2014-11-21, 20:52
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torkel86
Provat med två olika webbläsare men kan inte få fram kommentarer på krönikan. Sidan hoppar ner en bit när jag trycker på kommentarsknappen men sen händer inget.
Någon med liknande problem?

Jag tror de stängde av kommentarerna, kan ju hända att de tog bort alla gamla också. Jag får inte heller upp några kommentarer.
Citera
2014-11-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Jag tror de stängde av kommentarerna, kan ju hända att de tog bort alla gamla också. Jag får inte heller upp några kommentarer.

Ja det verkar inte bättre. Synd, hade varit intressant och se vad folk skrev..
Citera
2014-11-21, 21:56
Medlem
Orgelturkens avatar
Jag stängde temporärt av min adblocker och förfärades över att Nyheter24 har så många annonsörer. Marknadschefer verkar inte fatta att det inte är någon bra idé att marknadsföra sig på en extremfeministisk sajt som anställer våldsverkare. Vi kan väl hjälpa dem lite?

Maila och berätta vad ni tycker. Nedan har ni deras största och viktigaste annonsörer samt epostadresser.

comhem - jonas.trank@comhem.se / kundservice@comhem.com
FTI förpacknings & tidningsinsamlingen - anette.lohnn@ftiab.se
The Economist - alanpradera@economist.com / sabineschmitt@economist.com ( skriv på engelska till denna )
Volkswagen - marcus.thomasfolk@vwgroup.se / kundtjanst@vwfs.se.
Max - info@max.se
airbnb - press-SE@airbnb.com
Beiring Tandklinik - info@beiringtandklinik.se
Freddy store - kundtjanst@freddystore.se
Resurs Bank - klagomalsansvarig@resurs.se.
SEQR - kundservice@seqr.se / elin.hammarberg@seamless.se
momondo.se - anne@momondo.com
Lumene finland - riika.soderlund@lumene.com
Citera
2014-11-22, 00:16
Medlem
Svartbåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelturken
Jag stängde temporärt av min adblocker och förfärades över att Nyheter24 har så många annonsörer. Marknadschefer verkar inte fatta att det inte är någon bra idé att marknadsföra sig på en extremfeministisk sajt som anställer våldsverkare. Vi kan väl hjälpa dem lite?

Maila och berätta vad ni tycker. Nedan har ni deras största och viktigaste annonsörer samt epostadresser.

The Economist - alanpradera@economist.com / sabineschmitt@economist.com ( skriv på engelska till denna )
Max - info@max.se

Tack så mycket!
Citera
2014-11-22, 05:17
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
jag kan ju tycka att hetsjakten på den här killen är lite överdriven när sverigedemokrater förbannar sig över att han stulit 87 kr från en tiggare.

Sedan måste man ju undra om det är något slags Göran Lindberg-syndrom som gör att han känner att han behöver kämpa för mansfria kvällar på krogen etc. Eller om han gör det mer genuint.

Oavsett, så borde han förstått att han, genom sina brott - diskvalificerat sig från den här debatten.

Alla män som påstår sig vara feminister är antingen ännu unga och lättledda, hen, sinnessjuka, förståndshandikappade eller psykopater. Bland de äldre karriäristerna är det i första hand den sista gruppen som märks. Det är därför du just ser så ofta "Göran Lindberg-syndromet". Sedan har alla inte åkt dit, som t.ex. Lindbergs kompis och beskyddare Thomas Bodström och hans partner Claes 'rättsrötan' Borgström. Jag är rätt säker på att det finns lassvis med vedervärdigheter kring dessa som aldrig har blivit offentligt kända (utöver det de har gjort helt lagligt tack vare en lika vedervärdig och psykopatisk svensk regim).
Citera
2014-11-22, 13:25
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelturken

Max - info@max.se

Öh, ofta dom bryr sig.

Företag vill tjäna pengar. Det gör man bland annat genom att annonsera på välbesökta hemsidor. Att en reporter har en dom sedan några år tillbaka gör varken till eller från. Vi snackar företag, inte några moralmyndigheter.
Citera
2014-11-22, 13:51
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Alla män som påstår sig vara feminister är antingen ännu unga och lättledda, hen, sinnessjuka, förståndshandikappade eller psykopater. Bland de äldre karriäristerna är det i första hand den sista gruppen som märks. Det är därför du just ser så ofta "Göran Lindberg-syndromet". Sedan har alla inte åkt dit, som t.ex. Lindbergs kompis och beskyddare Thomas Bodström och hans partner Claes 'rättsrötan' Borgström. Jag är rätt säker på att det finns lassvis med vedervärdigheter kring dessa som aldrig har blivit offentligt kända (utöver det de har gjort helt lagligt tack vare en lika vedervärdig och psykopatisk svensk regim).

Det här var ett sanningens ord (eller flera)! Manliga "feminister" är antingen störda eller är ute efter att få knulla (dålig strategi eftersom kvinnor vill ha manliga män, oavsett vad de säger) på ett eller annat sätt.
Citera
2014-11-22, 13:52
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Öh, ofta dom bryr sig.

Företag vill tjäna pengar. Det gör man bland annat genom att annonsera på välbesökta hemsidor. Att en reporter har en dom sedan några år tillbaka gör varken till eller från. Vi snackar företag, inte några moralmyndigheter.

Jo de bryr sig om sitt rykte. Ett antal mailare, gärna i kombination med Twitter där företaget nämns är något som företagen absolut bryr sig om.
Citera
2014-11-22, 14:09
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Jo de bryr sig om sitt rykte. Ett antal mailare, gärna i kombination med Twitter där företaget nämns är något som företagen absolut bryr sig om.

Nja det som händer är att era mail klickas bort direkt av luffarna som sitter i kundtjänsterna och inte bryr sig ett piss.
Citera
2014-11-22, 14:26
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Nja det som händer är att era mail klickas bort direkt av luffarna som sitter i kundtjänsterna och inte bryr sig ett piss.

1. Mailen skulle inte skickas till kundtjänsterna, titta på mailadresserna som Orgelturken föreslog.
2. Även om de skickas till kundtjänst är de om företaget är seriöst skyldiga att rapportera kritik vidare uppåt i företaget.

Varför du avfärdar mot bättre vetande kanske du kan förklara..?
Senast redigerad av Kaita 2014-11-22 kl. 14:43.
Citera
2014-11-22, 15:55
Medlem
psychojuices avatar
http://mohamedtouzari.colin.se/2014/11/22/min-trovardighet-hos-er-ma-vara-pa-botten-men-jag-kommer-att-kampa-for-att-bygga-upp-den/

Citera
2014-11-22, 16:38
Medlem
Orgelturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Öh, ofta dom bryr sig.

Jag jobbar själv med reklam. Jag kan lova dig att annonsörer bryr sig om sitt varumärke. Ofta har de inte ens valt vilka sidor annonserna ska dyka upp på själva, jobbar de med en mediebyrå kan tex byrån ha köpt in annonsen.

Svenska företag bryr sig, internationella företag däremot, de kan närmast få panik av att förknippas med svensk extremfeminism.

Så sluta krångla nu och maila på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in