2014-11-26, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Allt pekar på självmord.

Det har tidigare i tråden hänvisats till en facebookprofil som bekräftar detta...
Kan du stolpa upp alla dessa självklarheter?
Citera
2014-11-26, 14:46
Medlem
Beckiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Måste vara ett av de punschigaste WT inlägg jag läst. Tror du att du också är en kändis nu, för att du känner Tristans syster Saga?

Hade jag brytt mig om det hade jag väl släppt bomben för längesen för pengarna. Idiot.
Citera
2014-11-26, 14:50
Medlem
Känns som självmord. Han hittades i sitt hem, det är oväntat och plötsligt. Det mesta pekar väl på självmord?
Citera
2014-11-26, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckii
Hade jag brytt mig om det hade jag väl släppt bomben för längesen för pengarna. Idiot.

Nu skrev du ytterligare ett super-punschigt inlägg! Vittnar om vilket dike runt muren du kommer från.
Citera
2014-11-26, 14:57
Medlem
Beckiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Nu skrev du ytterligare ett super-punschigt inlägg! Vittnar om vilket dike runt muren du kommer från.

Säkerligen. Jag gillar att irritera folk så.
Citera
2014-11-26, 14:58
Medlem
Loamigads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Jag hade faktiskt inte väntat mig att folk skojar om det här. Om man nu inte vill visa respekt förstår jag inte varför hur man kan lägga osmakliga kommentarer. Jag kände inte heller killen, men inte fan beter man sig som vissa gör. Trodde inte det fanns så många psykfall här. Man kan ju förstå varför flashback har dåligt ryckte, typ hälften är ju rent utsagt vidriga i denna tråd.
En del skriver det för att provocera, självklart. En del bryr sig helt enkelt inte.
Folk som skriver RIP på fejjan bryr sig heller inte direkt.. Men där är man inte anonym och fallbacken av att vara ärlig är inte så värst skoj.

Som jag sa att gå in på Flashback, när man känner snubben och är smått instabil. Om man är väldigt empatiskt, whatever.
Mja.. Som jag sa det känns tämligen korkat.

Osmasklig i dina ögon, jag finner troll kommentarerna ganska underhållande. Sen har jag aldrig sagt att jag har bra humor.
Citera
2014-11-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckii

Vilka pengar?
Citera
2014-11-26, 15:02
Medlem
TMSs avatar
Väldigt tråkigt! Jag kollade bara på uttagningarna av Idol men kommer ihåg Tristan för jag tyckte han var så väldigt "speedad". Kommer ihåg hur han ringde mamma efter han gick vidare från gruppsången etc. Men redan då kändes det som han gick på något faktiskt. Inte förvånad om det var en överdos.
Citera
2014-11-26, 15:02
Medlem
Det är antagligen självmord. Tittar man på hans ex Facebook så har hon publicerat en bild på en messengerkonversation där någon anklagar henne för att vara anledningen till både T:s och ytterligare ett självmord i Visby. (bilden är nu borttagen och jag hann inte spara).

Gotland är litet, men T:s nuvarande flickvän var bästa kompis med den unga kille som hittades död i Visby för några veckor sedan (finns tråd på "aktuella brott"). Han var tillsammans med T:s ex. T:s nuvarande och tidigare flickvän var(är) väldigt bra kompisar.

T:s flickvän skriver på sin Instagram att hennes pojkvän dog samtidigt som begravningen för bästa kompisen ägde rum (var väl i fredags?)
Citera
2014-11-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Det är antagligen självmord. Tittar man på hans ex Facebook så har hon publicerat en bild på en messengerkonversation där någon anklagar henne för att vara anledningen till både T:s och ytterligare ett självmord i Visby. (bilden är nu borttagen och jag hann inte spara).

Gotland är litet, men T:s nuvarande flickvän var bästa kompis med den unga kille som hittades död i Visby för några veckor sedan (finns tråd på "aktuella brott"). Han var tillsammans med T:s ex. T:s nuvarande och tidigare flickvän var(är) väldigt bra kompisar.

T:s flickvän skriver på sin Instagram att hennes pojkvän dog samtidigt som begravningen för bästa kompisen ägde rum (var väl i fredags?)

Herregud vad tragiskt, vad är det som händer?! Stackars tjej att bli anklagad för någons självmord. Även om ingen anklagar en så känner man som anhörig/vän ändå skuld och den tyngden bär man resten av sitt liv.
Citera
2014-11-26, 15:13
Medlem
michieffs avatar
Tippar också på självmord. Han verkade vara en väldigt, väldigt speciell snubbe i Idol. Hans reaktioner på juryns beslut och hans samarbets(o)vilja med andra människor tyder starkt på att han hade någon social störning. Man såg på nåt sätt att det var något fel bara genom att studera hans ansiktsuttryck. Snubben överdramatiserade något enormt. Kommer ihåg någon scen då han efter ett beslut om att få stanna, kutar så snabbt han kan ut för att ringa sin morsa. Han skakar och gråter så intensivt att det såg ut som att han fick en hjärtattack.
Citera
2014-11-26, 15:14
Medlem
Mailmanss avatar
Satt på tuben nyss och personen brevid mig, hon pratade med sin mamma, pratade nått om att hon känner en av tristans närmre vänner som bekräftar att det var en överdos. Sannings halten i det är svår att bedömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in