2014-11-25, 16:05
Medlem
Kollar dom efter droger om man går till vårdcentralen för psykiska besvär? Anledningen till att jag frågar är för att jag ska dit imorgon och har självmedicinerat benzo ett tag. Kommer dom göra ett drogtest på mig?
2014-11-25, 19:38
Medlem
TechoNisses avatar
Syns a-pvt och Moonson(thj-018) på up man lämnar på beroendecenter?
Rökte Moon typ runt 14-15:00 idag. Och har up imorgon.

Hur kan ja göra så de blir neg (om de nu finns chans för positiv)
2014-11-25, 19:47
Medlem
Hej!

Har en liten fråga angående Xanor 2mg stavar. Har ätit 2mg/dag i ca: 2 månader.
Hur lång tid kan det ta innan det har försvunnit ur kroppen så att det ej syns på något blodprov?? Är 176 cm lång och väger 90 kg.

Tacksam för snabbt svar!
2014-11-26, 19:50
Medlem
Tja! Har småpanik som måste stillas.

I rökte typ 1g dagligen (minst) fram tills för 6-7 veckor sen. Efter det hade jag uppehåll helt. Med undantag för en join jag rökte för exakt 12 dagar sedan. Det var väldigt lite grönt och det hade legat framme och säkert blivit skit. Nu ska jag ha pissprov. Kommer jag klara mig? borde jag försöka skjuta upp det? Kan kanske lyckas skjuta upp det till nästa fredag.

Skulle vara najs om någon kunde lugna min oro.
2014-11-26, 21:05
Medlem
Snälla! Sluta ta droger.
Jag har själv varit beroende av benzo och fick gå till beroendemottagning för att bli avgiftad.
Noja er inte för att dom ska hitta droger i era provresultat utan säg som det är till vårdpersonalen. Om ni är beroende så kontakta någon beroendemottagning för att få hjälp att bli avgiftade.
Ni förstör era liv genom att knarka. Gå till en bra psykolog istället och hitta på roligare saker att göra.
2014-11-26, 21:17
Medlem
Jag fick även besök av polisen. Blev lite rädd men känns mest pinsamt så här i efterhand.
Vårdpersonal och polisen vill er inget illa. Dom vill hjälpa er.
Men det är olagligt med droger i Sverige så man kan givetvis bli straffad om man blir tagen av polisen med droger på sej eller hemma.
2014-11-27, 00:13
Medlem
Stonedapess avatar
Har hört att man kan manipulera drogtester genom att manipulera urinets pH värde med hjälp av till exempel citronsyra, funkar detta? Jag går på piss 1 gång i veckan med hemmatester från http://comedown.se/ för att bevisa att jag är nykter.
2014-11-27, 11:08
Medlem
Men det är inte olagligt att ha droger i blodet i Sverige.
2014-11-27, 12:31
Medlem
Shue !
Jag har lite tramadol 100 mg som jag hade tänk tänkt ta nu imorron på fredag.
Vilken dos vet jag inte ska röka också så får väl ta någon nybörjardos på kanske 100-200 mg och känna mig framåt. Jag väger ca 60 kg har sisådär metabolism och undrar om det kommer synas på mitt urinprov som jag ska ta nästa fredag. Alltså om en vecka ! Har aldrig käkat det innan och dom skickar in på analys efter spice och thc och multisricka.
2014-11-27, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Shue !
Jag har lite tramadol 100 mg som jag hade tänk tänkt ta nu imorron på fredag.
Vilken dos vet jag inte ska röka också så får väl ta någon nybörjardos på kanske 100-200 mg och känna mig framåt. Jag väger ca 60 kg har sisådär metabolism och undrar om det kommer synas på mitt urinprov som jag ska ta nästa fredag. Alltså om en vecka ! Har aldrig käkat det innan och dom skickar in på analys efter spice och thc och multisricka.

Ta det lugnt så du inte blir beroende för det är inte kul.
Man kan bli fysiskt beroende om man tar samma drog varje dag. Och det kan gå ganska fort.
2014-11-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackLips
Ta det lugnt så du inte blir beroende för det är inte kul.
Man kan bli fysiskt beroende om man tar samma drog varje dag. Och det kan gå ganska fort.
Har aldrig testat det innan och hade bara tänkt göra det en gång men vet du om det syns på up efter en vecka ?
2014-11-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Har aldrig testat det innan och hade bara tänkt göra det en gång men vet du om det syns på up efter en vecka ?

Nä det vet jag inget om.
Jag vet bara att det tog tre månader på beroendemottagningen för mej att trappa ut xanor som jag hade tagit dagligen i ett år. :-)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in