Citat:
Ursprungligen postat av
peter123456
Du behöver inte göra någonting....Tror inte att du varit på de flesta ställena i Hgb....om så vore fallet så skulle du blivit erbjuden extra på några ställen..om du ser ut som en gangster, polis eller tillhör en annan grupp som damerna vill undvika..då blir det inget.. Du får åka några mil söderut..större konkurans och tolerans..Du har varit på flesta salonger i NÖ skåne och Hgb..och du räknar inte dig själv som entusiast??
Jag har varit på de salongerna jag hittat i de större samhällena i norra Skåne, i Helsingborg tror jag det var 8 jag hittade, och sedan så var det nån enstaka vid östra kusten, har inte varit på salongerna i glesbygden mellan kusterna dock.
Jag skulle inte riktigt kalla mig själv entusiast då jag från början blev rekommenderad att testa massage för att lindra spänningar i rygg/axlar, och att jag sen får en massage betald varje månad av jobbet har ju inte heller skadat, men jo, det kanske var en överdrivning att jag sa att jag testat nästan alla, har väl helt enkelt inte testat rätt salong ännu då.
Utseendemässigt så är jag varken gangster eller polis-lookalike, ser ut som vilken ~30-årig Svensk som helst.
Hittade nu till thaimassagekatalogen efter en sökning, där fanns det ju lite mer än 8 stycken i Helsingborg.
Är det bara nån enstaka salong som erbjuder så får man hoppas att det inte är som att leta efter en särskild lego-bit då det alltid är den sista man tar som är rätt.