2014-12-05, 16:21
Bannlyst
Vet inte hur vanligt det är som kille.
Som vi vet så har ju alla tjejer ett enormt sexdriv och vill ligga ofta, varje dag. Min uppfattning och erfarenhet iaf. Iallafall i början av ett förhållande.

Jag kan verkligen inte göra det för om jag har sex blir jag slö hela dagen och orkar inte lyfta ett finger.
Alltså om jag får utlösning. Vilket jag inte vill ha sex utan att få.

Ja är boxar och gymmar en hel del. Kanske har med det att göra
Jag har liksom ingen energi att knulla som en kanin varje dag.

Vad tycker tjejer om man som man vill ha sex 2-3 gånger i veckan bara och endast innan läggdags?
Kan de nöja sig med att inte få kuk så ofta och kanske bli slickade till orgasm varje dag istället?
Vad jag har hört så gillar de mest att få kuk i sig, alltså de går inte att "ersätta" fullt ut med något annat som till exempel oralsex.

Någon som känner samma?
Fattar verkligen hur man klarar ha sex 2-3 gånger om dagen

Blir bruden missnöjd med sexlivet?
Citera
2014-12-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wdw0150
Som vi vet så har ju alla tjejer ett enormt sexdriv och vill ligga ofta, varje dag. Min uppfattning och erfarenhet iaf. Iallafall i början av ett förhållande.

Jag kan verkligen inte göra det för om jag har sex blir jag slö hela dagen och orkar inte lyfta ett finger.

Vad tycker tjejer om man som man vill ha sex 2-3 gånger i veckan bara och endast innan läggdags?
Kan de nöja sig med att inte få kuk så ofta och kanske bli slickade till orgasm varje dag istället?
Vad jag har hört så gillar de mest att få kuk i sig, alltså de går inte att "ersätta" fullt ut med något annat som till exempel oralsex.

Någon som känner samma?

Yo, alla tjejer är olika som vi märkt på flashback

Min tjej vill inte ha sex allt för ofta medan jag vill pippa typ 2 ggr per dag!
Så nps, om ni är kära funkar allt.

Off topic: Tävlar du i boxning? Jag kör i 81A!
Citera
2014-12-05, 16:42
Medlem
Vissa har större sexlust än andra. Har inget med kön att göra.

Ja, hon lär bli trött på dig om du inte uppfyller hennes krav på sex.
Sånt är livet.

Själv ligger jag på medel och då vill jag gärna hitta någon som också har en medel sexlust.
Att knulla 2-3 gånger om dagen gör att det snabbt blir tråkigt.

Jag föredrar att ha lite uppehåll. Kanske 3-4 gånger i veckan så hinner man sakna det lite.
Citera
2014-12-05, 17:21
Medlem
Ratads avatar
Jag behöver inte heller ha sex varje dag så jag känner igen situationen. Träning har en del att göra med det. Har man tur har tjejen matchande behov. Det är inte så att jag sparkar henne ur sängen utan vissa dagar är jag kåtare och andra "ställer jag upp".

Det är en fråga om hur mycket hon är redo att improvisera - du kanske slickar lite fitta, ger massage eller annat och hon i sin tur flippar inte ifall snasen stannar i byxorna. Det kan även vara sexigt att ladda under ett dygn och sedan knulla på köksbordet för att man till sist inte kan hålla sig.
Senast redigerad av Ratad 2014-12-05 kl. 17:23.
Citera
2014-12-05, 18:07
Medlem
missmortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wdw0150

Någon som känner samma?

pick mi!
de är ju inte kul att ha sex ofta då hinner man inte sakna det...
Citera
2014-12-05, 18:16
Medlem
Didajdidajdas avatar
Desto mer jag (som kvinna) tränar, desto större blir min lust. Det är efter träningen jag både får mycket energi, och bli tänd att köra på! Jag tycker 2-4 ggr/veckan är ganska rimligt. Man måste dessutom inte ha penetrerat sex alltid.
Citera
2014-12-05, 18:20
Medlem
SkepticalHippos avatar
Åh herregud. Jag önskar att min kille ville ha sex så OFTA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in