna 11-12 (senaste säsongen jag såg innan nuvarande är säsongen 2006) men håller med om att känslan är att deltagarna varit bra castade. Har blivit underhållen av Coffe, Anders, Pelle bitvis andra deltagare också men framför allt kanske känt hat mot vissa. Det är väl så det ska fungera eller? De har haft med BB-stereotyper, uberfreaks samt människor som mer speglar den normala BB-tittaren (Erland, Pelle, Johanna). Sen har själva produktionen i övrigt lämnat mycket att önska och det allmänna intrycket jag har är att de chickade ur och blev helt PK-fierade efter skandalen med John och Philip. Att inte ha en sista fest med gamla deltagare säger allt.
2014-12-11, 18:05
Bannlyst
Skulle känna overklighetskänslor om någon annan än Anna vann. Allt är så jävla förutsägbart i PK-Sverige.

Extremt bullllllllll att man redan fatta att hon skulle gå långt när hon satt i första boxen. Och sen i den andra(!) boxen omfg.

Anders har dock vunnit många omröstningar när det har varit tävling i huset, men Anna kanske t.o.m har vunnit fler? Denna hvtqxzåä-rörelsen förstör allt d roliga. Hela tiden. Sug kuk

Sen präglas säsongen självklart att dom jag anser passar i ett BB-hus åker ut i början, kvar blir alla snälla. Kul att Pelle har tagit sig till final dock, garanterat gör att han inte är svensk. Då hade han ansetts vara en douche auf rang, hycklandet. *spykänslor*
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-12-11 kl. 18:08.
2014-12-11, 18:06
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegoDuplo
Någon som vet vilken låten är i detta klipp ? har försökt med olika appar i telefonen men får ingen träff
http://www.bigbrother.se/videos/god-morgon-soendag/
Jag har också undrat det en längre tid och har inte kunnat hitta något när jag söker på bitar ur sångtexten.
2014-12-11, 18:21
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Skulle känna overklighetskänslor om någon annan än Anna vann. Allt är så jävla förutsägbart i PK-Sverige.

Extremt bullllllllll att man redan fatta att hon skulle gå långt när hon satt i första boxen. Och sen i den andra(!) boxen omfg.

Anders har dock vunnit många omröstningar när det har varit tävling i huset, men Anna kanske t.o.m har vunnit fler? Denna hvtqxzåä-rörelsen förstör allt d roliga. Hela tiden. Sug kuk

Sen präglas säsongen självklart att dom jag anser passar i ett BB-hus åker ut i början, kvar blir alla snälla. Kul att Pelle har tagit sig till final dock, garanterat gör att han inte är svensk. Då hade han ansetts vara en douche auf rang, hycklandet. *spykänslor*

snälla? anders och pelle är det inte i alla fall, dom är mobbare
2014-12-11, 18:23
Medlem
Fermatrons avatar
Gillar att man fortfarande kan rösta på Krissy som vinnare på Betsson.
2014-12-11, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
snälla? anders och pelle är det inte i alla fall, dom är mobbare

Slutade du läsa efter ordet "snäll" eller?

"Mobbare" kan alltså ta sig till final i pkfierade Sverige, hahaah
2014-12-11, 18:36
Medlem
Fishyyyys avatar
Kommer man bara kunna se finalen på tv? Eller finns det på kanal9play.se också? Kanske bara jag som inte hittar det och är efterbliven. Och ja jag har 24/7.
2014-12-11, 18:39
Medlem
neqers avatar
Ni som frågar om finalen sänds live...

Ja, det sänds live på http://www.kanal5play.se/ som varje torsdag. Varför skulle det vara annorlunda denna gången menar ni?
2014-12-11, 18:39
Medlem
kanelipullas avatar
2 timmar och 20 minuter kvar tills Finalen börjar.. och det kommer att stå mellan 2 personer. Anders och Anna.. jag hoppas Anders vinner ikväll! Fast jag gillar Anna oxå.. men vill hellre se Anders som vinnare.
2014-12-11, 18:40
Medlem
andreas83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Ni som frågar om finalen sänds live...

Ja, det sänds live på http://www.kanal5play.se/ som varje torsdag. Varför skulle det vara annorlunda denna gången menar ni?

Behöver man någon premium för å se på kanal 5 play ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in