2014-11-26, 22:17
Medlem
Eiraliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Laila Bagge till Tristan: Du går in och sjunger den här låten och det är ett självmord.

https://www.youtube.com/watch?v=53V6mOcKtKc&feature=player_detailpage#t=14 1

OMG....snacka om att det där lär bli en klassiker
I synnerhet om hans död var självvald.
Bagge som inte är särskilt omtyckt heller, inte den smidigaste människan med ordval.
Citera
2014-11-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Det funkar inte så. Man tar inte såna beslut i den åldern.

Jo det gör det. Man får som sagt bara "stopphormoner", så om man senare under utredningen man går när man är äldre kommer fram till att man inte alls är transsexuell så slutar man med stopphormonerna och allt kan fortsätta som vanligt.
Citera
2014-11-26, 22:27
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Haha! Ja något måste du ju säga, men du lyckas inte något vidare. Både du och jag vet att könsidentiteten inte sitter i kuken eller i det kvinnliga könsorganet, utan i hjärnan. Men du har väl knarkat för mycket för att fatta.
Jaha ok könsorganet är där för vad? För att operera bort det? Med det resonemanget så kan man vara vad som helst.
Jag vill vara en sjöjungfru och då är det bara att sy ihop benen. För allt sitter i hjärnan ju. Eller egentligen är det coolare att vara en Minotaurus. Jag ska uppfostra mina barn att vara minotaurier.

Det är väldigt enkelt att bevisa att det bara finns två kön. Jag behöver inte ens påpeka det för det är bara så jävla självklart vad jag syftar på. Iallafall för oss som har ett könsorgan.
Citera
2014-11-26, 22:29
Medlem
Citat:
Det funkar inte så. Man tar inte såna beslut i den åldern.

Självklart inte när man är jätteliten men när man kommer upp i åldern där kroppen börjar formas, då kan man ta såna beslut.
Citera
2014-11-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayezan
Självklart inte när man är jätteliten men när man kommer upp i åldern där kroppen börjar formas, då kan man ta såna beslut.

Jag är extremt tveksam till att man vid 19 års ålder har hunnit gå igenom utredningen, den hormonbehandling och de operationer som krävs för att bli man. Han såg heller inte ut att ha särskilt färska ärr på den bilden som visades där han stod i bar överkropp.

Men eftersom jag inte har en aning om vem denna person är och aldrig har sett människan före denna tråd så antar jag att inget är omöjligt. Bara väldigt orimligt.
Citera
2014-11-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Jaha ok könsorganet är där för vad? För att operera bort det? Med det resonemanget så kan man vara vad som helst.
Jag vill vara en sjöjungfru och då är det bara att sy ihop benen. För allt sitter i hjärnan ju. Eller egentligen är det coolare att vara en Minotaurus. Jag ska uppfostra mina barn att vara minotaurier.

Det är väldigt enkelt att bevisa att det bara finns två kön. Jag behöver inte ens påpeka det för det är bara så jävla självklart vad jag syftar på. Iallafall för oss som har ett könsorgan.

Enkelt att bevisa? Det är ju fel ju! I alla fall i bland annat i Holland för där finns det tre kön! Bäst du stannar i lilla Sverige.
Citera
2014-11-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Låt höra? vad hände?

Ok..."hen" hade en förkärlek till att vända stolen upp och ner grensla över benen och använda dem som en buttplugg... Den aktuella dagen halkade "hen"... Och fick lite inre skador... Familj möttes av synen dubbelvikt över stolen med uppfläkt anus....
Senast redigerad av h1tl3r 2014-11-26 kl. 22:51.
Citera
2014-11-26, 22:53
Medlem
Citat:
Rätt många går genom livet utan att röra droger. Din slutsats säger mer om dig och ditt umgänge än om människor generellt.
Nej det säger inte ett förbannade dugg om mig eller mitt umgänge. Men du kan tro vad du vill WT..det var ju det jag sa eller hur..örk igen
Citera
2014-11-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Nej det säger inte ett förbannade dugg om mig eller mitt umgänge. Men du kan tro vad du vill WT..det var ju det jag sa eller hur..örk igen

Ja, för det är ju så WT att leva ett sunt liv. Faktum är att Tristan med sitt annorlunda namn, tatueringar, drogande samt drömmen om popstjärnestatus istället för fokus på studier är urtypen för de lägre klasserna i samhället.
Citera
2014-11-26, 23:06
Medlem
Jag tyckte verkligen om Tristan. Känner att jag behöver veta hur han gick bort för att få ett 'avslut' på något sätt. Jag nästan hoppas någonstans att det var en spice överdos så jag slipper tycka synd om honom.. Så jävla tragiskt alltihop.
Citera
2014-11-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Jag tyckte verkligen om Tristan. Känner att jag behöver veta hur han gick bort för att få ett 'avslut' på något sätt. Jag nästan hoppas någonstans att det var en spice överdos så jag slipper tycka synd om honom.. Så jävla tragiskt alltihop.
Har en vän med bekanta som känner familjen och denne påstår att det var självmord, sen hör man ifrån andra att det var en överdos, men inte vad han ODade på, Spice skall det tydligen inte vara.
Citera
2014-11-26, 23:15
Medlem
AlfaQhards avatar
Har hen dött av överdos, eller tog hen självmord? Hittar inget om hur hen dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in