2014-11-28, 16:06
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Undrar också, finns ju flera grönade här i tråden..
Väntar också på paket som inte dykt upp, hur länge ska man vänta tills man blir orolig?

Dom jag beställt av är supergröna och jag har själv beställt flertalet gången innan från dom utan någora som helst problem. Det brukar ju gå 1-2 dagar men nu har det gått nästan en vecka. Kan ha med att göra med FS om dom fick tag på info därifrån eller om en vendor därifrån har torskat och haft listor liggande . Eller så har postpersonalen fått misstanke då jag beställt en hel del senaste månaderna. Hur som helst är det inte så jälva nice.
2014-11-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Dom jag beställt av är supergröna och jag har själv beställt flertalet gången innan från dom utan någora som helst problem. Det brukar ju gå 1-2 dagar men nu har det gått nästan en vecka. Kan ha med att göra med FS om dom fick tag på info därifrån eller om en vendor därifrån har torskat och haft listor liggande . Eller så har postpersonalen fått misstanke då jag beställt en hel del senaste månaderna. Hur som helst är det inte så jälva nice.
Kan du Pma mig om vilka du köpt av?
Har själv orders som inte har kommt..

EDIT:
Kära handlare verkar som att det är störningar i Postens aktiviteter i Södra Svearike p.g.a tåg olycka!
http://www.posten.se/sv/Kundservice/Sidor/viktig-information-2.aspx
Detta kan vara anledning varför många av paketen är försenade!!
Senast redigerad av PHfrillan 2014-11-28 kl. 16:25.
2014-11-28, 18:10
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Beställde onsdag ifrån Organismen och Psyshop, fick igår ifrån Org och idag ifrån Psy, rätt mängd och vara.

Tummen upp!
2014-11-28, 19:27
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Nu har jag även testat morfinet som Tramoteket säljer. Fungerar kanon det med
Senast redigerad av kamouflagekorv 2014-11-28 kl. 19:31.
2014-11-28, 23:39
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Pm..

Hej!
Såg att du skriver i evo tråden. Tänkte fråga om du har lust att skriva i tråden att vi (YLBD) har etablerat oss och har samma goda breda utbud som förr och affärerna är i fullrulle. Rekommenderar er att ta en titt!

må väl vänner!

YLBD- Din leverantör
2014-11-29, 08:29
Medlem
Skriuws avatar
Malvax=samma kvalitet som på FS. Grön
Bensoteket=knepigt tjack, nada lukt. Misstänkt likt han spedygonzales hemkok. Funkar dock men njae. Har inte gett det ett ordentligt test än ska tilläggas
Partyknugen=fick väldigt fint kritvitt klet. Nice rus. Katastrofalt packat kuvert tyvärr
Sweshroom(?) Alprablotters. Inget att klaga på. Grön
Senast redigerad av Skriuw 2014-11-29 kl. 08:35.
2014-11-29, 10:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Malvax=samma kvalitet som på FS. Grön
Bensoteket=knepigt tjack, nada lukt. Misstänkt likt han spedygonzales hemkok. Funkar dock men njae. Har inte gett det ett ordentligt test än ska tilläggas
Partyknugen=fick väldigt fint kritvitt klet. Nice rus. Katastrofalt packat kuvert tyvärr
Sweshroom(?) Alprablotters. Inget att klaga på. Grön
Har Bensoteket samma tjack som jag råkade få ett smakprov av så var det fan-fucking-tastic. Men det var även snustorrt pulver så förmodligen inte samma batch.
2014-11-29, 11:18
Medlem
svampen211s avatar
Hammarsten-meds är grön, inga problem fick varan som ja skulle. Trevliga.

Ska testa Bigmbigm, får se i veckan återkommer.
2014-11-29, 11:51
Medlem
krillepilles avatar
Så vad säger folket då, är det malvax man ska vända sig till för att få vettigt tjack?
Ingen som har vågat sig på att köpa lite kola ännu och kan ge ett litet uttalande om det faktiskt är värt mina pengar?

Det jag ogillar med malvaxs tjack är att det är blött men är det så bra som folk säger så kanske det väger upp det. Går i tankarna på att köpa lite mdma också, är det organismen som har finast kristaller eller vet ni av någon annan lirare som sitter på något fint mdma?
2014-11-29, 12:26
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har Bensoteket samma tjack som jag råkade få ett smakprov av så var daet fan-fucking-tastic. Men det var även snustorrt pulver så förmodligen inte samma batch.
Fick metkänningar av det. Men alla gillar olika. Blir swecns och knugen för min det framöver samt cobraswe
2014-11-29, 13:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Fick metkänningar av det. Men alla gillar olika. Blir swecns och knugen för min det framöver samt cobraswe
Jag tror helt enkelt inte att det är samma batch. Jag blev visserligen yr och påtänd rätt länge men det lär främst bero på min totala brist på tolerans.
2014-11-29, 15:16
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Hammarsten-meds är grön, inga problem fick varan som ja skulle. Trevliga.

Ska testa Bigmbigm, får se i veckan återkommer.

Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Så vad säger folket då, är det malvax man ska vända sig till för att få vettigt tjack?
Ingen som har vågat sig på att köpa lite kola ännu och kan ge ett litet uttalande om det faktiskt är värt mina pengar?

Det jag ogillar med malvaxs tjack är att det är blött men är det så bra som folk säger så kanske det väger upp det. Går i tankarna på att köpa lite mdma också, är det organismen som har finast kristaller eller vet ni av någon annan lirare som sitter på något fint mdma?

Jag testade Malvaxs tjack igår. Det var en förfest hos en tjejkompis.
Väldigt bra stealth (som vi inte ska diskutera i detalj här på forumet).

Det tog ett tag att torka det, men jag har skills som heter duga när det gäller att pulverisera kletig massa till fina små korn. Satt och hackade med mitt bankkort i säkert en halvtimma.

Vi drog 100mg var och det var väldigt starkt... Någon hade skrivit via PM till mig om hur starkt det var, men det var först några dagar senare som jag testade det själv. Jag kände mig faktiskt på gränsen till en liten OD (jag är tjackovan), men det gick bra.

Det svider rätt så rejält, fast bara några minuter.

En grej bara: ta inte mer än typ 75-100mg när ni kör er första lina. Detta är inte utblandat med något såvitt jag kan känna/lukta/smaka/se eller höra från andra. En amfetamin-OD är inte det värsta i världen kanske, men det är fan inte kul heller.

Tjejen som gjort beställningen hade också fått typ fem stavar - wtf liksom? Malvax ger alltså ut 10 mg alprazolam vid varje order om man FE:ar.... Jag fick två av dem och tog dem när jag la mig några timmar senare. Visst fan var de äkta. Förstår inte hur man kan få 2g outblandat tjack, plus fem stavar, för 450 spänn. Är inte det väldigt billigt...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in