2014-11-27, 13:05
Medlem
TheSnakeEyes avatar

Kanske bara blir 28 mål för "The Great One" nu då.
Citera
2014-11-27, 13:07
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye

Ser ut som hans SHL-karriär får ta fart mot Färjestad. Perfekt motstånd för honom just nu. Står PW så räknar jag kallt med ett hattrick i första matchen.
Citera
2014-11-27, 13:10
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Ser ut som hans SHL-karriär får ta fart mot Färjestad. Perfekt motstånd för honom just nu. Står PW så räknar jag kallt med ett hattrick i första matchen.

Kanske inte ett hattrick men två mål och en assist känns absolut realistiskt. Näslund har varit tydlig med vilka kvalitéer Brascheir hade när dom spelade tillsammans och jag tror att han kan använda dessa till att lyfta ett tunnt Modo.
Citera
2014-11-27, 13:23
Medlem
Hann han inte bli spelklar eller vad är skälet? Men vi får å andra sidan tillbaka Nylander i spel ikväll så som tur är så har vi bra chans ändå.
Citera
2014-11-27, 13:38
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hann han inte bli spelklar eller vad är skälet? Men vi får å andra sidan tillbaka Nylander i spel ikväll så som tur är så har vi bra chans ändå.

Tror du inte att Brasheera hade varit viktigare än Nylander? Med sin NHL-rutin och tuffhet?
Citera
2014-11-27, 13:41
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Tror du inte att Brasheera hade varit viktigare än Nylander? Med sin NHL-rutin och tuffhet?

Och sina fina händer.

Jag som inte följer heart åf håkky speciellt nära, annat än när de spelar mot Leksand, vilka unga "stjärnor" är det som har blivit så misshandlade att Foppa värvar en enforcer?
Citera
2014-11-27, 13:57
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Brashear - Nylander - Royer har potential att bli den bästa kedjan i SHL.

Brashear med sitt skott och sina händer, Royer med sin fart och Nylander som skapar utrymme för kedjekamraterna med sina tacklingar och sitt fysiska spel.
Citera
2014-11-27, 14:14
Medlem
Embas avatar
Citat:
Brashear - Nylander - Royer har potential att bli den bästa kedjan i SHL.

Brashear med sitt skott och sina händer, Royer med sin fart och Nylander som skapar utrymme för kedjekamraterna med sina tacklingar och sitt fysiska spel.

Nu börjar det balla ur.
Citera
2014-11-27, 14:23
Medlem
Pendeks avatar
Citat:

Ska John Scott till SHL?
Citera
2014-11-27, 14:29
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Nu börjar det balla ur.

Jag tror bara Snake skrev fel. Breashker kan dock tillsammans med Nylander skapa SHLs farligaste kedja, men där är det han som bidrar med tyngd och fysik, inte Nylander. De båda bidrar dock med rutin och en känsla för målet.
Citera
2014-11-27, 14:33
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Nu börjar det balla ur.

Haha, du ska få se!

Är så jävla taggad bara.
Citera
2014-11-27, 14:41
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk

Och visst hade det inverkan på resultatet eftersom det blev mål i just den situationen. Hade de tagit Skelleftespelaren för interference hade Färjestad fått PP och i varje fall fått chansen att reducera till 2-3. Nu fick man aldrig den chansen.

Jomenvisst, det var ett grovt fel. Det skulle ha varit offside istf det vackra klapp-klappmålet.

Men roligt sen när uppgivna färjestadsfans tror och tycker att deras gossar skulle haft en chans. Det hade dom inte. Totalt utspelade. För några veckor sen var Färjestad betydligt bättre i en bortamatch mot Skellefteå AIK. Då tyckte jag lite halvsynd om er. Men inte nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in