Citat:
Ursprungligen postat av
HAARPSWEDEN
Moln är moln, contrails är contrails och chemtrails är chemtrails. Se skillnad på dessa 3 saker är mycket lätt.
Contrails försvinner som sagt, om inte jämt så i 99.9% av fallen. Jag har då aldrig sett något i närheten av "persitent contrail" från legitima flyg och det är ju rätt uppenbart att det bara är jag här som faktiskt kan mitt luftrum.
Moln stannar kvar. Riktiga moln reflekterar inte heller solljuset så att vi får detta konstiga lila/rosa skimmer som dom flesta också har skådat sista åren. Det är metaller och annat som reflekteras på detta sätt och inte vanliga moln.
Chemtrails sprids ut och stannar kvar men "fluffigheten" som riktiga moln har får du inte av chemtrails och när chemtrailsen spridit ut sig i luften bildar dom ett tunt täcke av "moln" men inte tjockleken som på ett riktigt moln och dessutom ligger vårt riktiga molntäcke inte på samma altitud som chemtrailsen vilket alla som flugit dom sista åren har kunnat skåda.
Om det är något som är uppenbart här så är det att du inte kan mycket om luftrum eller om hur spårningen av flygplan fungerar. Ditt "varken LFV eller luftvärnet vet om att planen finns" är rent skrattretande.
Du har heller inte svarat på
hur du spårar dessa plan, primärradar, sekundärradar eller någon form av ADS-B? Att du har ringt någon kontorsråtta på LFV och försökt få veta vilka som flyger ovanför ditt hus är ungefär lika smart som när någon i ett klipp tidigare i tråden ringer en stackars tornflygledare och frågar om trafik som är över 30 000 fot!
Moln reflekterar ljus, hade dom inte gjort det hade dom inte vart vita/gråa utan helt svarta. Att dom är rödaktiga i vissa ljusförhållanden är inte heller konstigt. Det behövs inte många soluppgångar för att man ska se fantastiska ljusspel i molnformationer som kan bli både röda och rosa när ljsuet går igenom, men dessa moln kanske egentligen är chemtrails som har buntat ihop sig?