2014-11-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Snälla Luxaxaria, bilda dig inte en uppfattning om hur verkligheten ser ut från flashback. Ta dig ut i den verkliga verkligheten, upplev den utan en massa förutfattade meningar från personer som WordWarrior, och bilda dig sedan en egen uppfattning om vad sanningen är istället.
svenska kvinnor väljer män efter status utländska kvinnor väljer efter hur män är som person
Citera
2014-11-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
svenska kvinnor väljer män efter status utländska kvinnor väljer efter hur män är som person
Pinsam kommentar det är dina egna erfarenheter antar jag.
Citera
2014-11-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Pinsam kommentar det är dina egna erfarenheter antar jag.
varför pinsam men det är klart sanningen svider
Citera
2014-11-20, 23:37
Medlem
Citat:

Jag vet inte om du är en svensk/utländsk kvinna. Men jag delar inte den uppfattningen.

Sen så får du ju förstå att även kvinnor är individer som har olika tankar åsikter och sätt att uttrycka sig på! Bara för att du anser att hon valt en pellejöns som pojkvän, så kanske näste person som dömmer deras förhållande tycker att dom passar som handen i hansken!

Man väljer såklart inte en partner som man inte har några känslor för.
Citera
2014-11-20, 23:40
Medlem
YolandiVissers avatar
Citat:

Pfft.. det är som att påstå att det är bara franska kvinnor som gillar vin. Lägg ner verksamheten.
Citera
2014-11-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skossan
Jag vet inte om du är en svensk/utländsk kvinna. Men jag delar inte den uppfattningen.

Sen så får du ju förstå att även kvinnor är individer som har olika tankar åsikter och sätt att uttrycka sig på! Bara för att du anser att hon valt en pellejöns som pojkvän, så kanske näste person som dömmer deras förhållande tycker att dom passar som handen i hansken!

Man väljer såklart inte en partner som man inte har några känslor för.
du tror inte att jag vet det bättre än er eftersom jag träffar alla dessa tjejer
Citera
2014-11-21, 00:04
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Alltid härligt att veta att man har status.

Ibland är det som en liten egoboost att gå in här på Flashback och få reda på faktan om en själv.
Citera
2014-11-21, 00:23
Medlem
Citat:
du tror inte att jag vet det bättre än er eftersom jag träffar alla dessa tjejer

Vet bättre än er? Du menar mig?

Men ja, jag kanske är den enda Svenska kvinna i Sverige som väljer kärlek före kosing. Men det har jag väldigt svårt att tro.

Du vet såklart hur alla dessa kvinnor tänker och tycker, känner och resonerar?
Citera
2014-11-21, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotokillen
Jag är glad att du skriver dessa rader, då kvinnor av din åsikt knappast är de mest frekventa här på flashback, ej heller i samhällsdebatten därute.

Det finns många förnuftiga män därute och naturligtvis lika många kloka kvinnor som inte riktigt köper de radikala feministströmningar som ju är en del av feministindoktrineringen av samhället just nu. Ofta framställs Mannen generellt sett något katten släpat in, vilket ju inte är sant. Men naturligtvis finns där dåraktiga män, men självklart även dåraktiga kvinnor. Det går givet åt båda hållen. De flesta av oss förstår detta. Vi "vanliga" människor inser ju trots allt att män och kvinnor är ämnade för varandra.

Va kul att höra att man kanske inte är helt ute och cyklar!

Men när man har accepterat sig själv, sina åsikter, tankar och värdeeingar, så har iaf inte jag behovet av att alltid höras och klaga och gnälla. (Självklart förekommer det)

Man kan aldrig tala för andra än sig själv. "Kvinnor tycker...." Män tycker...." osv..

Kan avsluta med att Människor tycker... olika! (Där tala jag för alla... haha)
Citera
2014-11-21, 08:34
Medlem
Citat:

Det stämmer. Svenska kvinnor är status fixerade. När det gäller val av man, utseendet spelar största roll följd av social status.

De 2-3 kvinnor som gnäller "nej det inte så" här på flashback är bara bittra käringar som representerar inte majoriteten av Svenska kvinnor.
Citera
2014-11-21, 08:53
Medlem
Framgångsrika snygga svenska män väljer hellre utländska tjejer framför svenska. Åtminstone har jag sett denna tendens i Stockholm. Tjejerna de väljer är både snygga och inga dumhuvuden direkt kan jag säga. Ofta erfarna och väldigt högt utbildade.
Citera
2014-11-21, 09:14
Medlem
avmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Framgångsrika snygga svenska män väljer hellre utländska tjejer framför svenska. Åtminstone har jag sett denna tendens i Stockholm. Tjejerna de väljer är både snygga och inga dumhuvuden direkt kan jag säga. Ofta erfarna och väldigt högt utbildade.

Håller med. Jag tycker inte att någon sansad man skulle välja en svensk kvinna.

Bra svenska kvinnor finns säkert men de är en minoritet.

De flesta svenska kvinnor mår psykisk illa, är tungt hjärntvättade av manshat-feminism, är status besatta, har för höga krav på utseende, är aggressiva, icke feminina, osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in