2014-11-30, 13:31
Medlem
[quote=annobecq|51296086]Av Spice kan man dö, absolut. Det är många som mått så pass dåligt att de tagit sig av daga. Dessutom har ett flertal Spice-användare hamnat i koma. Det är liksom inte Cannabis vi talar om..

Om hen, Tristan, dog av Spice är inget jag kan uttala mig om. Tristan var känslig till sin natur.[/QUOTE

Jag skrev väl aldrig att man inte kan dö av spice? Men man kan röka spice utan att dö.
Citera
2014-11-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
jävligt trist måste han vara, har aldrig hört talas om honom , känd person eller?

Tristan blev känd tack vare att en person startade en tråd på Flashback om hans mystiska död. Många blev, som jag, ivriga i att veta hur han dog. Detta ledde till en av de mest lästa trådarna i svensk historia. Så ja, Tristan är nu mera känd.
Citera
2014-11-30, 13:48
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Jag ger mig på en liten sammanfattning här.
En hermafrodit med ett gäng bokstavskombinationer som knarkade?
Finns lite mer gynnsamma utgångslägen här i livet.

Vila i frid!
Citera
2014-11-30, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Finns det någon statistik över mest lästa trådar någonsin?

På väldigt kort tid har tråden haft kopiöst många visningar. Och det lär öka så länge som dödsorsaken inte klargörs.
Citera
2014-11-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jag ger mig på en liten sammanfattning här.
En hermafrodit med ett gäng bokstavskombinationer som knarkade?
Finns lite mer gynnsamma utgångslägen här i livet.

Vila i frid!

Var väl även släkt med giganten Jussi Björling?! Det är mycket att leva upp till. Tror han kände en enorm prestationsångest.
Citera
2014-11-30, 14:11
Medlem
Tisdagsgrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-lars
Har för övrigt hört av säker källa att en man i 20årsåldern som hängt sig hämtades med ambulans vid den aktuella tidpunkten.

Ja, nu är det flera trovärdiga inlägg som har hävdat att det var det han gjorde! Självmord genom hängning.

Citat:
Ursprungligen postat av dermopurifye
Jag vet att han blandade Oxycodone med alkohol

Får jag fråga hur du vet det?
Citera
2014-11-30, 14:27
Medlem
Är det självmord det handlar om nu? Tristan måste ha varit en väldigt psykiskt sjuk person i så fall

För mig är det helt obegripligt hur han kunde bestämma sig för att lämna livet nu av alla gånger. Han hade precis börjat bli lite små kändis och hade chansen att leva precis det livet han så länge velat. Men nej tydligen så kunde inte ens det göra honom lycklig heller. Tragiskt.. verkligen!
Citera
2014-11-30, 14:33
Medlem
[quote=Bo-lars|51296248]
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Av Spice kan man dö, absolut. Det är många som mått så pass dåligt att de tagit sig av daga. Dessutom har ett flertal Spice-användare hamnat i koma. Det är liksom inte Cannabis vi talar om..

Om hen, Tristan, dog av Spice är inget jag kan uttala mig om. Tristan var känslig till sin natur.[/QUOT

Jag skrev väl aldrig att man inte kan dö av spice? Men man kan röka spice utan att dö.

Vad jag menar är, om man som Tristan är en känslig person, ska man definitivt inte befatta sig med Spice. Aldrig annars heller hoppas jag.
Citera
2014-11-30, 14:52
Medlem
Imeldas avatar
Sveriges mediakåtaste människa pratar ut om "sorgen".

http://www.expressen.se/noje/laila-om-den-svara-tiden-en-tuff-host/
Citera
2014-11-30, 15:09
Medlem
[quote=KukKluxKlan|51297094]
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Han kanske provade den nya spice blandningen? http://youtu.be/V8XHF_UT0VQ

Ja shit! Efter den videon, som ju utmärkt talar för sig själv, kan de som tvekar att prova glömma bort den tanken.
Citera
2014-11-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda

Vad menar du?

Utan att lägga några som helst värderingar om henne och hennes karriär, måste det ha varit enormt tungt för henne att en ung människa som hon jobbade med, Tristan, så hastigt gått bort.
Citera
2014-11-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda

Hon är ju en del av konceptet som går ut på att sortera ut unga människor och förnedra dem och säga att de inte duger framför miljoner tv-tittare. Kan förstå att det känns obehagligt för henne att inte veta i vilken utsträckning hon bidragit till en annan människas död eller inte. Kanske är hon så pass undrande över just detta att hon sitter och läser den här tråden. I så fall: Hej Laila kan du inte återgå till att göra sköna aerobicsvideos till old skool-house
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in