2014-12-07, 00:07
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VSVP
Någon brynäsare som har status på Nordqvist? Det är tammefan inte sant om han är långtidsskadad.
Ollas, Enterfeldt och Nordqvist alltså.

Värvas det inte nytt NU har vi en kvalserie att se fram emot.
Ett positivt besked dock, mitt i mörkret. Jonas Nordquist, som haltade ut från isen efter en tackling av hemmalagets junior Christian Jaros, trodde inte att han skulle bli borta länge.
– Det var nog inte så farligt, ändå, säger Nordquist.
http://www.gd.se/ishockey/shl/brynastranarens-sagning-inte-acceptabelt#Ishockey
Citera
2014-12-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag skulle nog inte blandat in dig i en seriös diskussion om hur man blir helt överlägsna i ishockey. Det fjuniga juniorresonemanget om supporterklackar står jag över. VK:s liverapportering?

VK brukar liverapportera Lövens matcher.
Och det är nästan mer Skellefteå fans än Lövare där ha ha
Citera
2014-12-07, 00:13
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Ett positivt besked dock, mitt i mörkret. Jonas Nordquist, som haltade ut från isen efter en tackling av hemmalagets junior Christian Jaros, trodde inte att han skulle bli borta länge.
– Det var nog inte så farligt, ändå, säger Nordquist.
http://www.gd.se/ishockey/shl/brynastranarens-sagning-inte-acceptabelt#Ishockey
Skönt att höra såg rätt illa ut när benet liksom bröts ut och man såg ju hur ont han fick,
Christian Jaros, det är nog många hockeyspelare som kommer att bli lite ömma framöver när dom får möta den här slovakiska stridsvagnen. Har aldrig sett något liknande under rubriken "framtida storstjärna" alla år jag kollat på hockey inte ens Mattias Öhlund.
Citera
2014-12-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Skönt att höra såg rätt illa ut när benet liksom bröts ut och man såg ju hur ont han fick,
Christian Jaros, det är nog många hockeyspelare som kommer att bli lite ömma framöver när dom får möta den här slovakiska stridsvagnen. Har aldrig sett något liknande under rubriken "framtida storstjärna" alla år jag kollat på hockey inte ens Mattias Öhlund.

Har inte sett han faktiskt ,men Fiala och Nylander känns ju som dom har samma storstjärna potential.
Citera
2014-12-07, 00:18
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Har inte sett han faktiskt ,men Fiala och Nylander känns ju som dom har samma storstjärna potential.
Klart dom har men nu tänkte jag bara på Luleå. Foppa var rätt bra han också om man ska blanda in andra lag..
Citera
2014-12-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
VK brukar liverapportera Lövens matcher.
Och det är nästan mer Skellefteå fans än Lövare där ha ha
Om det är fler Skellefteåfans än Lövare inne på en Umeåtidning skulle jag börja oroa mig för ditt lags ställning i er stad.
Får vi fler upprepningar av detta mån tro? https://www.youtube.com/watch?v=xufgwUWgPgs
Citera
2014-12-07, 00:19
Medlem
Citat:
Klart dom har men nu tänkte jag bara på Luleå. Foppa var rätt bra han också om man ska blanda in andra lag..

Ha ha sant.
Får hoppas han blir något då.
Citera
2014-12-07, 00:21
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VSVP
Någon brynäsare som har status på Nordqvist? Det är tammefan inte sant om han är långtidsskadad.
Ollas, Enterfeldt och Nordqvist alltså.

Värvas det inte nytt NU har vi en kvalserie att se fram emot.

EDIT: Glömde Sundqvist, men, ja..
http://www.hockeysnack.com/brynas-if/permalink/1644061

Dock vet jag inte var han läst det.
Citera
2014-12-07, 00:27
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:

Yes, Jaros är långt mer mogen i sitt spel än Mattias Öhlund var när han var 18. Och stenjävla tuff är slovaken också. Skulle vara kul att få se hur han kan hävda sig i en fight i SHL.

Och Nordquists skada - inte kul med skador men den visar ju vilket jävla granitblock Jaros är. Det är ju faktiskt Nordquist som går in och satsar stenhårt i närkampen men Jaros står emot och trycker tillbaka. Det är också förståeligt att det kan gå illa i det där läget. Du spänner ju dig när du tacklar och Nordquist var nog aldrig beredd på att det var han som skulle bli mosad i sargen.
Citera
2014-12-07, 00:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
En gång lillebror alltid lillebror så är det i verkliga livet så också i ishockey (i alla fall i västerbotten).

Och jag antar att det är Löven som är lillebror i det här fallet om jag tolkar dig rätt?
Citera
2014-12-07, 00:57
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Och jag antar att det är Löven som är lillebror i det här fallet om jag tolkar dig rätt?
Du behagar skämta? Alla vet att Skellefteå är den mindre staden i ert län och att alla resurser koncentreras till Umeå. Att ni som håller på SkAIK agerar precis som man kan förvänta sig förstärker ju denna självklarhet.
Citera
2014-12-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Om det är fler Skellefteåfans än Lövare inne på en Umeåtidning skulle jag börja oroa mig för ditt lags ställning i er stad.
Får vi fler upprepningar av detta mån tro? https://www.youtube.com/watch?v=xufgwUWgPgs

Ha ha det var väl lätt överdrivet,intresset i stan är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in