2014-12-01, 13:58
Medlem
meramans avatar
Passerade stan en natt förra helgen med bil. Såg en brud som liftade/letade skjuts. Tänkte att ska hon någorlunda åt samma håll kan hon få lift. Vet ju själv hur det är om man vill hem efter krogen och plånboken är tom.

Hon hakade på och jag körde henne till den adress hon ville. Märktes att hon var bra full. Började klänga på mig och smeka mig mellan benen när vi nästan var framme. Kuken ställde sig i givakt och hon lirkade fram den ur brallorna och började suga. Jag var tvungen att stanna bilen... Efter en stund sa hon: vill du med upp och knulla? Mamma är inte hemma... Skit tänkte jag. Hur gammal är hon egentligen? Jag skulle gissa på 20 men hon svarade 16. Då fick jag kalla fötter och tackade nej. Hon lämnade bilen och gick hem. Jag körde därifrån.

Hade verkligen ågren då jag är mer än dubbelt så gammal...

Vad hade ni gjort om ni råkat ut för samma sak? Lyssnat på förståndet och tackat nej? Eller struntar i det och följt med på ett knull? Var går egentligen er gräns? När bör man åldersmässigt tacka nej även om hon är byxmyndig enligt er?
Senast redigerad av meraman 2014-12-01 kl. 14:12.
Citera
2014-12-01, 14:04
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Antar att vi är jämngamla då

Personligen tycker jag att tjejer i den åldern är väldigt unga (mentalt). Visst de kanske har snygga kroppar, men jag ligger hellre med tjejer i min ålder.
Citera
2014-12-01, 14:10
Bannlyst
Jag hade foljt med och forsokt ge henne "valuta" for att hon ville ha mej.

Alltsa 100% koncentration! Bang, bang

Ts angrar saklart sitt nej nu. Det ar sallan man angrar det man gjort - Utan snarare angrar man det man inte gjort - d.v.s de chanser man "forspillt" har i livet.

Nasta gang ts..nasta gang...
Citera
2014-12-01, 14:23
Medlem
Bra gjort, TS. Hon var ung och dessutom väldigt full.
Citera
2014-12-01, 14:31
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Vad hade ni gjort om ni råkat ut för samma sak? Lyssnat på förståndet och tackat nej? Eller struntar i det och följt med på ett knull? Var går egentligen er gräns? När bör man åldersmässigt tacka nej även om hon är byxmyndig enligt er?

Det behöver man inte.
Citera
2014-12-01, 14:40
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilagroTocarFondo
Jag hade foljt med och forsokt ge henne "valuta" for att hon ville ha mej.

Alltsa 100% koncentration! Bang, bang

Ts angrar saklart sitt nej nu. Det ar sallan man angrar det man gjort - Utan snarare angrar man det man inte gjort - d.v.s de chanser man "forspillt" har i livet.

Nasta gang ts..nasta gang...

Bommar man den chansen så är nog risken stor att det inte blir någon nästa gång...
Citera
2014-12-01, 14:42
Medlem
Du borde tackat nej enbart pga att hon var full så klart. Åldern är skit samma men berusade 16åringar som kanske ångrar sig dagen efter? Not so fun when the police comes. Men du skulle aldrig låtit henne ha oralsex med dig heller.

Hade hoppats att hon inte mindes vem jag var eller vilken bil jag körde om jag vart i dina kläder.
Citera
2014-12-01, 14:48
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Du borde tackat nej enbart pga att hon var full så klart. Åldern är skit samma men berusade 16åringar som kanske ångrar sig dagen efter? Not so fun when the police comes. Men du skulle aldrig låtit henne ha oralsex med dig heller.

Hade hoppats att hon inte mindes vem jag var eller vilken bil jag körde om jag vart i dina kläder.

Självklart borde inget ha hänt alls. Men nu gjorde ju det detta i alla fall. Till mitt försvar så var det hon sim stötte på mig, inte tvärt om, och dessutom trodde jag inte hon var under 20.

Jag är inte det minsta rädd för att hon ska komma ihåg mig för jag har ej gjort något olagligt och det var jag som stoppade henne. Ett beslut som jag är nöjd med.
Citera
2014-12-01, 14:49
Medlem
Hade tackat nej, not my kind of thing. Fortfarande barn i mina ögon...
Citera
2014-12-01, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Bommar man den chansen så är nog risken stor att det inte blir någon nästa gång...

Jag menar saklart i liknande situationer i framtiden. Att ts "sumpade" chansen till ett fint sexminne ar hans problem. 16-aringar ar inga duvungar. Hade hon fatt en bra sex-upplevelse tillsammans med ts sa ar det nagot bra!

Hade en handikappad van for lange sedan. Han var skild och alltsa singel. Vi ungdomar var alltid valkomna hos honom. Vi hade valdigt kul tillsammans. En av vannerna hade ofta flickvannen med. Hon var 16 ar. Han blev ofta full tidigt och gick hem. Flickvannen stannade ofta kvar lange. Senare fick jag veta att 16-aringen gillade mannen som var handikappad, inte som karlek, men som van.

Hon runkade av honom atskilliga ganger. Hon var 16, han var 48.
Citera
2014-12-01, 15:13
Bannlyst
Du gjorde rätt.
Citera
2014-12-01, 15:51
Medlem
Scraps avatar
Om hon var så full so det låter på beskrivningen så skulle jag inte ligga med henne, även om åldern inte skiljer sig jättemycket mellan henne och mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in