2014-03-08, 13:36
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Hur tror ni hon är i sängen..?

Jag gissar på varm, mjuk, öm, generös, vild, energisk och helt, helt.. UNDERBAR!!

Det måste vara ljuvligt att idka samlag med Charlotte!
Citera
2014-03-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Jag gissar på varm, mjuk, öm, generös, vild, energisk och helt, helt.. UNDERBAR!!

Ja inte skulle man då neka henne precis!!
Citera
2014-03-08, 23:01
Medlem
Förmodligen har hon bra runkarm i alla fall
Citera
2014-09-22, 14:15
Medlem
och starka lår

https://imgflip.com/gif/ccjil
Citera
2014-09-22, 16:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Det är det säkert. Att hon antagligen är den mest omnämnda tjejen i tråden och folk som verkar "knulliga" säger väl en del om vad vår samlade svenska manliga intuition kommit fram till om Kalla.
Citera
2014-09-22, 20:06
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är det säkert. Att hon antagligen är den mest omnämnda tjejen i tråden och folk som verkar "knulliga" säger väl en del om vad vår samlade svenska manliga intuition kommit fram till om Kalla.

Dessutom, för att tillägga till alla djupa inlägg från diverse runkomaner här, så vet jag att hon är jävligt duktig på att åka skidor, en av världens bästa faktiskt. Hoppas kommande säsong blir framgångsrik för henne, och naturligtvis hennes lagkamrater.
Citera
2014-11-28, 20:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Visst förföljd av stalker en gång i tiden.

Citat:
– Han hörde av sig några gånger och jag träffade den personen en gång när jag skrev autografer på en firma. Det tyckte jag var obehagligt. Jag kände att han var sjuk. Han var absolut inte hotfull, men ville väl helst vara i min närhet och ha kontakt med mig. Men han respekterade inte när jag sa ifrån. Det tog några gånger innan han accepterade det.

– Det känns bra att jag vågade kommunicera honom, säga att det här tycker jag är obehagligt.
http://www.svt.se/sport/vintersport/...e-sig-forfoljd
Citera
2014-11-28, 23:18
Medlem
Moltas666s avatar
Charlotte Kalla är en kär tös...som vi säger i Skåne. Fantastiska bruna ögon dessutom. Jag är inte riktigt uppdaterad med hennes privatliv...är hon singel?
Citera
2014-11-29, 00:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Charlotte Kalla är en kär tös...som vi säger i Skåne. Fantastiska bruna ögon dessutom. Jag är inte riktigt uppdaterad med hennes privatliv...är hon singel?

Tös? har du sett hennes armmuskler? Jag skulle mer säga tuff brud
Citera
2014-11-30, 16:45
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tös? har du sett hennes armmuskler? Jag skulle mer säga tuff brud

Utan tvekan tuff och hennes armmuskler är nog snart i klass med Marit Björgens.

Idag noterade jag att hennes "bruna" ögon inte alls är bruna utan mer som gröngråa (?).
Citera
2014-11-30, 17:58
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Nej, hon är inte singel. Hon lever tillsammans med sin kärlek sen många år.
Citera
2014-12-03, 19:51
Medlem
Reko45s avatar
är hon ett bokstavsbarn eller varför får jag alltid känslan att hon är efterbliven i intervjuer och dylikt?

hon verkar inte direkt den mest fantasifulla personen om man lyssnar på henne...men de är min åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in