2014-11-22, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Troligare att en vän tar det än att han får polisens spaningsbild?
om polisens spaningsbild sa e mannen till vanster jonas lindbom som besoker svedala
Citera
2014-11-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
om polisens spaningsbild sa e mannen till vanster jonas lindbom som besoker svedala
Polisens spaningsbild?
Citera
2014-11-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzzzzz
Ok han drog från Sverige för det är hans andra land han är ju turk också så där gjorde han inget fel, Han har redan suttit så länge för sina bröder i Sverige så jag tror han vill njuta av sin frihet och lämna över det till den nya presidenten i Sverige. Alla borde vara glada ni som ej tycker om inv han drog ju tillbaka hem till Turkiet va glada istället för klaga

En sak till det finns inget som säger han är skyldig dom släppte ju han svenska polisen så inte hans fel eller?
Tomte. Brott han senare vart misstänkt för.
Ang polackspåret så snackas det om någon Vargas som ska xörsöka ena 2 gång för att bli starkare. 2 tangentbord skriver mer än 1.
Citera
2014-11-23, 17:28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Om jag uppfattat det rätt så är han väl inte efterlyst längre, det bör isåfall öppna för att han kan vara närmare där det händer.

Men, de som utgjorde kärnan i det gamla OG är idag emot dem, plus att de idag är något helt annat än det än gång var, så jag tror inte de kommer resa sig. Han kommer aldrig kunna ha samma tur ännu en gång och få så många galningar med bångstyriga viljor, att kunna hålla sams och enas under samma fana, ännu en gång. Dessutom blir Denho äldre och det bör föra honom mer åt tryggheten och familjeliv, han har verkligen inget att bevisa, de är de enda som på riktigt kunnat utmana albanerna och t.om enligt alla var de som gick vinnande ur den striden, och på den tiden var albanerna nästan mytomspunna, de var hemskt brutala och hårda. Detta var under en tiden när det precis börjat bildas gäng, så hela grejen var så speciell, vi pratar 2000-2002, där under några år kom massa gäng fram i ljuset.

Hoppas Denho släpper taget och ägnar sig åt något annat. Alla som ska veta vem han är och vad han går för, vet det, så han har på det sättet redan gjort sitt.

Seriöst håll bara käften fortsättningsvis. Vadå närmare där det händer din dumma pöndare. Han kommer få stora bekymmer i samma stund som han sätter sin fot på europeisk mark. Dano är dömd till ett liv bakom galler, svensk polis är uthålliga. Tids nog klantar han till det och återvänder hem, och då är det kört.

/ Leif
Citera
2014-11-23, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Seriöst håll bara käften fortsättningsvis. Vadå närmare där det händer din dumma pöndare. Han kommer få stora bekymmer i samma stund som han sätter sin fot på europeisk mark. Dano är dömd till ett liv bakom galler, svensk polis är uthålliga. Tids nog klantar han till det och återvänder hem, och då är det kört.

/ Leif
Tveksamt. Han har inget att hämta här. Bara nedsida. Han fasas ut successivt. Snart har han glömt språket, blivit ännu fulare och börjar snegla på marmarisgetterna.
Citera
2014-11-25, 05:13
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Tveksamt. Han har inget att hämta här. Bara nedsida. Han fasas ut successivt. Snart har han glömt språket, blivit ännu fulare och börjar snegla på marmarisgetterna.

Har synts till här i landet för inte så länge sen av en bekant till mig.... Hade sett rätt stressad ut...
Citera
2014-11-25, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Har synts till här i landet för inte så länge sen av en bekant till mig.... Hade sett rätt stressad ut...
Kommit in i landet i nån jävla baklucka (turkiskt visum). Ha ha... glassigt.
Citera
2014-11-25, 09:41
Medlem
Citat:
Kommit in i landet i nån jävla baklucka (turkiskt visum). Ha ha... glassigt.
Spelar väl ingen roll hur han kom hit egentligen.. folk här har varit säkra på att han inte varit inom Sveriges gränser och nu när yaser säger det så måste jag faktiskt säga att jag tror på det, användaren har gett ett seriöst intryck hittills.
Citera
2014-11-25, 15:11
Medlem
yasers avatar
Citat:
Kommit in i landet i nån jävla baklucka (turkiskt visum). Ha ha...
glassigt.

Mycket möjligt Men vet inte hur han tar sig in i landet men killen har ju en del kontakter om vi säger så..
Citera
2014-11-25, 15:15
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Spelar väl ingen roll hur han kom hit egentligen.. folk här har varit säkra på att han inte varit inom Sveriges gränser och nu när yaser säger det så måste jag faktiskt säga att jag tror på det, användaren har gett ett seriöst intryck hittills.

Personen som berätta det för mig är en 100 källa, annars skulle jag skrivit att jag inte är säker på uppgifterna... Dom är gamla bekanta så han skulle inte ta fel på att det var självaste solguden...
Citera
2014-11-25, 23:48
Avslutad
Citat:
Mycket möjligt Men vet inte hur han tar sig in i landet men killen har ju en del kontakter om vi säger så..
Han körde nog båge ska du se Yaser. Och kontakter har han säkert men inte på de rätta ställena om han vill uppehålla sig i Sverige. Men vill han ha någon stackars oskyldig gubbe avrättad för någon annans skuld har han garanterat de rätta kanalerna.
Citera
2014-11-26, 00:11
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:

Han har nog hälsat på här ett antal gånger , vet att han var här i början av 2013 iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in