Citat:
Ursprungligen postat av
Systersot33
Förstår inte hur Bönan kan tro att en förlovning och en "glitterbebis" skulle vara någon slags garanti för "mannens" eviga kärlek; han lämnade ju förra exet (och kanske även tidigare babymamas?) nyförlovad och höggravid!
Men hallå, det är Berny vi snackar om! ALLA vill ha Berny, inklusive du. Du vet bara inte om det ännu
Bruden har indeed en väldigt skev verklighetsuppfattning. Om hon på allvar tror att det är precis såhär det går till i livet, undrar jag vilka filmer hon försöker förverkliga.
Nej, ingen normal syster (till en snubbe som byter tjej varannan månad) blir bestie med en ny brud (och framförallt inte ett psykfall som Berny) såhär snabbt. Av egen erfarenhet är svägerske-relationen den som tar längst till att etablera (när man kommer över 20-årsstrecket anyways).
Nej, ingen normal flickvän gör de 'uppoffringar' Berny gör för A
-Avslutar sin ADHD-medicinering (och detta verkar vara helt utan läkares inrådan, BAD IDEA!!! Framförallt när hon knivfajtas med alla som råkar andas, hård brud osv osv)
-Omplacerar inte bara EN, utan TVÅ av de hon påstår sig älska. Reality call! Berny kommer att ångra sig (20-27/12 där jag förutspått deras brejkup).
Nej, ingen som inte är WT planerar giftemål såhär kvickt. Att de flyttade ihop såg jag inget problem med (om man bortser från det faktum att det är Berny vi snackar om), men holy hell vad det satte saker och ting i rullning!
Om ett år (om hon nu är preggo med A's löve child) har de gjort allt förutom att köpa hus. Fast vem vet, om deras förhållande överlever julen, kanske de går på husvisningar i januari?