2014-12-07, 16:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Om man har en sjuåring och en tioåring som man ska vara en förebild för, och vet att man hamnar i kvällspressen om man beter sig på krogen - då är man extremt patetisk och egoistisk när man som 45-årig medelålders man börjar tjafsa utanför krogen. Tragiskt.
Och "den" första han ber om ursäkt är TV4, inte barnen
Citera
2014-12-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och "den" första han ber om ursäkt är TV4, inte barnen

Reagera också på det. Han vaknade nog upp och funderade vad detta kan ge för eventuella ekonomiska konsekvenser om det blir viralt snurr på hela grejen. Precis som någon skrev innan så kan man nog inte ta Kungsan ur Paulo, han som höll på att bygga upp en folklighet... Men man kan inte lära gamla hundar att sitta.

Edit. Stod visst på aftonbladet att polisanmälan upprättats.
Senast redigerad av Tossigkille 2014-12-07 kl. 16:53.
Citera
2014-12-07, 16:51
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19981733.ab

Hahaha... det har han ingen aning om. Det brukar låta så. Han var betydligt fullare än vad han vill erkänna.
Om han inte var särskilt onykter borde det snarare ses som en försvårande omständighet för honom själv.
Citera
2014-12-07, 16:58
Medlem
albylens avatar
Han är bara en människa, jag med fast jag är inte känd har dock blivit nerbrottad av vakter för ingenting.Kolla vad som hänt innan ni dömer....
Citera
2014-12-07, 16:59
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albylen
Han är bara en människa, jag med fast jag är inte känd har dock blivit nerbrottad av vakter för ingenting.Kolla vad som hänt innan ni dömer....
Det är drägg som blir nedbrottade av ordningsvakter. Vanligt folk kan sköta sig och lyda överheten.
Citera
2014-12-07, 17:01
Medlem
Lugn nu. Han hamnade i lite kurr för att folk troligtvis överreagerade.

Typiskt att folk älskar när det går snett för människor. En av världens osexigaste egenskaper är ju att vara missunsam. De flesta missunsamma människorna kommer ingenstans. De vaknar upp deprimerade, går till sina tråkiga jobb som de hatar, äter en tråkig matlåda, går hem till sin tråkiga lägenhet som de inte ens vill bo i, kollar på tråkig tv på program som de hatar och går sedan och lägger sig för att upprepa samma procedur nästa dag. Sen sitter de resten av tiden och hatar på de framgångsrika och drivna.

Härligt att inte vara en av er.
Citera
2014-12-07, 17:09
Medlem
albylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Det är drägg som blir nedbrottade av ordningsvakter. Vanligt folk kan sköta sig och lyda överheten.
Och alla ordningsvakter är enligt din mening tydligen bättre an andra, någon sorts överheter.
Citera
2014-12-07, 17:16
Medlem
Kenty-59s avatar
Dryg fan den där, han trodde väl han kunde bete sig hur som helst.
Hoppas han blir fälld..
Citera
2014-12-07, 17:16
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albylen
Och alla ordningsvakter är enligt din mening tydligen bättre an andra, någon sorts överheter.
Jag har inte sagt att de är bättre än andra, däremot har de fått maktbefogenheter för att upprätthålla lag och ordning. Att de är en överhet märker alla som, likt Paolo Roberto, sätter sig upp mot dem.
Senast redigerad av buffalo 2014-12-07 kl. 17:22.
Citera
2014-12-07, 17:27
Medlem
albylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Jag har inte sagt att de är bättre än andra, däremot har de fått maktbefogenheter för att upprätthålla lag och ordning. Att de är en överhet märker alla som, likt Paolo Roberto, sätter sig upp mot dem.
Tro mig den där makten kan ibland bli för mycket att behandla,ibland kanske många av dom är värre än *kungen av kungsan*någonsin var.
Citera
2014-12-07, 17:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Lugn nu. Han hamnade i lite kurr för att folk troligtvis överreagerade.

Typiskt att folk älskar när det går snett för människor. En av världens osexigaste egenskaper är ju att vara missunsam. De flesta missunsamma människorna kommer ingenstans. De vaknar upp deprimerade, går till sina tråkiga jobb som de hatar, äter en tråkig matlåda, går hem till sin tråkiga lägenhet som de inte ens vill bo i, kollar på tråkig tv på program som de hatar och går sedan och lägger sig för att upprepa samma procedur nästa dag. Sen sitter de resten av tiden och hatar på de framgångsrika och drivna.

Härligt att inte vara en av er.

Jamen ok då! Jag unnar Paolo att få bli nedbrottad av ordningsvakter!
Citera
2014-12-07, 17:41
Medlem
Vilken krog var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här