• 1
  • 2
2014-12-01, 00:15
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Gammal tråd, men jag undrar om hon är släkt med Ingrid Thulin, dom är lika, har sökt på internet med inte hittat någon info om Ingrid fick några barn.

Jag har alltid haft för mig att Camilla var dotter till Ingrid (tror jag läst det någonstans men minns givetvis inte var), men nu när jag kollar på nätet ser det inte ut att vara så.

Aftonbladet 2008-11-20: "Camilla Thulin går sin egen väg. Dotter till en tandläkare och en illustratör. Camilla beskriver sina föräldrar som oerhört kultiverade människor. Den sexhundra kvadratmeter stora villan i Saltsjö-Duvnäs var en värld av böcker, konst och antikviteter." http://www.aftonbladet.se/wendela/article11571128.ab
Citera
2014-12-01, 01:33
Medlem
Knullkungens avatar
Är ihop med Johan Rabaeus.
Citera
2014-12-02, 07:11
Medlem
Har aldrig hört talas om henne. Vem fan är Camilla Thulin?
Citera
2014-12-02, 07:32
Medlem
andersaanderssonas avatar
Vilken fattiglapp.
Vi har en regering som shoppar invandrare för hundratals miljarder. De klär sig för att kunna bli inbjudna till Nobelfesten. En tillställning som inte inbjuder Jimmie för att han får den mest välklädde att framstå som naken. En mångkulturistisk maskerad. Där Camilla shoppar för 700 000 i månaden men där Jimmies spelande för 500 000 ifrågasätts. Var fan fick Thulin 8 miljoner per år ifrån, för att kunna skapa en tråd på FB.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in