Nu är det så här att Carola har gjort en helt fantastisk vackert låt som heter "När Löven Faller". Helt klart hennes absolut bästa låt.
Inte någon av hennes mest kända låtar så frågan är om någon i det här gänget kommer tolka den låten. Håller tummarna att Amanda Jensen väljer När Löven faller...men känns inte som att just den låten dyker upp i kväll.
Vilken jävla kvinna Carola är!! Hon blir fan bara snyggare o snyggare....inte många som blir det!!
Sen ser tycker jag man fått en annan bild av henne av programmet, att privat, off stage är hon lite osäker typ om hon duger, lågmäld, vill inte vara i centrum utom på scenen, då jävlar brinner det.
Loves sista tolkning men inget som faller mig i smaken. Förstår inte riktigt vad han gör i programmet. Vanligtvis brukar alla vara intressanta och göra åtminstone en bra tolkning men att dra in honom istället för en hiphoppare var en nitlott för TV4.
Loves sista tolkning men inget som faller mig i smaken. Förstår inte riktigt vad han gör i programmet. Vanligtvis brukar alla vara intressanta och göra åtminstone en bra tolkning men att dra in honom istället för en hiphoppare var en nitlott för TV4.
Håller inte med. Tycker han är bra men tyvärr gör han väl låtarna lite för nära originalen så det blir ju inga större wow-upplevelser.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!