2014-11-29, 22:02
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Kan det vara så att domarna faktiskt klarat grundskolans fysik och förstår att Svätts lilla knuff inte har någonting med Salhalallinens överfall på Starkbaum att göra?

I dom flesta liknande situationer så kollar man ju iaf för säkerhetens skull, nu finns det video att tillgå, använd skiten, tycker jag.
Citera
2014-11-29, 22:12
Medlem
Displaceds avatar
Frågar igen - vad sa de i studion och vem tyckte vad?
Citera
2014-11-29, 22:19
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Frågar igen - vad sa de i studion och vem tyckte vad?
Om Leksands mål som inte vart mål? De var inne på att Leksingen störde målvakten oavsett knuffen. Väldigt tveksamt precis som när det gäller Växjös "mål".
Det är väl de här situationerna vi har video och sit.rum för väl, eller?
Citera
2014-11-29, 22:22
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Så du delar Mats analys?

Jag kan inte ser hur man tycker att "Luleå sjönk ihop totalt" - matchbilden var ju inte alls sådan.
Läser inte vad han skriver.

Fick lite hopp om att undvika kvalsspel idag då Luleå är tvärkassa och Modo lär gå om de snart.
Citera
2014-11-29, 22:35
Medlem
Giggsys avatar
Härligt att även andra linan med Hardt-Sjögga-Little producerade idag med 3p var.
Citera
2014-11-29, 22:45
Medlem
Pendeks avatar
Lehtonen var alltså petad idag. Ryker han snart eller har man tålamod? Widing näste man på tur? När Kommer Sörensen tillbaka? Petar han någon av dessa herrar?
Citera
2014-11-29, 22:50
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
Lehtonen var alltså petad idag. Ryker han snart eller har man tålamod? Widing näste man på tur? När Kommer Sörensen tillbaka? Petar han någon av dessa herrar?

Luleå Hockey nästa?
Citera
2014-11-29, 22:55
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Luleå Hockey nästa?
Hallå, det där var inget roligt.
Om Luleå värvar så förväntar jag mig att man köper lös Omark eller Klasen, även Frallan plus några andra behövs.
Nu när SSAB är på grön kvist så förväntar jag mig en storsatsning.
Citera
2014-11-29, 22:59
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Hallå, det där var inget roligt.
Om Luleå värvar så förväntar jag mig att man köper lös Omark eller Klasen, även Frallan plus några andra behövs.
Nu när SSAB är på grön kvist så förväntar jag mig en storsatsning.

Jag försöker vara seriös.
Citera
2014-11-29, 23:00
Medlem
slirrefirres avatar
Fan vad folk gnäller på Lasse idag. Han gjorde en miss och folk börjar gnälla direkt.

Men vad gör domarna i slutet av sista perioden? Hittar en jävla massa utvisningar.
Citera
2014-11-29, 23:03
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Luleå Hockey nästa?
Vem ska servera honom smörpass? Jocke Lindström är ju borta nu. Därav, antagligen, orsaken till hans nuvarande underprestation. Får ni hem Klasen eller Omark så har ni kanske ett radarpar av hög kaliber.
Citera
2014-11-29, 23:07
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Jag försöker vara seriös.
Ja dessvärre så är det kanske den nivån som ett eventuellt nyförvärv skulle ligga på (en ratad SHL-spelare är nog ett billigt alternativ) men knappast det som Luleå behöver. Lehtonen liksom Dixon har ju tappat allt som gjorde dom till seriens bästa spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in