Citat:
Ursprungligen postat av
Wertbert
Om du syftar på Sverige så förtrycker inte invandrare befolkningen här. Så förstår inte vad det har med saken att göra.
På vilket sätt är rån och våld inte att förtycka? Om man anser att män förtrycker via våld så måste du man att invandrare också gör det, i högre grad dessutom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wertbert
Notera att när jag skrev om feminister så syftade jag på vad feminister oftast tycker, alltså inte min personliga åsikt så kalla mig inte hycklare bara för att jag inte anser att invandrare som grupp förtrycker.
Jag kallade inte dig för hycklare, jag kallade feminister för hycklare. Svenska feminister har sällan något ont att säga om invandrarmän men väldigt mycket ont att säga om Svenska män. Svenska män blir uthängda i media av dem medan så fort invandrarmän beter sig illa så försöker feministerna tysta ned det istället för att lyfta fram.
Detta måste innebära att feministerna egentligen inte är feminister utan de hänger bara på nuvarande PK vågen. Det är alltid kul att ha en grupp som det är okej att sparka på. Invandrare? De får man inte säga något ont om! Kvinnor? De är underbara! Vita män? De har det så bra, där kan man sparka hur mycket som helst utan att det blir för mycket!