2014-11-21, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ok, du menar att denna TP inte är inblandad? Annars tycker jag att hans profil mycket väl skulle kunna passa in på den kategori personer du refererar till.
Vem är tp? Namn? Fb? Jag är från Örebro och har en del kontakter i Örebro även i almby så jag sitter med bra information dock ingen jag kan gå ut med i nuläget
Citera
2014-11-21, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliver
Han menar med största sannolikhet BC, romanos och inte massa småbarn.

Nu talar du emot dig själv. BC, Romanos... Småbarn allihop!
Citera
2014-11-21, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Det har varit "gängkrig" i Örebro. Höll på en hel del förra året med skjutningar fram och tillbaka. Black cobra associerade (finns inte officiellt i Örebro då polisen finkat ledarna), X-team, Romanos typ...

Verkar ha blossat upp igen då det för ett par veckor sedan var fullt slagsmål mellan personer från dessa grupper på en bio i stan vilket följdes upp av en nattlig skjutning mot en lägenhet och ett bilkaravan med "muskler" som stoppades av polisen på E18. Stora gäng gick runt och visade upp sig för att skrämma den andra sidan och så.

Tönterier med andra ord...
Bra ord och tankar. Men jag tror inte bc eller romanos har med detta att göra. Detta kommer att bli ett VÄLDIGT intressant fall som jag kommer följa, mycket intressant. Tror gm har kriminell bakrund även bo men ingen känd bakgrund
Citera
2014-11-21, 01:12
Medlem
Tror de handlar om små gangsters i 18-22 års åldern, säkert någon jag känner/ vet vem de är
Citera
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phiilevirre
Vem är tp? Namn? Fb? Jag är från Örebro och har en del kontakter i Örebro även i almby så jag sitter med bra information dock ingen jag kan gå ut med i nuläget

TP är en av de män som står skrivna på adressen Erik Rosenbergs väg 50, som ligger i anslutning till brottsplatsen. Det finns ingenting annat, vad jag förstått, som föranleder spekulationer om att denna TP på något vis skulle vara inblandad i händelsen.

Jag har känslan av att allt oftare under de senare åren kunna läsa om våldsbrott i Örebro. Är det tryggt för invånarna i Örebro att vistas själva utomhus efter mörkrets infall?
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Finns länk i tråden. Boende på Erik Rosenbergs väg 50 (vita villan), men ej synlig på Ratsit.
Fyra vänner på FB, kamphund. Vänner med x-coinsfolk, hemliga adrssuppgiter etc.
Citera
2014-11-21, 01:14
Medlem
Citat:
Finns länk i tråden. Boende på Erik Rosenbergs väg 50 (vita villan), men ej synlig på Ratsit.
Finns de namn?
Citera
2014-11-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
TP är en av de män som står skrivna på adressen Erik Rosenbergs väg 50, som ligger i anslutning till brottsplatsen. Det finns ingenting annat, vad jag förstått, som föranleder spekulationer om att denna TP på något vis skulle vara inblandad i händelsen.

Jag har känslan av att allt oftare under de senare åren kunna läsa om våldsbrott i Örebro. Är det tryggt för invånarna i Örebro att vistas själva utomhus efter mörkrets infall?
Ja Örebro är ingen stad jag skulle vilja se mina barn växa upp i med tanke på allt skit som sker o finns
Citera
2014-11-21, 01:21
Medlem
dunbolls avatar
Citat:
Fyra vänner på FB, kamphund. Vänner med x-coinsfolk, hemliga adrssuppgiter etc.

TP och RF finns på ratsit men inte IE
Citera
2014-11-21, 01:21
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Finns de namn?

Mannens namn finns i adresslänken som är postad tidigare i tråden. Men som sagt, det finns ingenting som gör honom intressant, så jag tänker inte posta hans namn i tråden. Inte ens med asterixer.
Citera
2014-11-21, 01:29
Medlem
Ingen som vet vem BO är?
Citera
2014-11-21, 01:35
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Tror de handlar om små gangsters i 18-22 års åldern, säkert någon jag känner/ vet vem de är

OK. Kan du forska vidare innan du TROR mer saker här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in