2014-11-27, 19:06
Medlem
A.Apanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guppyfisken
Någon mer än jag som funderat över hans systers omslagsbild på fb? Är den innan eller efter hans död, tro?

Det är väl bara att kolla datumet? För jag antar att du inte tror att hon skulle krupit ner hos sin döda bror för att be någon ta en bild
Citera
2014-11-27, 19:08
Medlem
M.LADYs avatar
En tanke...kan det vara så att Tv 4 förbjudit alla att prata om detta tills idol finalen är över??
Citera
2014-11-27, 19:09
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Måste säga att det första jag tänker på när jag ser på detta klipp är droger

https://www.youtube.com/watch?v=6PxyEYHwwgE

Jag lägger mina monopolpengar på en medveten överdos, mer är så är inte händelsen värd. Folk dör varje dag. Anledningen till att jag kollade upp det här var för att jag reagerade på vad överkänslig och labil hen var i Idol.

Så skön! kan vara enbart Cannabis! mysig kille !
Citera
2014-11-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.LADY
En tanke...kan det vara så att Tv 4 förbjudit alla att prata om detta tills idol finalen är över??

NEJ
Citera
2014-11-27, 19:17
Medlem
M.LADYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
NEJ

Kan du utveckla det lite tack!?
Citera
2014-11-27, 19:17
Medlem
Halloween2s avatar
-öh hörde du att en unge som var med i just det IDOL! Ska vi se vem som är kåtast på att överträffa andra "kändisar" i att beklaga sin sorg?

Alltså sverige i ett nötskal.. Finns det någon rakning på vilket som är det mesigaste landet i världen?
Citera
2014-11-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.LADY
Kan du utveckla det lite tack!?

Men tror du på allvar att TV4 har mandat att tvinga folk till tystnad? Idolerna och andra inblandade i produktionen möjligtvis, beroende på hur deras kontrakt ser ut. Men knappast andra.
Citera
2014-11-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Apansson
Det är väl bara att kolla datumet? För jag antar att du inte tror att hon skulle krupit ner hos sin döda bror för att be någon ta en bild

Självklart. Nu menar jag om han är levande eller död på bilden. Att bilden kom upp efter hans död är redan klarlagt. Det gjorde den.
Citera
2014-11-27, 19:25
Medlem
A.Apanssons avatar
Det är ändå lite konstigt att det inte orsaken har läckt ut än. Jag menar det måste finnas någon i Tristans närhet som tycker om lite uppmärksamhet samt vill göra lite liv för sig. Det enda jag har hittat är någon tjej som skriver "Sägs att det var droger å massa sånt" i en kommentar på en av hans bilder. Och den källan känns inte jätteseriös. Hehe.
Senast redigerad av A.Apansson 2014-11-27 kl. 19:33.
Citera
2014-11-27, 19:33
Medlem
Hade ingen aning vem det här var förrän igår, men efter några minuters grävande så tror jag också att hen var en transgender pga bröstvårtorna
Citera
2014-11-27, 19:36
Medlem
Fick bekräftat att det var överdos av en drog, fick inte veta vilken drog dock.
Detta bekräftat av en inom "familjen"
Citera
2014-11-27, 19:41
Bannlyst
Bekräftad överdos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in