Citat:
Ursprungligen postat av
TheSnakeEye
Eller hur?! Om man kollar Youtube så ser man ju att han ett bra skott och är bra på rören.
Ironi och bristen på förståelse för detta verkar vara genomgående tema i den här och supportertråden just nu.
Tack för de goda garven Snake!
Azdz, jadu. Jag tänker inte ens fråga. Du skulle aldrig begripa ändå.
Imorgon har vi en CHANS att lämna jumbo. Måtte vi ta den innan Brashear anländer och mosar allt motstånd.