Citat:
Ursprungligen postat av
Keus
Tack för info!. Kan bara lida med Bert. Inte nog med att Ellen har ett utseende som får en man att bli avtänd. Dessutom är hon en aktiv ultrafeminist på Söder.
Ellen rör sig i samma kretsar som många journalister på SVT och har säkert tagit en genväg in. Skulle inte förvåna om hon gjort detta som ett konstprojekt eller så vill hon bara synas i medierna igen. Noterat att hon är rikskänd genusaktivist i och med sin stämpling av feministgodkänd film.
Det här är ju faktiskt ganska häpnadsväckande, egentligen, att man av, förmodar jag, ganska många sökande castar en person med väldigt starka värderingar/åsikter och "kastar" till en vad jag förstått ovetande mer mainstreem grabb!?
Ger inte formatet intryck av att programmet och deltagarna ska speglas av hur folk är mest?
Personligen hade jag tagit ganska illa upp om jag gått in i projektet under förespegling av att det var ett urval som mer liknar ett tvärsnitt av befolkningen och inte förstått att det fanns personer med ganska radikala åsikter och värderingar.
Inte för att jag har problem med starka människor med radikala värderingar, men då vill man ju gärna veta det innan, om man ska möta dom i tv och dessutom gifta sig med dom!?
Det fattas bara att någon av dom andra "tjejerna" är en bög som har transat sig igenom vigseln så har man tripplat agendan: multikulti-giftermål-acceptans + militant feminism + HBTQ och som en ren bonus fick man på köpet några förlöjligade svenska vita män, med brallorna i knävecken på bästa sändningstid.