Citat:
Bättre att ha Sveriges bästa hockeylag och inget annat än att som Lulä inte ha nånting överhuvudtaget av värde
Citat:
Jag älskar det. Spelar ingen roll vars man kommer ifrån så länge man har den passionen som Bert har.
Citat:
Jag tycker det är en helt annan sak med trashtalk under match ,om dom slänger käft mellan båsen är bara bra, men utanför isen måste dom ju ändå respektera varann, jag menar matchen var ju slut och Skellefteå vann , bra så, onödigt jävlas med motståndarna mer än nödvändigt.
Det skickar ju singnaler också, nu borde ju Rönnberg kunna göra om samma sak i Skellefteå om han vill.
Men då lär han troligen bli halvt mördad av dom skrytiga Skellefteå fansen.
Han har ju dessutom retats med publik också, han får ju absolut skylla sig själv om det kommer skaer från läktarplats också, såg idag att det var personer som hettade till på sittplats när Robertsson stod och tjafsade med Axelsson , kanske inte det smartaste moppsa upp sig på bortaplan i Göteborg.
Lite respekt bör man ha både mot publik och motståndare tycker i alla fall jag.
Det skickar ju singnaler också, nu borde ju Rönnberg kunna göra om samma sak i Skellefteå om han vill.
Men då lär han troligen bli halvt mördad av dom skrytiga Skellefteå fansen.
Han har ju dessutom retats med publik också, han får ju absolut skylla sig själv om det kommer skaer från läktarplats också, såg idag att det var personer som hettade till på sittplats när Robertsson stod och tjafsade med Axelsson , kanske inte det smartaste moppsa upp sig på bortaplan i Göteborg.
Lite respekt bör man ha både mot publik och motståndare tycker i alla fall jag.
1. Nej, man måste inte respektera motståndare som inte respekterar spelet på isen.
2. Ja? Rönnberg får väl göra det om han vill? VI bor i ett någorlunda fritt land.
3. Varför är inte det det smartaste? Vafan ska göteborgarna göra? Börja kasta saker mot Bert likt dom mentala 8-åringarna i Lulä klacken gjorde mot Fahlman?
4. Nej. Man bör inte ha någon respekt överhuvudtaget förutom rent sportsligt, dvs att man inte åker och headhuntar folk som ADHD-Ledin, feministfoppa och systrarna Abbot.