Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Vad då naturvetenskap? Menar du att det krävs naturvetenskap för att gå genom en vägg? Vad lever du i för dröm- eller fantasivärld, BJ?
mvh
Mattias
Din fria-associations-lek, börjar bli väldigt disassociativ - jag förstår ju att du själv inte tänker så symmetriskt strukturellt man hade önskat, för skulle du det, skulle du för det första : sluta prata om att gå-igenom-väggar, utan uttrycka dig betydligt mognare än så och klara av att fortskrida pågående momentum i topic - ngt du ideligen sviktar i. Men behöver liksom kamouflera..
Du alltså distraheras, självklart att du då saknar en hel massa vetskap i det du så gärna vill tycks så mycket om, att vilja säga att du har en bätre giv på handen.
Men.. var är den över huvud taget?
Så du dyker in i textstycke, och för dig själv asocierar omedelbart till väggar, eller så är du helt enkelt vad jag börjarr tro, mest en riktigt ful räv.
Neurologi har ju med bl.a organeller att göra- nej? Att forcera en organisk vägg görs biokemiskt eller fysiskt, för att du ska klara av att gå mer lyckade vägar, krävsatt ditt flöde har intranät men också interaktion, du verkar sakna tjaa... nästintill båda, så som du tramsat. Att rent organiskt, sker ingenting i dig som säger aha, vilket är en liten symptomatiskt delay...
..inom den delayen... hinner du fabulera ihop lite diverse ganska mytomaniskt, men varför du gör så vet bara du, däremot märks att det är av aggressiv KONSPIRATORISK art.
du har förnekat att din kognitiva slutsatsförmåga är upplevelsebaserad - så läser man här idag hur du berättar för andra medlemmar hur du hämtar ur dina upplevelser.
Ja maken till lögnare och att du omedelbart slår ifrån dig.. så förutsägbart.
Du får helt enkelt erkänna att du gillar att leka luras och provocera, däremot har du inget att själv erbjuda eller ersätta.. det är enbart en tråkandlek du ger dig in på, av missnöje och i misströstan.
så skippa gärna det "magiska" med din tröste-alternativmodell, då du ju rätt aggressivt bestämt dig för att inte vilja "tycka om vetenskap" (det verkar för mig tyvärr , att du har infantil motivering, också).
Eftrsom din refeenspunkt ju enl dig själv, att du har svårighetr aqtt tolka omvärld, samt att du som konsekvens av det, stått på dålig kant med "vetenskap"
.. och då har du sluppit säga som det är, att det varit bråkigt som bara den och efter det har du blivit allergisk. och måste konvulsivt, istället dra ner vetenskap i skiten och gör det på ditt-alldeles -egna-trotsiga-manér, genom att blåsa upp dig själv och flamsa med ordbetydelser... utan syftning.
lägger ut text om en banal vägg och behöver göra det till ett konstnummer : egen omväg så viktig... genom att först lura bort... sedan lura in, du faktiskt är en ganska typisk fabulatör och också mytoman.
för du har baske mig inte presenterat någonting unikt, mer än lite kaotiserad ordkunskap.
Dessutom för det allraw första : malplacerat att relatera till gå-genom-väggar, i anslutning till den text jag skrivit som du skulle kommentera, och kommentera för att vilja provocera/tramsa : det märks, förstår du.
(att du saknar kunskaper om neurologi, men tyvrr om så mkt mer. DET ämne du vill angripa.... du behöver kunskaperna men också erfarenheter, har du bott under en sten eller?)