2014-11-21, 08:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Han verkar ju twittra precis som han hade jobbet kvar iaf. Men vi vet mohamed touzari, hur din ångest tränger sig på.
https://twitter.com/mohamedtouzari

Nu verkar han ha raderat sitt twitterkonto.
Citera
2014-11-21, 11:44
Medlem
Kan någon bekräfta om han fått sparken? Skulle vara så mycket rättvisa isåfall! Det ser ju nästan ut som det med tanke på att hans profil är borta från N24. Återstår att se om det kommer några artiklar ifrån honom i framtiden!
Citera
2014-11-21, 13:35
Medlem
jag kan ju tycka att hetsjakten på den här killen är lite överdriven när sverigedemokrater förbannar sig över att han stulit 87 kr från en tiggare.

Sedan måste man ju undra om det är något slags Göran Lindberg-syndrom som gör att han känner att han behöver kämpa för mansfria kvällar på krogen etc. Eller om han gör det mer genuint.

Oavsett, så borde han förstått att han, genom sina brott - diskvalificerat sig från den här debatten.
Citera
2014-11-21, 13:50
Medlem
Irena Pozar, som bl.a skrivit N24-artikeln om att det fanns för få kvinnor med i zlatan-dokumentären, skriver på sin twitter
Citat:
Vill bara, utan att nämna några namn, att jag - precis som många av er - under gårdagen fick vetskap om de domar som finns på en person>
> det är alltså inget jag tidigare varit medveten om och något jag självklart tar avstånd från.
Citera
2014-11-21, 13:58
Medlem
Mantisss avatar
https://twitter.com/babymohmoh

Hans andra stängda twitter.
Citera
2014-11-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
jag kan ju tycka att hetsjakten på den här killen är lite överdriven när sverigedemokrater förbannar sig över att han stulit 87 kr från en tiggare.

Sedan måste man ju undra om det är något slags Göran Lindberg-syndrom som gör att han känner att han behöver kämpa för mansfria kvällar på krogen etc. Eller om han gör det mer genuint.

Oavsett, så borde han förstått att han, genom sina brott - diskvalificerat sig från den här debatten.
Han stal inte enbart från en fattig tiggare, vilket i sig är förkastligt. Han ofredade en okänd man sexuellt genom att ta honom på "paketet" emot hans vilja. Han spottade på två kvinnor och tog sedermera struptag på dessa. Sedan har han säkerligen gjort en massa annat hyss som han inte har åkt dit för. Han är en riktig hycklare som predikar om vad som är rätt och fel, medan han personligen är en otäck och sjuk individ.

Påminner mig lite om en före detta klasskamrat, som under högstadiet var en riktig plågoande och drog sig inte för att vara rasistisk och håna människor för dess ursprung. Idag är han en "god" antirasist som jagar Sverigedemokrater och blockerar dem på Facebook. Otäcka människor båda två
Senast redigerad av Alibabe 2014-11-21 kl. 15:42.
Citera
2014-11-21, 15:46
Medlem
Svartbåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuSalentinu
Irena Pozar, som bl.a skrivit N24-artikeln om att det fanns för få kvinnor med i zlatan-dokumentären, skriver på sin twitter

Ingen bryr sig typ om henne längre. Hennes Zlatan artikel var pure attention whore. Om kvinnor vill jobba inom tv branschen så kan dom göra det. Inget som hindrar dom. Samma sak som dom kan jobba som rörmokare men det finns inga och det nämns aldrig i några artiklar eller krönikör för det hade inte fått samma attention som om man hade skrivit om en kändis som alla gillar.

Summering. Attention whore.
Citera
2014-11-21, 15:49
Medlem
http://i.imgur.com/VBo4PIy.png
Var detta n24s enda invandraralibi?
Mångkultur verkar i vanlig ordning vara bra....men inte just hos dom, som vanligt mao.
Citera
2014-11-21, 15:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld

Ja är man dömd för så mycket som är offentliga uppgifter så kommer det ju fram förr eller senare. Gäller speciellt om man ger sig in i känsliga ämnen som feminism då. Så man undrar ju.

Visst kan man sona sina brott osv men man ska inte ha ett sånt jobb då med att kritisera alla andra som skribent. Vad han utgår från om han nu mer genuint bryr sig är enbart han själv och i så fall ska han vara öppen om detta det första han skriver i en krönika.
Citera
2014-11-21, 16:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Hela Nyheter24 är väl annars mer eller mindre ett skämt. Enbart ute för att provocera för att få in folk som läser.
Citera
2014-11-21, 17:04
Medlem
SweClans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitjobb
Jag har redan en hel del skit om en annan feministisk profil i mitt sikte efter mitt avslöjande om Mohamed, men väntar på dommarna från tingsrätten för att få det bekräftat innan jag går ut med det ;-)

Jag ryser av välbehag ska du veta, ser verkligen fram mot mer läsning
Citera
2014-11-21, 19:48
Medlem
Provat med två olika webbläsare men kan inte få fram kommentarer på krönikan. Sidan hoppar ner en bit när jag trycker på kommentarsknappen men sen händer inget.
Någon med liknande problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in