Citat:
Ursprungligen postat av
Ove Mollvik
Märkligast av allt är hur du genast utifrån falska antaganden så tvärsäkert måste förklara för andra hur det jag berättat skall tolkas. Vad vet du om mina relationer till dem jag möter irl?
När ständigt så falska omdömen om mig sedan läggs som främsta sökträff på Google medan det jag själv skrivit göms undan så kan jag inte annat än dra vidare slutsatser av GS.
Jag vet givetvis ingenting om dina relationer irl - men du skrev ju själv såhär:
Det märkliga är vilka problem det bli för andra så fort jag bara förklarat hur jag på enklaste vis själv kunnat klara av vad jag varit med om. Alla märkligt avledande kommentarer som istället kommer från folk som inte ens satt sig in i sammanhanget kan inte gärna avfärdas som enbart kallprat.
Det var helt enkelt detta ^^jag utgick ifrån och kommenterade. Om någon skulle komma till mig och börja prata om detta - hur de klarar sig i vardagen trots all GS (för det är väl vad du menar?) - irl, då skulle jag antagligen bli ganska obekväm och undra vad det är för en kuf.
Så precis vad i min kommentar var det du störde dig på? Eller missförstod du bara?