2014-11-25, 23:14
  #4165
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tror du det? Killen är 42 år... Hade han varit 10 år yngre kanske den möjligheten funnits.
Färjestad och HV71 har båda sina pengapungar öppna. Jag kan se det framför mig. Håkan Loob, eller vem i familjen som bestämmer, står med fingrarna i pengapungen och smeker några tusenlappar med eufori i blicken.
Citera
2014-11-25, 23:15
  #4166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Man får ju också tänka på att han hunnit vila kroppen efter många år i NHL. Tror de lediga åren gjort honom gott.

Precis som Snakeye skriver har han gjort mer poäng i NHL än top 5 i SHL gjort, TILLSAMMANS. Tänk på det!
Ja, folk verkar bara se till hans tuffhet och det är synd. Han är ju trots allt HOCKEYspelare. Det är en märklig värvning men det kan ändå bli bra då Foppa uppenbarligen känner honom. När en spjuver som Wennerholm sågar denna värvning så vet man hur det brukar bli...
Citera
2014-11-25, 23:16
  #4167
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Garpenlöv , wennerholmoch M Nyström verkar helt ha glömt bort detta. Är man sportjournalist bör man ju åtminstone ta reda på fakta innan man sågar en värvning. Jag höjer ett varningens finger att han överraskar positivt och bidrar med tyngd och att han även gör en och annan poäng i modotröjan bara för det.

Håller med dig där faktiskt. Verkar som de inte har nån koll alls på varesig NHL eller LNAH, men de kan ju åtminstone bemöda sig att kolla runt på Youtube. Brashear har garanterat ett mycket bra skott i SHL-mått mätt. Hur svårt kan det vara att ta reda på fakta?
Citera
2014-11-25, 23:17
  #4168
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tror du det? Killen är 42 år... Hade han varit 10 år yngre kanske den möjligheten funnits.
Man har lärt sig läxan efter Salmela ifjol, som sagt smart av Modo.
Citera
2014-11-25, 23:19
  #4169
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tråkigt nog för Brashear så verkar inte Foppa vara så insatt i det här med avstängningar i SHL. Kommer han någonsin ens vara tillgänglig?

Det här blir väl 15-20 matcher t ex http://www.youtube.com/watch?v=JXSVVh_DANs
Har de gjort en B-film av Todd Bertuzzis överfall med Brashear som huvudskådespelare? Han är inte bara hockeyspelare och slagskämpe. Han är skådespelare också!
Citera
2014-11-25, 23:19
  #4170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Man har lärt sig läxan efter Salmela ifjol, som sagt smart av Modo.
Jag tänker snarare på att många var skeptiska till värvningen av Kabanov, men se hur det gick för honom. Hade han enbart varit en slagskämpe så hade jag förstått kritiken men då han besitter många andra kvaliteer så kan det bli en positiv överraskning.
Citera
2014-11-25, 23:22
  #4171
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Eller hur?! Om man kollar Youtube så ser man ju att han ett bra skott och är bra på rören.

Ironi och bristen på förståelse för detta verkar vara genomgående tema i den här och supportertråden just nu.

Tack för de goda garven Snake!

Azdz, jadu. Jag tänker inte ens fråga. Du skulle aldrig begripa ändå.

Imorgon har vi en CHANS att lämna jumbo. Måtte vi ta den innan Brashear anländer och mosar allt motstånd.
Citera
2014-11-25, 23:23
  #4172
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag tänker snarare på att många var skeptiska till värvningen av Kabanov, men se hur det gick för honom. Hade han enbart varit en slagskämpe så hade jag förstått kritiken men då han besitter många andra kvaliteer så kan det bli en positiv överraskning.
Ja, folk verkar inte fatta att killen gjort nästan 100 mål i världens bästa liga.

Verkar vara snabb på rören och ha en bra blick för spelet. Kommer han få spela PP i MoDo tro?
Citera
2014-11-25, 23:24
  #4173
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tråkigt nog för Brashear så verkar inte Foppa vara så insatt i det här med avstängningar i SHL. Kommer han någonsin ens vara tillgänglig?

Det här blir väl 15-20 matcher t ex http://www.youtube.com/watch?v=JXSVVh_DANs

Började skratta när jag såg några klipp, hur ska detta gå i PK-Sverige

Det blir intressant o se hur många han hinner slå sönder innan någon slår på den stora trumman
Citera
2014-11-25, 23:26
  #4174
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja, folk verkar bara se till hans tuffhet och det är synd. Han är ju trots allt HOCKEYspelare. Det är en märklig värvning men det kan ändå bli bra då Foppa uppenbarligen känner honom. När en spjuver som Wennerholm sågar denna värvning så vet man hur det brukar bli...

Ja, man måste ändå ge Foppa det. Det faktum att han värvat en HOCKEYspelare alltså. Jag höjer ett varningens finger för att Foppa och Brasses vänskapsband kommer lyfta Modo i tabellen.
Citera
2014-11-25, 23:26
  #4175
Medlem
Illusioners avatar
Solklar flip. En otroligt skicklig spelare.
Citera
2014-11-25, 23:27
  #4176
Medlem
J.R.s avatar
Modo-Luleå på Lördag, hoppas att Ledin kan reta Brashear så vi får några powerplay, modos box såg lite tunn ut i kvällens match mot Brynäs. Luleås powerplay är förvisso ett kapitel för sig själv men någon gång måste det väl vända..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in