Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Hammarsten-meds är grön, inga problem fick varan som ja skulle. Trevliga.
Ska testa Bigmbigm, får se i veckan återkommer.
Citat:
Ursprungligen postat av
krillepille
Så vad säger folket då, är det malvax man ska vända sig till för att få vettigt tjack?
Ingen som har vågat sig på att köpa lite kola ännu och kan ge ett litet uttalande om det faktiskt är värt mina pengar?
Det jag ogillar med malvaxs tjack är att det är blött men är det så bra som folk säger så kanske det väger upp det. Går i tankarna på att köpa lite mdma också, är det organismen som har finast kristaller eller vet ni av någon annan lirare som sitter på något fint mdma?
Jag testade Malvaxs tjack igår. Det var en förfest hos en tjejkompis.
Väldigt bra stealth (som vi inte ska diskutera i detalj här på forumet).
Det tog ett tag att torka det, men jag har skills som heter duga när det gäller att pulverisera kletig massa till fina små korn. Satt och hackade med mitt bankkort i säkert en halvtimma.
Vi drog 100mg var och det var väldigt starkt... Någon hade skrivit via PM till mig om hur starkt det var, men det var först några dagar senare som jag testade det själv. Jag kände mig faktiskt på gränsen till en liten OD (jag är tjackovan), men det gick bra.
Det svider rätt så rejält, fast bara några minuter.
En grej bara:
ta inte mer än typ 75-100mg när ni kör er första lina. Detta är inte utblandat med något såvitt jag kan känna/lukta/smaka/se eller höra från andra. En amfetamin-OD är inte det värsta i världen kanske, men det är fan inte kul heller.
Tjejen som gjort beställningen hade också fått typ
fem stavar - wtf liksom? Malvax ger alltså ut 10 mg alprazolam vid varje order om man FE:ar.... Jag fick två av dem och tog dem när jag la mig några timmar senare. Visst fan var de äkta. Förstår inte hur man kan få 2g outblandat tjack, plus fem stavar, för 450 spänn. Är inte det väldigt billigt...?