Citat:
Ursprungligen postat av
Lotso
Finns en del jag ser fram emot som kommer nu i December, Januari och Februari. Dock så finns där ju risken att där visas en film jag inte vill se men det är ju en risk jag är villig att ta. Är ju lite grejen att ovetandes veta vilken film man lär få och som kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Haha, Rakii neggig i vanlig ordning...
Birdman är väl i princip det enda som jag ser fram emot nu, mycket på grund av att det ska vara favoriten Michael Keatons comeback på vita duken efter lite småroller och floppar i bagaget på senare år. Resten av filmerna som kommer ut i december, som
Hobbit 3 och
Exodus ger jag inte mycket för, sen så är det väl i princip samma typer av filmer som släpps nästa år också, jag fortsätter att hänga i indiependethörnan och lämnar storfilmerna åt er andra.
Har varit på Lucia Movie Night två gånger, men det var tio år sedan nu, då det inte var lika påkostat och stort. Kontentan är av det hela att det är samma typer av filmer som visas som man annars inte hade betalat för att se på bio,
The Ring som jag såg 2001 på LMN var väl det enda som är värt att lägga på minnet!