2014-12-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L195
Det skulle vara ett intressant experiment och se vad som händer i ett samhälle med t.ex 10 % fler heterokvinnor än män i 20-årsåldern.

Jag tror att samhället skulle bli lite lugnare och mindre våldsamt eftersom mycket bråk handlar om konkurrens om kvinnor. På samma sätt blir ett samhälle som tillämpar månggifte extremt våldsamt.

Det behöver inte vara på detta sätt men det är mer sannolikt att det blir det.

Historiskt sett har det väl altid dött väldigt mycket mer män än kvinnor, så nulägets fördelning torde vara lite ovanlig. Kanske?

Man kan ju jämföra olika länder också. Är inte säker på om det är mindre våldsamt i Brasilien t ex. Tvivlar, fast det finns ju så många andra faktorer som spelar in när ekonomin inte är den bästa också.
"Oantastlig" skulle behövas här.
Citera
2014-12-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Alla kvinnor mellan 15-65 kan om dom vill (även om dom har 50 kg övervikt)
Knulla nonstop 24/7.

Otroligt få män som är i samma situation. Inte ens Brad Pitt männen
Har en sån möjlighet.

Hade jag som random svensk kunnat göka fritt mellan 14-30 så
Hade jag utan prob haft 4000 partner, vet att mina kompisar haft det samma.

Så ur den aspekten är kvinnor jävligt skötsamma.

4000 partners på 15 år ger 267 nya partners per år. Du måste alltså knulla drygt 5 nya partners i veckan hela året runt, ingen rast ingen ro i 15 år. Vet du tror faktiskt du skulle tröttna redan efter 1 månad.

Tjejer har inte denna fixering vid antal och kvantitet som killar har. Förmodligen för att sexuell njutning för tjejer handlar mer än rent ego och att gnida på som en dåre, bra sex för tjejer är kvalitet helt enkelt. Utan detta ingen större vits, kan vi lika väl klitta eller vad det nya ordet nu skulle bli.

Män får det sex från kvinnor som kvinnor har lust att ge dem, precis samma råder tvärtom.
Bästa sättet män löser sitt "sexproblem" är helt enkelt att ge tjejer bra sex och sluta stigmatisera tjejer som gillar sex med män samt börja knulla varandra. Slopa homofobin killar.
Citera
2014-12-05, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
4000 partners på 15 år ger 267 nya partners per år. Du måste alltså knulla drygt 5 nya partners i veckan hela året runt, ingen rast ingen ro i 15 år. Vet du tror faktiskt du skulle tröttna redan efter 1 månad.

Tjejer har inte denna fixering vid antal och kvantitet som killar har. Förmodligen för att sexuell njutning för tjejer handlar mer än rent ego och att gnida på som en dåre, bra sex för tjejer är kvalitet helt enkelt. Utan detta ingen större vits, kan vi lika väl klitta eller vad det nya ordet nu skulle bli.

Män får det sex från kvinnor som kvinnor har lust att ge dem, precis samma råder tvärtom.
Bästa sättet män löser sitt "sexproblem" är helt enkelt att ge tjejer bra sex och sluta stigmatisera tjejer som gillar sex med män samt börja knulla varandra. Slopa homofobin killar.

Skulle unga män få fritt "spelfält" är 5 sexpartners i veckan ingenting...!! Vet inte om jag efter det skall skriva tyvärr...men hursomhaver så är det så.
Citera
2014-12-05, 22:03
Medlem
Citat:
Bästa sättet män löser sitt "sexproblem" är helt enkelt att ge tjejer bra sex och sluta stigmatisera tjejer som gillar sex med män samt börja knulla varandra. Slopa homofobin killar

Att män skulle knulla varandra är inte så bra för någon. Vad som skulle hända vore att män skulle ta mindre ansvar för framtiden, eftersom de inte skulle hålla på med något evolutionärt gångbart.

Dessutom skulle det krävas att man skulle vara som en kvinna i en mans kropp ett stort mental påverkan som skulle skada de flesta män. Lite som man skulle bli lite Schizofren.
Citera
2014-12-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Skulle unga män få fritt "spelfält" är 5 sexpartners i veckan ingenting...!!

Finns jobb på bordell för unga killar. Bara sätta igång och gnida på.
Citera
2014-12-05, 22:08
Bannlyst
Citat:
Finns jobb på bordell för unga killar. Bara sätta igång och gnida på.

ja jo (eller förresten finns det ö.h sånt kvar längre, det var väl mer under det glade åttiotalet!) för övrigt är det OffT. Homosexualitet finns det andra trådar för.
Citera
2014-12-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L195
Att män skulle knulla varandra är inte så bra för någon. Vad som skulle hända vore att män skulle ta mindre ansvar för framtiden, eftersom de inte skulle hålla på med något evolutionärt gångbart.

Dessutom skulle det krävas att man skulle vara som en kvinna i en mans kropp ett stort mental påverkan som skulle skada de flesta män. Lite som man skulle bli lite Schizofren.

Och säg mig, vad exakt är det mer "evolutionärt gångbara" som man att ha ONS med tjejer än ONS med killar? Inget av detta ger resultatet barn utan handlar om sex kort och gott.

Evolutionärt gångbart är enbart något som sker vid reproduktion. Att 2 bögar lägger ner tid kärlek och omsorg kring en liten adopterad kotte eller barn till en av dem är absolut "evolutionärt gångbart".
en genuppsättning får en chans att fortsätta existera.
Aldrig slagit dig?

Och det sista var ju bara töntigt.
Citera
2014-12-05, 22:35
Bannlyst
Citat:
Och säg mig, vad exakt är det mer "evolutionärt gångbara" som man att ha ONS med tjejer än ONS med killar? Inget av detta ger resultatet barn utan handlar om sex kort och gott.

Evolutionärt gångbart är enbart något som sker vid reproduktion. Att 2 bögar lägger ner tid kärlek och omsorg kring en liten adopterad kotte eller barn till en av dem är absolut "evolutionärt gångbart".
Aldrig slagit dig?

Oväsentligt argument...har inget som helst prob att två gaymän gör sitt bästa att uppfostra ett spädbarn. Men antalet gaymän som gör det i sverige torde vara under 100 stycken (det föds 120 000 barn i heterosexuella förhållanden varje år). Så tyvärr är det för dig
ett icke-argument.
Citera
2014-12-05, 22:36
Medlem
Citat:
Historiskt sett har det väl altid dött väldigt mycket mer män än kvinnor, så nulägets fördelning torde vara lite ovanlig. Kanske?

Man kan ju jämföra olika länder också. Är inte säker på om det är mindre våldsamt i Brasilien t ex. Tvivlar, fast det finns ju så många andra faktorer som spelar in när ekonomin inte är den bästa också.
"Oantastlig" skulle behövas här.

Det länder som är lugnast i världen är: Island Danmark Österrike

Könsfördelningen för kvinnor/män ålder 25-55 är 1:1,02, 1:1 , 1,01

Sverige är lite våldsammare och har 1:1,04

http://www.forbes.com/sites/naomishavin/2014/06/18/the-most-and-least-peaceful-countries-ranked-as-the-global-impact-of-violence-reaches-9-8-trillion/

Om man jämför länder som är likvärdiga skulle det kunna vara att ju lägre andel män desto lugnare land.
Citera
2014-12-05, 22:36
Medlem
PKJuristens avatar
Off topic! Men det är ju fredag ändå

Bruce Springsteen – I'm On Fire
Gillar John Mayers version bättre.

Hey little girl is your daddy home
Did he go and leave you all alone
I got a bad desire
I'm on fire

Tell me now baby is he good to you
Can he do to you the things that I do
I can take you higher
I'm on fire

Sometimes it's like someone took a knife baby
Edgy and dull and cut a six-inch valley
Through the middle of my soul

At night I wake up with the sheets soaking wet
And a freight train running through the
Middle of my head
Only you can cool my desire
I'm on fire

Kvinnlig makt
Manlig kommunikation

Knull musik = Midnight Coldplay - kygo remix
Citera
2014-12-05, 22:53
Medlem
Citat:

Aldrig slagit dig?

Även att gå på bordeller är onödiga aktiviteter. Så några statliga bordeller behövs inte.

Jag tror att minskat mentalt välbefinnande hos män skulle inträffa om det vart ökat homosex. Även en mycket nonchalant attityd gentemot kvinnor skulle bli följden.

Därför bara ett fåtal känner att homosex är rätt och de kan göra det men de flesta tycker det känns fel och ska absolut undvika detta. Om ett par bögar klarar bilda familj OK men det är en mycket liten andel män som har dessa känslor.
Citera
2014-12-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tack min käraste. Anar jag en svag referens till en annan tråd här?
Försöker öva upp min associations-förmåga, så all hjälp är välkommen.

Jajamensan my dear, din intuition är välkalibrerad ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in