2014-11-27, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
Eh...va? Varför skulle det där inte kunna vara en flicka? Pga frisyren eller vad?

hans händer, hans bröstkorg...
dehär är bara ett taskigt rykte..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152263491796749&set=a.10150625741 336749.385588.581166748&type=1&theater
Citera
2014-11-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Tristan ser väldigt feminin ut, kan inte låta bli att dra paralleller till den omskrivne figuren "Ragnar", som ville bli lucia. Veka, feminina pojkar med tveksam sexuell identitet ligger nog i riskzonen för både det ena och det andra.

(FB) Skolan vägrar låta Ragnar, 15, vara lucia

Varför skulle man behöva vara Vek för det?...
Citera
2014-11-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ja, du menar att han tog droger för att dölja andra droger som han tog för att han ville ha kul?

Verkar ju vara jättekul att vara superdöd. Supercoolt.

Är man inne i missbruk av droger så är man, sen om man tar en, två, tre, fyra, pumpar sig full med tabletter som är uppåt och sen neråt och sen åt sidan... så är det inte för att ha kul. Utan nånstans har killen haft ett behov av att döva nåt, visa upp att han är nåt eller bara för att han hade låg självkänsla.

Behöver man droger för att kunna leva så har man problem.

Problemet med Alexander bard och hans gelikar är att man tror att det bara är en enskild individs ensak. men så är det ju inte. Vi alla andra får betala skatt för alla de som missbrukar, våldför sig, begår brott, dör, osv osv osv. Det är inte en enskild människas ensak, det påverkar hela vårt samhälle.

Och Tristans trista död är ytterligare ett bevis på detta.

Och jag får betala skatt för er alkoholdrickare, rökare och snusare.
Citera
2014-11-27, 20:41
Medlem
sissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guppyfisken
Självklart. Nu menar jag om han är levande eller död på bilden. Att bilden kom upp efter hans död är redan klarlagt. Det gjorde den.

Jag reagerade oxå på den bilden! Obehaglig på något sätt.
Citera
2014-11-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeepdaCreep
https://www.youtube.com/watch?v=IkVu78R48bI&index=8&list=UULkfYCHLP8Z0nz7U fw3Zlyw

Ser ju onekligen tjejig ut.. Märklig video, märklig krabat

Så är det ju för precis alla emokids, svårt att urskilja kön dvs. Behöver inte betyda att Tristan är/var en tjej.

(Och oavsett är det en fullkomligt ointressant detalj om människan.)
Citera
2014-11-27, 20:46
Medlem
Jag följde Tristan på Youtube när vi båda var runt 13-14 år, han kallades då för Smix.
I videon hade han mörk röst (och ja, brudar kan ha mörk röst men man hörde tydligt att han var på väg in i målbrottet.) och inga bröst syntes.
Såklart att ett jävla rykte ska komma upp precis när någon dött, så jävla respektlöst.
Låt han vara förfan.
Citera
2014-11-27, 20:47
Medlem
sissens avatar
http://instagram.com/p/v6i-1igC_N/ enligt den personen var det spice . Vem det är har jag dock ingen aning om
Citera
2014-11-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabita
Jag följde Tristan på Youtube när vi båda var runt 13-14 år, han kallades då för Smix.
I videon hade han mörk röst (och ja, brudar kan ha mörk röst men man hörde tydligt att han var på väg in i målbrottet.) och inga bröst syntes.
Såklart att ett jävla rykte ska komma upp precis när någon dött, så jävla respektlöst.
Låt han vara förfan.

Hörde det ryktet innan han dog. Skolkamrater till Tristan och boende på ön har bekräftat att han var tjej tidigare och hette Disa. Att Tristan brukade gå till tjejernas omklädningsrum efter gymnastiken. Skatteverket har t.o.m bekräftat att ett namnbyte har ägt rum.
Citera
Medlem
varför lägger hon ut en bild på en död tristan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe21
Hörde det ryktet innan han dog. Skolkamrater till Tristan och boende på ön har bekräftat att han var tjej tidigare och hette Disa. Att Tristan brukade gå till tjejernas omklädningsrum efter gymnastiken. Skatteverket har t.o.m bekräftat att ett namnbyte har ägt rum.

bevis tack.
Citera
2014-11-27, 20:56
Bannlyst
Citat:
Låt han vara förfan.
Respektlös är det inte då Tristan själv har valt detta. Nu är han inte känd, utan det blir en snackis bara för att folk vill veta hur grabben dog och att han är så ung. Men ja, han har själv valt att stå framför rampljuset och detta är en utav konsekvenserna för det. Såhär har det alltid vart och kommer alltid att vara!
Citera
2014-11-27, 20:58
Medlem
miss-meows avatar
Citat:
bevis tack.

Någon av er på det gotländska landet borde väl ha en skolkatalog liggandes hemma från tiden då Tristan hette Disa? Visst gick han i skola runt Roma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in